Market Rats
  • SEO paslaugos
    • Svetainėms
      • SEO Auditas
      • Vidinis SEO
      • Išorinis SEO
      • Pilnas projekto SEO struktūros paruošimas
      • Lokalus SEO
      • Plėtros planavimas
      • Atnaujinimo kontrolė
      • Rezultatų matavimas
      • Raktažodžių tyrimai
    • AI SEO
    • Mokymai ir Konsultacijos
      • Seminarai
      • Individualūs
    • Informacijos kontrolė paieškos rezultatuose
  • Rats'ai
  • Mūsų klientai
  • Partneriai
  • Apie SEO
    • SEO pagrindai
    • Tinklapio struktūros tobulinimas
    • Turinio optimizavimas
    • Tvarkymasis su Google robotukais
    • SEO mobiliesiems telefonams
    • SEO analizė ir reklama
  • Professional SEO Services Company
  • SEO specialisto darbas
  • SEO praktika
  • ES projektai
  • Ger'as
  • Kontaktai
  • SEO kaina
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • LT
  • EN
  1. Home
  2. SEO paslaugos
  3. SEO paslaugos kaina

SEO paslaugos kaina

Preliminari SEO kaina

Kiekvienam projektui pateikiame individualų pasiūlymą, atsižvelgdami į konkurenciją, tikslus ir pasirinkto atsiskaitymo modelį. Mes nesame už paslaugų planų pardavimą „visiems vienodai“, nes tikslas – strategija, pritaikyta kiekvienam klientui, o ne baigtinis procesas. Susisiekite su mumis ir po išsamesnės konsultacijos galėsime pasakyti, kokie resursai ir biudžetas reikalingi norimiems tikslams pasiekti.

Nedidelės apimties (dažniausiai paslaugas arba nišines prekes siūlančioms) svetainėms

SEO € 300 - 500 / mėn.
AI SEO € 100 - 200 / mėn.

Vidutinės apimties (informacinėms, paslaugas / prekes parduodančioms) svetainėms, elektroninės komercijos projektams

SEO € 600 - 1000 / mėn.
AI SEO € 300 - 500 / mėn.

Didelės apimties, unikaliems, tarptautiniams projektams

SEO € nuo 1000 / mėn.
AI SEO € nuo 600 / mėn.

Biudžetas skirtas kasmėnesiniams darbams įv. stadijose: pradiniame auginime / palaikyme / plėtroje

Noriu individualaus pasiūlymo

Papildomos išlaidos

Optimizacija – tai strategija, reikalaujanti sprendimų iš turinio rinkodaros, programavimo ir viešųjų ryšių pusės. Biudžetą planuojant, verta numatyti galimas papildomas išlaidas:

Turinio rengimas

Reikalingas SEO pritaikytas tekstų kūrimas pagal SEO specialistų parengtas gaires. Galime pasitelkti mūsų patikrintus laisvai samdomus rašytojus arba apmokyti kliento turimus.

Techniniai sprendimai – programiniai darbai

Tvarkome pagrindinius elementus turinio valdymo sistemoje, tačiau sudėtingesniems sprendimams reikalingi programuotojai. Esant poreikiui galime pasiūlyti ilgamečius mūsų partnerius, su kuriais turime sėkmingos bendradarbiavimo patirties ir teigiamus klientų atsiliepimus.

Nuorodų tinklas

Naudingas turinys pritraukia paminėjimus kitose svetainėse ir nuorodų tinklo plėtrą. Nuorodų tinklo kūrimui reikia turinio, sklaidos ir bendravimo su partneriais - tai pagal susitarimą įeina į bendrą mėnesinį mokestį arba gali būti apmokama papildomai.

Kaip skaičiuojama SEO kaina?

Kiekvienam projektui rengiame individualų pasiūlymą, kad galėtume pasiūlyti geriausią sprendimą pagal jūsų verslo poreikius. Tiek SEO, tiek AI SEO kainodara remiasi šiais veiksniais:

Tikslai

SEO tikslai nusako, ką norima pasiekti ir per kiek laiko, bei nuo kokio esamo taško startuojame. Skirtinguose projekto etapuose reikalingi skirtingi resursai: kuo greičiau norima pasiekti rezultatų, tuo didesnių pastangų reikia.

Svarbu suprasti, kaip veikia pozicijų augimas. Pagerinti pozicijas iš TOP 100 į TOP 20 dažniausiai lengviau, nes net esminis svetainės elementų sutvarkymas akimirksniu iškelia projektą iš likusių. Tačiau kilti iš TOP 10 į TOP 3 gali užtrukti ilgiau ir reikalauti didesnių resursų, nes reikia ištobulinti projektą taip, kad jis būtų konkurencingesnis už pačius geriausius rinkoje - tai atitinkamai daro įtaką ir seo optimizavimo kainai.

Konkurencinė aplinka

Vertinamas rinkos dydis, konkurentų tipas ir jų SEO pasirengimas – sistemų dydis, turinio kiekis, išorinių nuorodų tinklas. Konkurencinė aplinka nišinės, specifinius produktus ar paslaugas parduodančios svetainės labai skiriasi nuo didelių visa parduodančių el. parduotuvių. Kitų šalių rinkose konkurencinė aplinka gan ženkliai skiriasi nuo Lietuvoje pateikiamų rezultatų konkurencijos. Ar konkurentai veikia jau ilgą laiką ir yra stipriai išvystę savo SEO dalį, kokių ir kiek resursų reikia, kad juos pavyti ir aplenkti.

Dažnai kliento nurodyti konkurentai nesutampa su SERP’o realybe. Paieškos rezultatuose tenka konkuruoti ne tik su tiesioginiais konkurentais, bet ir su didelėmis prekybos platformomis, informacinėmis svetainėmis, naujienų portalais ar net valstybės institucijų svetainėmis.

Sistemos dydis

Svetainės apimtis daro tiesioginę įtaką SEO kainai. Daugiau produktų, produktų kategorijų reiškia didesnį puslapių kiekį, kurį apdirbti reikės tiek daugiau SEO specialisto laiko, tiek daugiau turinio bei techninių sprendimų pritaikymo. Tačiau svarbu pabrėžti, kad didesnė sistema, reiškia plačiau apimamą sritį - kas dažnu atveju lemia ir geresnius SEO rezultatus.

Atsiskaitymo modelis

SEO kainodaroje esminis klausimas yra atsiskaitymo modelis. Priklausomai nuo projekto specifikos, gali būti taikomi šie atsiskaitymo modeliai:

  • Mėnesinis abonentinis mokestis - atsiskaitoma pozicijų, srauto pokyčiu;
  • Vienkartiniai SEO darbai - svetainės higienos tvarkymas, pasirengimas projekto auginimui;
  • Mokestis nuo rezultatų - biudžetas skaičiuojamas dalinai arba pilnai nuo srauto, pozicijų pokyčio ar konversijų.
  • AI SEO atveju, kainodara priklauso nuo to, kokių resursų reikės SEO rezultatui pasiekti bei kiek papildomų veiksmų bus reikalinga atlikti matomumui AI įrankiuose gerinti.

Kokie darbai įeina į SEO paslaugas?

Tiek optimizuojant svetainę paieškos varikliams, tiek dirbtinio intelekto (angl. AI) įrankiams, SEO procesą galima išskaidyti į pagrindines tris dalis vidinį, išorinį ir techninį SEO. Taip pat, siekiant ilgalaikio rezultato būtų aktualu pridėti ir nuolatinį svetanės tobulinimą reaguojant į rezultatų pokyčius. Plačiau kas apima kiekvieną iš šių dalių:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vidinis SEO

Tai darbai, susiję su svetainės struktūra, puslapiais ir turiniu:

  • Svetainės navigacijos ir struktūros optimizavimas;
  • Raktažodžių analizė ir jų integracija svetainėje;
  • Prompt’ų analizė;
  • Meta žymų, antraščių optimizavimas;
  • Turinio pritaikyto paieškos varikliams ir dirbtiniam intelektui rengimas;
  • Vidinių nuorodų tinklo kūrimas;
  • Vaizdinio turinio (nuotraukų, video ir pan.) optimizacija.

Techninis SEO

Tai programinė svetainės dalis, kuri leidžia paieškos variklių ir dirbtinio intelekto bot’ams skaityti ir suprasti svetainę geriau. Keletas svarbiausių techninio SEO sudedamųjų:

  • Svetainės greičio optimizavimas;
  • Mobilios versijos pritaikymas, kad svetainė būtų patogi bet kuriame įrenginyje;
  • Tvarkinga URL struktūra;
  • Canonical žymų teisingas pritaikymas;
  • Sitemap, robots.txt. llms.txt pritaikymas;
  • 404 klaidų ir peradresavimo problemų sprendimas;
  • Schema žymėjimas;
  • kita.

Išorinis SEO

  • Kuriame strategiją, kad augtų svetainės autoritetas, patikimumas;
  • Skatiname partnerystes, bendradarbiavimą ir turinio sklaidą, kad kurti tiek nuorodų tinklą, tiek gauti paminėjimus;
  • Stebime nuorodų profilį, kad jis būtų įvairus, organiškas ir kokybiškas.
  • Nuolatinis svetainės tobulinimas, ataskaitos bei konsultacijos

SEO nėra baigtinis darbas – projekto vystymosi eigoje auga tiek konkurentai, tiek vartotojų poreikiai, jiems aktualios sritys, kyla naujų temų, kuriose gali būti aktualus kliento produktas ar paslauga, bei reikalingas tiek prisitaikymas prie vis kintančių vartotojų paieškos įpročių, priemonių ir tobulėjančių paieškos variklių: paieškos sistemų atnaujinimai, AI įrankių atsiradimas, tobulėjimas, algoritmų pokyčiai ir pan.

Mūsų tikslas – ne tik TOP 3 ar TOP 1 pozicijos, bet ir nuolatinis projekto plėtros potencialas bei kokybės gerinimas.

Paslaugos teikimo metu, kas mėnesį teikiamos rezultatų ataskaitos, komunikuojama su klientais apie vykstančius procesus, teikiamos konsultacijos visais susijusiais klausimais.

Kuo skiriasi vienkartiniai SEO darbai nuo nuolatinių?

  • Vienkartiniai SEO darbai: apima svetainės vidaus, higienos sutvarkymą, sistemos parengimą tolimesniam augimui. Retu atveju, kai konkurencija minimali, to gali užtekti rezultatams pasiekti. Tačiau įprastai vienkartiniai darbai taikomi kuriant svetainę, atnaujinant ją, kad sistema iš karto būtų parengta pagal SEO reikalavimus ir po to toliau būtų galima auginti projektą, taikyti nuolatinę priežiūrą. Po vienkartinės SEO optimizacijos galima tikėtis pastebėti padidėjusį kiekį raktažodžių, kuriais matoma svetainė, tačiau tai dar nelems, kad matomumas bus aukštose pozicijose - tam reikalinga jungti ir išorinę optimizaciją.
  • Nuolatinė SEO priežiūra: nuolatinis optimizavimo, svetainės priežiūros procesas, kai veikiame pagal susidarytą strategiją, siekiame užsibrėžtų tikslų ir eigoje juos koreguojame pagal vykstančius pokyčius, siekiant ilgalaikių rezultatų ir augimo.

DUK (SEO paslaugos kaina)

Kodėl skiriasi agentūrų SEO kainodara?

SEO agentūrų kainodara skiriasi, nes ir teikiamos SEO paslaugos, jų atlikimo taktikos vis kitokios. Agentūros naudoja skirtingus įrankius, technologijas duomenims rinkti, kuria nuorodų tinklą skirtingomis strategijomis. Vieni taiko aiškiai apibrėžtus planus ir dirba su ribotu kiekiu raktinių žodžių, kiti (kaip Market Rats) veikia plačiau, dirba pilna apimtimi su projektu ir siekia ilgalaikio augimo. Kiekviena agentūra gali pasiūlyti skirtingas strategijas ir paslaugas, todėl svarbu pasirinkti tą, kuri geriausiai atitinka jūsų tikslus.

 

Ar pigus SEO gali pakenkti?

Žemesnė nei rinkos vidurkis SEO optimizavimo kaina, gali lemti prastos kokybės turinio bei nuorodų tinklo kūrimo principus, kurie gali pakenkti SEO rezultatams. Taip pat, žema paslaugų kaina, reiškia, kad projektui skiriama nedaug laiko, per kurį siekiama pozicijas pakelti greitai, neskaidria praktika paremtais būdais, kurie gali iššaukti Google nuobaudas, rezultatų laikinumą, kritimą.

 

 

Per kiek laiko atsiperka SEO?

SEO atsipirkimas gali užtrukti nuo kelių mėnesių iki metų ar net keletos, priklausomai nuo konkurencijos ir skiriamų resursų. Yra atveju, kai nėra įmanoma, kad SEO procesas atsipirktų. Matydami tokius atvejus Market Rats specialistai klientus informuoja iš anksto.

Ar užtenka vienkartinių SEO darbų, ar būtina nuolatinė priežiūra?

Norint pasiekti ilgalaikių rezultatų, reikalinga nuolatinė SEO priežiūra. Vienkartiniai darbai gali pagerinti svetainės matomumą, tačiau tik nuolatinė optimizacija užtikrins ilgalaikį augimą.

Kodėl SEO geriau nei Google Ads ar Facebook Ads?

SEO yra ilgalaikė investicija, kuri suteikia ilgalaikę naudą, palyginti su kitais reklamos kanalais, kaip Google Ads ar Facebook Ads. SEO leidžia pasiekti aukštas pozicijas paieškos sistemose ir pritraukti organinį srautą, kuris ilgainiui gali būti pigesnis nei mokama reklama bei įdirbis nedings net ir nutraukus paslaugas (kol neaplenks konkurentai ar projektas nebus paveiktas atnaujinimų).

 

 

+370 646 30700
[email protected]
Ateities g. 25B, Vilnius, 06326

Profesionalios SEO paslaugos. Agentūra Vilniuje

Lietuvos marketingo asociacijos narys - Market Rats

  • SEO paslaugos
  • Rats'ai
  • Mūsų klientai
  • Partneriai
  • Apie SEO
  • Professional SEO Services Company
  • SEO specialisto darbas
  • SEO praktika
  • ES projektai
  • Ger'as
  • Kontaktai
  • SEO kaina

Naujienos

Kas yra SEO straipsniai? Kaip parašyti juos efektyvesnius?
Ar Black Hat SEO pakenks mano tinklalapiui?
Koks yra geras Bounce Rate? Kas tai yra?
Kokie yra link building būdai? Kaip juos įgyvendinti?
  • Kliento paskyra
  • Socialinė atsakomybė (ĮSA)
  • SEO paslaugos Klaipėdoje
  • Paslaugos
  • SEO paslaugos kaina
Visos teisės saugomos © 2024 SEO profesionalai - Marketrats
Powered by: itsolutions.lt
  • LT
  • EN
  • SEO paslaugos
  • Rats'ai
  • Mūsų klientai
  • Partneriai
  • Apie SEO
  • Professional SEO Services Company
  • SEO specialisto darbas
  • SEO praktika
  • ES projektai
  • Ger'as
  • Kontaktai
  • SEO kaina

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies)

Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus
SutinkuPlačiau