Kiekvienam projektui pateikiame individualų pasiūlymą, atsižvelgdami į konkurenciją, tikslus ir pasirinkto atsiskaitymo modelį. Mes nesame už paslaugų planų pardavimą „visiems vienodai“, nes tikslas – strategija, pritaikyta kiekvienam klientui, o ne baigtinis procesas. Susisiekite su mumis ir po išsamesnės konsultacijos galėsime pasakyti, kokie resursai ir biudžetas reikalingi norimiems tikslams pasiekti.
Nedidelės apimties (dažniausiai paslaugas arba nišines prekes siūlančioms) svetainėms
SEO € 300 - 500 / mėn.
AI SEO € 100 - 200 / mėn.
Vidutinės apimties (informacinėms, paslaugas / prekes parduodančioms) svetainėms, elektroninės komercijos projektams
SEO € 600 - 1000 / mėn.
AI SEO € 300 - 500 / mėn.
Didelės apimties, unikaliems, tarptautiniams projektams
SEO € nuo 1000 / mėn.
AI SEO € nuo 600 / mėn.
Biudžetas skirtas kasmėnesiniams darbams įv. stadijose: pradiniame auginime / palaikyme / plėtroje
Optimizacija – tai strategija, reikalaujanti sprendimų iš turinio rinkodaros, programavimo ir viešųjų ryšių pusės. Biudžetą planuojant, verta numatyti galimas papildomas išlaidas:
Reikalingas SEO pritaikytas tekstų kūrimas pagal SEO specialistų parengtas gaires. Galime pasitelkti mūsų patikrintus laisvai samdomus rašytojus arba apmokyti kliento turimus.
Tvarkome pagrindinius elementus turinio valdymo sistemoje, tačiau sudėtingesniems sprendimams reikalingi programuotojai. Esant poreikiui galime pasiūlyti ilgamečius mūsų partnerius, su kuriais turime sėkmingos bendradarbiavimo patirties ir teigiamus klientų atsiliepimus.
Naudingas turinys pritraukia paminėjimus kitose svetainėse ir nuorodų tinklo plėtrą. Nuorodų tinklo kūrimui reikia turinio, sklaidos ir bendravimo su partneriais - tai pagal susitarimą įeina į bendrą mėnesinį mokestį arba gali būti apmokama papildomai.
Kiekvienam projektui rengiame individualų pasiūlymą, kad galėtume pasiūlyti geriausią sprendimą pagal jūsų verslo poreikius. Tiek SEO, tiek AI SEO kainodara remiasi šiais veiksniais:
SEO tikslai nusako, ką norima pasiekti ir per kiek laiko, bei nuo kokio esamo taško startuojame. Skirtinguose projekto etapuose reikalingi skirtingi resursai: kuo greičiau norima pasiekti rezultatų, tuo didesnių pastangų reikia.
Svarbu suprasti, kaip veikia pozicijų augimas. Pagerinti pozicijas iš TOP 100 į TOP 20 dažniausiai lengviau, nes net esminis svetainės elementų sutvarkymas akimirksniu iškelia projektą iš likusių. Tačiau kilti iš TOP 10 į TOP 3 gali užtrukti ilgiau ir reikalauti didesnių resursų, nes reikia ištobulinti projektą taip, kad jis būtų konkurencingesnis už pačius geriausius rinkoje - tai atitinkamai daro įtaką ir seo optimizavimo kainai.
Vertinamas rinkos dydis, konkurentų tipas ir jų SEO pasirengimas – sistemų dydis, turinio kiekis, išorinių nuorodų tinklas. Konkurencinė aplinka nišinės, specifinius produktus ar paslaugas parduodančios svetainės labai skiriasi nuo didelių visa parduodančių el. parduotuvių. Kitų šalių rinkose konkurencinė aplinka gan ženkliai skiriasi nuo Lietuvoje pateikiamų rezultatų konkurencijos. Ar konkurentai veikia jau ilgą laiką ir yra stipriai išvystę savo SEO dalį, kokių ir kiek resursų reikia, kad juos pavyti ir aplenkti.
Dažnai kliento nurodyti konkurentai nesutampa su SERP’o realybe. Paieškos rezultatuose tenka konkuruoti ne tik su tiesioginiais konkurentais, bet ir su didelėmis prekybos platformomis, informacinėmis svetainėmis, naujienų portalais ar net valstybės institucijų svetainėmis.
Svetainės apimtis daro tiesioginę įtaką SEO kainai. Daugiau produktų, produktų kategorijų reiškia didesnį puslapių kiekį, kurį apdirbti reikės tiek daugiau SEO specialisto laiko, tiek daugiau turinio bei techninių sprendimų pritaikymo. Tačiau svarbu pabrėžti, kad didesnė sistema, reiškia plačiau apimamą sritį - kas dažnu atveju lemia ir geresnius SEO rezultatus.
SEO kainodaroje esminis klausimas yra atsiskaitymo modelis. Priklausomai nuo projekto specifikos, gali būti taikomi šie atsiskaitymo modeliai:
Tiek optimizuojant svetainę paieškos varikliams, tiek dirbtinio intelekto (angl. AI) įrankiams, SEO procesą galima išskaidyti į pagrindines tris dalis vidinį, išorinį ir techninį SEO. Taip pat, siekiant ilgalaikio rezultato būtų aktualu pridėti ir nuolatinį svetanės tobulinimą reaguojant į rezultatų pokyčius. Plačiau kas apima kiekvieną iš šių dalių:
Tai darbai, susiję su svetainės struktūra, puslapiais ir turiniu:
Tai programinė svetainės dalis, kuri leidžia paieškos variklių ir dirbtinio intelekto bot’ams skaityti ir suprasti svetainę geriau. Keletas svarbiausių techninio SEO sudedamųjų:
SEO nėra baigtinis darbas – projekto vystymosi eigoje auga tiek konkurentai, tiek vartotojų poreikiai, jiems aktualios sritys, kyla naujų temų, kuriose gali būti aktualus kliento produktas ar paslauga, bei reikalingas tiek prisitaikymas prie vis kintančių vartotojų paieškos įpročių, priemonių ir tobulėjančių paieškos variklių: paieškos sistemų atnaujinimai, AI įrankių atsiradimas, tobulėjimas, algoritmų pokyčiai ir pan.
Mūsų tikslas – ne tik TOP 3 ar TOP 1 pozicijos, bet ir nuolatinis projekto plėtros potencialas bei kokybės gerinimas.
Paslaugos teikimo metu, kas mėnesį teikiamos rezultatų ataskaitos, komunikuojama su klientais apie vykstančius procesus, teikiamos konsultacijos visais susijusiais klausimais.