SEO analizė ir reklama

Ieškote naujų, efektyvių būdų reklamuoti savo svetainę? Interneto svetainių populiarinimas internete yra sudėtingas procesas. Dauguma strategijų neduos jokio gero rezultato per vieną naktį, tačiau pritraukti lankytojų į svetainę atsirinkus jūsų sričiai tinkamiausius reklamos būdus — tikrai įmanoma!

 

SEO reklama — tik po analizės 

Pradinė SEO analizė leis įsivertinti ar SEO reklama (interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) yra tinkamas būdas populiarinti Jūsų interneto svetainę internete, ar šis reklamos kanalas turi potencialo generuoti lankytojų srautus, o kartu ir konversijas. Jei pradinė SEO analizė rodo neišnaudotą potencialą ir paklausą — galime padėti pasiekti ilgalaikių rezultatų, t. y. raktažodžių iškėlimo „Google“ paieškoje, kurie laikysis ne dieną, savaitę ar kelis mėnesius, o kelis metus, taip pat pritrauksime suinteresuotą organinių lankytojų srautą, kurie bus linkę konvertuotis.

 

SEO analizė — kiekviename žingsnyje

 

  • Pradinė SEO analizė 

Atliekama dar prieš pradedant optimizuoti svetainę, tik gavus kliento užklausą. Pradinės SEO analizės dėmesio centre: paklausos įvertinimas (ar apskritai prekė / paslauga turi paklausą internete), esamos svetainės SEO būklės apžvalga, konkurentų SEO pasirengimo analizė, potencialo įvertinimas ir tinkamiausių atsiskaitymo būtų apsibrėžimas (srautu, pozicijomis ar kitų tikslų įgyvendinimais).

 

  • SEO analizė tikslinių raktažodžių paieškoje

Jei pirminė analizė parodo, kad Jūsų srities raktažodžiai turi paklausą internete — antras žingsnis — išsami raktažodžių analizė. Prieš planuojant ir kuriant svetainės turinį, atliekamas raktažodžių tyrimas ir išsiaiškinama, kokias frazes žmonės naudoja ieškodami Jūsų paslaugų / prekių / informacijos. Kadangi, siekiant aukštų pozicijų su konkurencingais raktiniais žodžiais reikia daug laiko ir išteklių, todėl mes koncentruojamės ir į tuos raktažodžius, kurie neturi didelės paieškos apimties. Raktažodžių analizės prioritetai:

  1. Esamų, pagrindinių, bendrinių raktažodžių grupių plėtra, t. y. susijusių junginių, variacijų ir sinonimų paieška;
  2. Naujų, neišnaudoto potencialo, raktažodžių paieška; 
  3. Sisteminei plėtrai tinkamų raktažodžių paieška;
  4. Long-tail ir klausiamųjų raktažodžių paieška;
  5. Raktažodžių paieška pridėtinės vertės turinio kūrimui, pvz. blog’ui, naudingos informacijos skilčiai, D.U.K. puslapiui, rubrikai “Ekspertai pataria” ir pan.

Niekada nesikoncentruokite tik į 1 ar 5 pagrindinius, labai bendrinius raktažodžius. Jiems tenka didžiausia konkurencija, pozicijų ir srauto augimo gali tekti laukti labai ilgai, suinvestuoti daug, o jais atvestas srautas nebūtinai konvertuosis.

 

  • SEO analizė turinio planavime 

Turinys yra viena svarbiausių Jūsų svetainės sudedamųjų dalių. Nors dažnai girdime, kad tai yra „TIK“ SEO tekstai, mes vadovaujamės praktika ir oficialiomis „Google“ rekomendacijomis / naujienomis bei esame įsitikinę, kad svetainės tekstinis turinys privalo ne tik turėti įterptus raktažodžius, bet ir būti aukštos kokybės, pateikiantis naudingą informaciją, lengvai skaitomas ir aktualus svetainės lankytojams. Vidutinės kokybės turinio nepakanka norint aukščiausių rezultatų organiškuose rezultatuose. Straipsniai, prekių / paslaugų aprašymai turi išsiskirti kaip geriausi nišoje ir būti verti užimti aukštą reitingą „Google“. Tuo mes ir pasirūpiname, analizuodami konkurentų turinio kokybę SEO atžvilgiu bei sudarydami kiekvieno puslapio turinio kūrimo rekomendacijas! Kokybiškas turinys padeda sulaukti gero grįžtamojo ryšio: vartotojai naršo, skaito, gerina Bounce Rate, ilgina naršymo trukmę, taip pat didina šansą, kad Jūsų svetainės turiniu pasidalins ir kitos svetainės ar bent jau vartotojai forumuose ir blog’uose. O natūraliai gaunamos nuorodos — siekiamybė.

 

  • SEO analizė svetainės struktūros planavime 

Analizuojame konkurentų svetainių dydžius, struktūras, vidinių nuorodų distribuciją ir atsižvelgdami į analizės rezultatus optimizuojame savo klientų svetainių struktūrą, siekiame sukurti pranašesnę sistemą.

 

  • Išorinio SEO analizė 

Siekiant gerų SEO rezultatų, atgalinės nuorodos (angl. backlinks) yra būtinos. Kaip jau minėjome, jei jos gaunamos natūraliai — nuostabu! Tačiau rezultato ir atsipirkimo visiems norisi kuo greičiau, o katalizuoti natūralų svetainės dalinimąsi internete — nėra taip lengva ir pavyksta ne kiekvienam. Tokiam reiškiniui iššaukti reikalingi nemenki resursai pastoviam kokybiško turinio generavimui. Nuorodos gaunamos iš populiarių, autoritetingų svetainių — dar vienas koziris. Analizuodami Jūsų konkurentų svetainių išorinę optimizaciją susiplanuojame savo išorinės optimizacijos strategiją, kuri leidžia atsverti, pasivyti konkurentus ir galiausiai ilgainiui juos aplenkti.

Nors yra manoma, kad komentarai forumuose ir blog įrašuose jau yra atgyvena, tai – klaidingas požiūris. Natūralių komentarų rašymas susijusių temų forumuose ir bloguose gali atvesti į Jūsų svetainę Jūsų prekėmis ar paslaugomis susidomėjusius lankytojus. Taigi nauda — ne tik SEO prasme.

 

Žinoma, tai yra tik maža dalis SEO darbų. Visus juos galite rasti ČIA. Tačiau kitaip nei bet kuri kita reklama, įskaitant „Google Adwords“, reklamą televizijoje, žurnaluose, socialiniuose tinkluose ar tiesiog stenduose, SEO reklama organiniuose rezultatuose suteikia ilgalaikę naudą, padeda atvesti į svetainę suinteresuotus vartotojus, nes tenkina paklausą. SEO pagalba mes ne tik iškeliame svetainę pagal tam tikrus raktažodžius ir paauginame organic lankytojų srautą, bet ir analizuojame pasiektus rezultatus naudodamiesi žiniatinklio įrankiais (Search Console ir Google Analytics), o tai leidžia apskaičiuoti SEO naudą ir atsiperkamumą.