Kas yra vidinis SEO?
Vidinis SEO (angl. On-Page SEO arba On-Site SEO) interneto svetainėms – SEO proceso dalis, paslauga, skirta informacinio pobūdžio, paslaugas ar prekes siūlančioms interneto svetainėms.
Vidinio SEO tikslas
Vidinio SEO tikslas – optimizuoti (t. y. parengti pagal „Google“ standartus) svetainės vidinių nuorodų struktūrą, turinį ir HTML(struktūrinius, hipertekstinius ir kt.) elementus, siekiant pagerinti svetainės matomumą „Google“ paieškos rezultatuose, pritraukti iš natūralių „Google“ rezultatų į svetainę daugiau suinteresuotų lankytojų bei pagerinti svetainės nuskaitomumą / suprantamumą vartotojams ir paieškos sistemoms.
Kodėl svetainės vidų optimizuojame būtent pagal „Google“ rekomendacijas?
Nes ~80% internetu besinaudojančių viso pasaulio vartotojų naršo būtent „Google“ paieškos sistemoje, be kita ko, „Google“ paieškos sistema aptarnaudama ~80% pasaulio paieškos sistemų rinkos dominuoja globaliai.
Šaltinis: https://www.statista.com/statistics/216573/worldwide-market-share-of-search-engines/
Na, o jei dalis Jūsų auditorijos patenka į tuos ~20%, kurie naudojasi kitomis paieškos sistemomis, — dauguma pagrindinių „Google“ SEO metodų yra taikomi bei veikia ir kitose paieškos sistemose, pvz.: „Bing“, „Yahoo!“, „DuckDuckGo“.
Nors turinį reikia optimizuoti žmogui, o ne „Google'ui“, tačiau sykiu reikia nepamiršti, jog „On-Site SEO“ (vidinis svetainės optimizavimas) iš esmės yra skirtas ir paieškos sistemai, ir naudotojui, kad abiems būtų kaip įmanoma lengviau:
- suprasti apie ką yra tinklalapis ir jame rasti norimą prekę, paslaugą, informaciją;
- nustatyti ar puslapis atitinka paieškos užklausą (t. y. konkretų raktažodį arba raktinių žodžių junginį);
- įvertinti paieškos rezultatų puslapyje (angl. trump. SERP) pateikto tinklalapio naudingumą ir vertę (ar šis yra vertas turėti aukštą poziciją SERP’e).
Vidinis SEO: kokie darbai, įeinantys į mūsų teikiamą paslaugą, yra svarbiausi?
„Market Rats“ SEO specialistai optimizuodami svetaines, nepriklausomai nuo biudžeto dydžio, visuomet analizuoja domeną holistiniu principu, visais vidinio SEO aspektais, o įsivertinę sudaro darbų planą pagal svarbą ir skubą, atsižvelgdami į turimus kliento resursus (biudžetą, laiką, programuotojų užimtumą ir pan.). Svetainės vidaus optimizacija apima įvairius aspektus būtent svetainės viduje:
- Raktažodžių tyrimą;
- Turinio optimizavimą (raktažodžiai, unikalus ir vertingas tekstinis bei vaizdinis turinys);
- Antraščių ir meta žymų optimizavimą (meta title ir description, H1-H6);
- Vidinių nuorodų struktūros optimizavimą (logiškas puslapių susiejimas, visų URL pasiekiamumas vidinėmis nuorodomis);
- URL’ų sudarymą ir pavadinimus (trumpi, aiškūs, SEF adresai ir informatyvūs anchor tekstai);
- Vaizdų optimizavimą (failų dydis, ALT žymos);
- Konkurentų svetainių vidinės optimizacijos vertinimas;
- Techninį SEO (greitis, mobili versija, SSL);
- Duomenų struktūrizavimą (schema.org žymėjimas) ir kt.
Visi šie pakeitimai atliekami siekiant: ištaisyti klaidas ir patobulinti esamus elementus, funkcionalumą bei praturtinti turinį.
O dabar detaliau aptarkime procesą ir svarbiausias vidinio SEO dalis.
Raktažodžių tyrimas — vidinio SEO pagrindas
Kiekvienos svetainės vidaus optimizacija prasideda nuo raktažodžių analizės. Kaip atliekamas raktažodžių tyrimas ir kaip teisingai panaudojami raktiniai žodžiai?
Plačiai tiriame kokiais raktažodžiais, jų sinonimais ir raktinių žodžių junginiais (angl. long-tail keywords) yra tikslinga atvesti lankytojus į kliento svetainę.
Atlikdami tyrimą:
- atsižvelgiame į kliento produktus / paslaugas, pageidaujamus raktažodžius, esamą svetainės turinį, konkurentų svetainių išorinę ir vidinę optimizaciją;
- numatomepotencialias paieškų variacijas visais galimais pjūviais pagal logiką ir pagal „Google autocomplete“ siūlomas paieškų frazes, o remdamiesi keywordtool.io, ahrefs.com ir „Google AdWords Keyword Planner“ įrankių duomenimis apie paieškų apimtis ir potencialą — suteikiame svarbiausiems raktažodžiams prioritetą;
- įsitraukiame visiškai naujus raktažodžius (kuriais svetainė nebuvo matoma) ir ieškome variacijų, sinonimų, long-tail’ų raktažodžiams, pagal kuriuos svetainė jau yra matoma paieškos rezultatuose (remiantis „Google Search Console“ duomenimis);
- susieję vartotojų paieškos ketinimus (angl. search intent) su tikslu įvairiuose pirkimo etapuose, suprantame, su kokiais iššūkiais jie susiduria ir galime kurti jų lūkesčius išpildantį turinį.
Market Rats infografikas "Kliento kelionės žemėlapis SEO procese"
Turime raktažodžių sąrašą, o kas toliau? Tęsiame su vidinių nuorodų, turinio ir žymų optimizacija.
Vidinių nuorodų optimizacija
- Su klientu išsigryniname prioritetinius raktažodžius, juos sugrupuojame ir paskirstome per svetainės puslapius, atsižvelgiant į ieškomo raktažodžio: tikslą (angl. search intent), prasmę, logiką, paieškų apimtis ir konkurentų svetaines. Dalis raktažodžių įdarbinami esamuose puslapiuose, o jei yra poreikis — planuojama kurti naujus nutūpimo puslapius.
- Parengiame rekomendacijas tinkamos, vidinių svetainės nuorodų, struktūros sudarymui (svetainės meniu medžiui). Svarbiausių vidinių puslapių nuorodos atvaizduojamos pagrindiniame meniu. Jei darbinių puslapių yra per daug ir jos netelpa į pagrindinį meniu, tokiu atveju rekomenduojame kurti žymų puslapius (angl. tag pages). Internal linkbuilding procese plečiame vidinių nuorodų kiekį į / iš turiniu susijusių puslapių.
- URL’ai turi būti SEF’iniai (angl. Search Engine Friendly). Tai reiškia, kad iš URL adreso turi būti aišku apie ką yra puslapis, kad jame būtų naudojami apibūdinantys žodžiai, o ne skaičiai, simboliai, raidžių kratiniai.
- Vidinių nuorodų tekstai turi būti glausti ir gerai apibūdinantys puslapio turinį.
- Nedidelėms ir vidutinio dydžio nesudėtingoms svetainėms visiškai pakanka gero vidinių nuorodų struktūros išplanavimo, kad „Google“ turėtų priėjimą suindeksuoti visus svetainės puslapius, tokiu atveju svetainės žemėlapis (angl. sitemap) – nebūtinas / nereikalingas. Kartais net ir dideles, sudėtingas svetaines Google puikiai suindeksuoja jei yra tinkamai išplanuota vidinių nuorodų struktūra.
URL struktūros ir internal linkbuilding optimizacijos vizualus pavyzdys. Sekite alyvinės spalvos rombus ir sužinokite iš kokių ir į kokius puslapius verta planuoti vidinių nuorodų plėtrą. Ar Jūsų svetainėje net giliausi puslapiai yra pasiekiami vidinėmis nuorodomis? Kelias vidines nuorodas turi svarbūs, giliai struktūroje esantys URLai? Į šiuos klausimus galime padėti atsakyti, nes tai svarbi vidinio SEO dalis.
Tekstinio ir vaizdinio turinio bei žymų optimizacija
Optimizuodami turinį koreguojame esamus ir / arba rengiame naujus tekstus. Turinį pagal mūsų pateiktas taisykles gali rašyti pats klientas, jo komanda arba laisvai samdomi rašytojai. Kad ir kas rengia turinį — po paruošimo tikriname ar jis atitinka SEO reikalavimus.
Rekomendacijas vidiniam turiniui rengiame vadovaudamiesi sukaupta patirtimi ir Google paieškos sistemos vidinio SEO gairėmis.
Kokie pagrindiniai kiekvieno darbinio puslapio vidiniai SEO elementai yra optimizuojami?
- Tekstinis turinys.
- H1, H2, H3, H4, H5, H6 antraštinių žymų tekstai ir hierarchija.
- Meta duomenys (angl. meta titles ir meta descriptions).
- Vaizdinė medžiaga ir Alt žymų tekstai.
- Vidinių nuorodų tekstai (angl. anchor text) ir struktūra.
Vidinio SEO dalių, meta title ir meta description, pavyzdys Google paieškos rezultatuose.
Kokie esminiai turinio optimizavimo principai?
- Turinys privalo būti unikalus.
- Privaloma naudotiieškomus raktažodžius.
- Svarbiausi puslapio ieškomi raktažodžiai turi būti panaudoti: H1 pavadinime, turinyje, subantraštėse, meta duomenyse, vidinės nuorodos (vedančios į šį puslapį) tekste, Alt žymose.
- Turinys turi būti kokybiškas ir vertingas vartotojui: atsakyti į klausimus, spręsti problemą, suteikti informacijos išsamiau nei suteikia konkurentai (išsamumas didina „dwell time“ t. y. puslapyje praleistą laiką). Svarbu suprasti naudotojo ketinimą (angl. search intent) – ką žmogus iš tikrųjų nori rasti, įvesdamas raktažodį.
- Turinys privalo būti struktūruotas ir lengvai skaitomas. Privaloma naudoti antraštes pagal logišką, nuoseklią turinio hierarchiją. Paryškinti esminius žodžius.
- Geresniam puslapio turinio susiejimui su raktažodžiu — rekomenduojama derinti internal ir external linkbuilding.
- Nuolat prižiūrėki, kad turinys būtų naujinamas, kad neprarastų aktualumo. Atnaujinki ne tik datas, bet ir faktus, nuorodas, įvykius ir pan.
- Reikia taikyti EAT principą (angl. Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness). Turinys turi būti parašytas ar prižiūrėtas eksperto arba autoriteto šioje srityje. Patikimumas (pvz., kontaktai, autoriaus informacija, šaltiniai) didina „Google“ ir vartotojų pasitikėjimą Jūsų interneto svetaine.
- Svarbus ir puslapio greitis, patogiai naudojama, puikiai veikianti mobili versija.
- Papildomai rekomenduojama praturtinti turinį vaizdine medžiaga (infografikais, video, nuotraukomis).
- Taip pat verta optimizuoti turinį ir balso paieškai (naudojant natūralesnę kalbą, klausimų formuluotes). Ypač užsienio rinkose, kur balso paieška yra populiaresnė nei Lietuvoje.
Svarbių vidinio SEO elementų praktinis pavyzdys svetainės puslapio ekrano nuotraukoje.
Kodėl pirminėje vidinio SEO tvarkymo stadijoje mes neskubame optimizuoti meta aprašymų?
„Market Rats“ dirba „Pareto principu“ (dar žinomu „80/20 taisyklės“ pavadinimu): pirmiausia atliekame 20% svarbiausių darbų, kurie duoda 80% rezultato. Taigi, kai dar nesate matomi paieškos rezultatų pirmame puslapyje — neverta gaišti laiko tvarkant nukreipimo puslapių meta aprašymus. Tokie elementai tvarkomi vėlesnėse darbų stadijose, kai puslapiai tampa matomi Google TOP 10-uke.
Konkurentų svetainių vidinės optimizacijos vertinimas
Įvertiname konkurentų svetainių vidinę optimizaciją: kiek ir kokiuose puslapiuose turi tekstinio ir vaizdinio turinio, ar tekstinis turinys unikalus, kiek turi produktų kategorijose, kaip smulkiai yra išsiskaidę kategorijas ir subkategorijas, kokius struktūrinius duomenis yra pasižymėję, ar turi blog’ą, kaip dažnai jį pildo, kiek ir kokių nuorodų turi iš išorės ir kt. Tikslas — pasiruošti kliento svetainės vidų geriau nei konkurentai. Galiausia pateikiame rekomendacijas, pristatome svetainės plėtros galimybes ilgalaikėje perspektyvoje. Norint gauti stabilias aukštas pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose ir jas išlaikyti — svetainė privalo nuolat augti / plėstis, naujinti turinį, pateikti aktualią informaciją.
Techninis vidinio SEO auditas nuo A iki Ž: vertiname techninį svetainės vidaus atitikimą reikalavimams
Atliekame vidinio SEO auditą t. y. dažniausiai pasitaikančių klaidų iš vidinio SEO pusės patikrą esamoje struktūroje ir parengiame programuotojams būtinų bei rekomenduojamų pakeitimų ir siūlomų patobulinimų sąrašą. Jei audito metu surandame klaidų, jas taisome patys (jei galime) arba prižiūrime taisymą (jei taiso programuotojai). Nebūtinai atliekame / nurodome atlikti visas korekcijas – vidinio SEO klaidų taisymo apimtis priklauso nuo neigiamos klaidų įtakos rezultatams ir turimų resursų.
Kas tikrinama ir optimizuojama? |
Reikšmė, svarba |
Kas svarbu optimizacijos procese? |
Indeksacija |
Indeksavimas reiškia, kad Google įtraukia tavo puslapius į savo duomenų bazę ir rodo juos paieškos rezultatuose. |
Įsitikinti, kad svarbūs puslapiai yra indeksuojami, o nereikalingi (pvz., dubliuoti puslapiai) yra neindeksuojami t. y. užblokuoti per robots.txt arba noindex žymą. |
SSL (Secure Sockets Layer) – HTTPS |
Google teigiamai vertina svetaines, kurios naudoja šifruotą ryšį (HTTPS). Tai saugumo signalas, kad duomenys tarp vartotojo ir svetainės yra apsaugoti. |
Užtikrinti, kad visa svetainė būtų prieinama per HTTPS protokolą, ne tik pagrindinis puslapis. Taip pat, įsitikinti, kad kiekvienas puslapis yra pasiekiamas tik vienu unikaliu URL adresu. |
Puslapio greitis |
Greitis daro įtaką naudotojo patirčiai ir Google Core Web Vitals (FCP, LCP, CLS). |
Naudoti lazy loading, optimizuoti šriftus ir sumažinti paveikslėlių dydį neukojant vaizdo kokybės. |
Mobili svetainės versija |
Mobile-first indexing reiškia, kad Google pirmiausia vertina mobilųjį puslapį, o ne desktop versiją. |
Užtikrinti, kad svetainė būtų visiškai pritaikyta mobiliesiems, su reaktyvia dizaino sistema (angl. responsive design). Visas turinys, nuorodos, moduliai, vizualai, kurie yra desktop versijoje — privalo būti pilnai atvaizduoti ir mobiliojoje versijoje. |
Structured Data ir Schema Markup |
Struktūriniai duomenys padeda Google geriau suprasti turinį ir kategorijas (pvz., produkto kainą, įvertinimus, įvykio datą). Tai specialūs kodai (dažniausiai JSON-LD formatu), kurie padeda Google suprasti turinio reikšmę ir pateikti jį paieškos rezultatuose kaip rich snippets t. y. išsamius rezultatus. |
Naudoti JSON-LD žymėjimą, nes jis geriausiai veikia su SEO ir yra lengvai integruojamas. Žymėti visus tinkamus Schema.org duomenų tipus (pvz., Article, Product, Event, įvertinimus, atsiliepimus, kainas) ir taip pagerinti savo rezultatų išvaizdą išsamiuose Google rezultatuose. |
Svetainės žemėlapis |
Sitemap padeda Google rasti visus svarbius svetainės puslapius. |
Sukurti ir atnaujinti XML sitemap, ypač jei Jūsų svetainė didelės apimties ir ne visi puslapiai pasiekiami vidinėmis nuorodomis. |
Canonical žymos |
Canonical žymos padeda išvengti / išspręsti turinio dubliavimosi problemas ir nurodyti pagrindinį puslapį, kai yra kelios panašios URL versijos. |
Naudoti canonical žymą visur, kur yra turinio dubliavimas arba kelios puslapio versijos. |
404 klaidos ir 301 redirects |
Google nemėgsta neveikiančių nuorodų ir 404 klaidų. Tai gali neigiamai paveikti svetainės reitingus. |
Reguliariai tikrinti, ar nėra neveikiančių nuorodų ir nukreipti jas į atitinkamus puslapius naudojant 301 peradresavimus. |
Hreflang žymos |
Hreflang žymos padeda Google suprasti, kokia kalba turi būti rodoma konkrečiam vartotojui pagal regioną. |
Naudoti hreflang žymas, ypač jei svetainė turi kelias versijas keliose kalbose. Hreflang padeda išvengti turinio dubliavimosi tarp regionų. |
Tai nėra pilnas sąrašas, tik keletas svarbiausių punktų.
Vidinis SEO: kaina
Vidinio SEO kainai įtaką daro:
- Svetainės SEO situacija startinėje pozicijoje (pvz.: ar turi turinio, ar jis unikalus, kiek turi nuorodų iš išorės ir kokia jų kokybė).
- Užsibrėžti tikslai (pvz.: pasiekti paieškos rezultatuose su prioritetiniais raktažodžiais TOP 3 ar TOP 10 pozicijas, paauginti Organic Search srautą X kartų).
- Laikotarpis per kurį norima pasiekti užsibrėžtų tikslų.
- Konkurentų SEO rodiklių kiekybė ir kokybė lyginant su kliento svetaine.
- Tvarkytinų meta duomenų kiekis (jei duomenis sukeliame patys rankomis, o nekuriame automatinių sprendimų). Klientas, norėdamas sutaupyti, turi galimybę įsipareigoti meta duomenis ir kitą turinį susikelti į svetainę pats.
- Optimizuojamų skirtingų sisteminių puslapių kiekis. SEO kaina priklauso ir nuo svetainės dydžio / sudėtingumo. Kadangi informacinės ir paslaugų interneto – jų vidaus optimizavimas gan paprastas. Kaina ir optimizacijos sudėtingumas išauga dideliems elektroninės komercijos projektas, jei svetainėje naudojama / norima pradėti naudoti daug papildomų modulių / elementų / funkcionalumų: prekių katalogų, filtrų, automatinių sprendimų, dinaminio turinio ir pan.
Įprastai pradžioje nepasidarę analizės galime nusakyti tik kainų rėžius ar sumą nuo kurios manome Jūsų rinkoje būtų galima pasiekti reikšmingą augimą. Kiekvienam klientui pasiūlymą ruošiame ir kainą skaičiuojame individualiai, atsižvelgami į visus aukščiau išvardintus punktus ir kliento turimus resursus. SEO paslaugos preliminarius kainų rėžius rasite šiame puslapyje, skiltyje „SEO KAINA“.
Papildoma informacija interneto svetainių savininkams besidomintiems vidinio SEO paslauga
- Mažoms svetainėms — daugiau rankinio darbo. Didelėms svetainėms — automatizuoti sprendimai. Dėl nedidelės apimties, didesnė informacinių ir paslaugų svetainių vidinio SEO dalis dažniausiai atliekama rankomis, nekuriant automatinių sprendimų. Na, o keliolika tūkstančių ar daugiau puslapių turinčioms svetainėms siūlome programuoti automatizuotus sprendimus, funkcionalumus, kurie padeda padidinti našumą ir išvengti rankinių klaidų.
- Jeigu svetainė nėra nauja - privalumas. Jei svetainė seniai egzistuoja internete ir yra paplitusi geros reputacijos svetainėse (turi atgalinių nuorodų) — po vidinio SEO tikėtinas pozicijų ir / ar lankytojų srauto paaugimas dar nepradėjus išorinio SEO darbų.
- Sprendimai nuolatiniam lankytojų kiekio auginimui ilgalaikėje perspektyvoje. Tinkamai paruošus svetainės struktūrą, HTML kodo elementus ir nuolat pildant, naujinant turinį — galima pasiekti nuolatinį Organic Search lankytojų srauto augimą. Jei tik kliento rinkoje matome potencialą pagal ieškomus raktažodžius.
DUK (Vidinis SEO optimizavimas)
Kas yra atsakingi už vidinio SEO procesą?
SEO specialistas, klientas (svetainės savininkas), programuotojai ir rašytojai kuriantys svetainės turinį.
Kokius įrankius naudojate įvertinant vidinį SEO?
Vieni pagrindinių Google Analytics 4, Google Search Console, Google Page Speed Insights,Ahrefs.com, Keywordtool.io, Screaming Frog, DeepL, Linko.app, ChatGPT.
Market Rats naudojami įrankiai vidinio SEO optimiacijos procese.
Ar vidinis SEO optimizavimas yra vienkartinis darbas?
Vidinis SEO nėra visiškai vienkartinis darbas, nors dauguma jo elementų gali būti sutvarkyti vieną kartą ir ilgai nebekeičiami. Jei norite tik „susitvarkyti vidinį SEO“ vieną kartą — tai gera pradžia, bet norint ilgalaikės, kuo stabilesnės sėkmės — reikia periodinių peržiūrų ir nuolatinės kai kurių elementų optimizacijos.
Yra tam tikri vidinio SEO darbai, kuriuos galima atlikti vieną kartą arba labai retai juos atnaujinti pavyzdžiui tik tada kai keičiasi turinys, asortimentas ar strategija. Tokie vienkartiniai darbai būtų: puslapio URL’ų struktūros sudarymas, antraščių ir meta žymų optimizacija, vidinių nuorodų optimizacija, greičio optimizacija, HTTPS įdiegimas, mobilaus vaizdo pritaikymas, XML sitemap, 404 puslapių sutvarkymas. Šiuos elementus sutvarkius — dažnai jų keisti nebereikia.
Kiti vidinio SEO darbai reikalauja nuolatinės priežiūros ir atnaujinimų:
- Turinio optimizavimas (raktažodžių peržiūra, naujų puslapių ar straipsnių kūrimas),
- Senų puslapių atnaujinimas, kad jie išliktų aktualūs,
- Vidinių nuorodų atnaujinimas, kai atsiranda naujas turinys,
- Naudotojų elgsenos analizė (pvz., puslapio atmetimo rodiklis, konversijų stebėjimas),
- Techninių klaidų stebėjimas ir šalinimas esant poreikiui (per „Google Search Console“ ir kitus SEO įrankius),
- Konkurencinė analizė ir savosios SEO strategijos adaptavimas — ypač kai konkurentai atnaujina / plečia savo turinį ar keičiasi / tobulėja paieškos algoritmai.
Ar būtina atlikti visus vidinio SEO pakeitimus pagal suteiktas rekomendacijas?
Aprašydami ir pateikdami vidinio SEO darbus vartojame terminą „rekomendacijos“, tačiau tai nereiškia, kad galite jų laikytis arba nesilaikyti, patariame pilnai atlikti SEO specialistų duotus namų darbus, kadangi gerai paruoštas vidinis SEO yra konstanta paieškos sistemų rezultato skaičiavime. Taigi, rekomendacijas galite laikyti reikalavimais. Be to visuomet nurodome, kuri dalis pakeitimų yra rekomenduojama atlikti (žemo prioriteto, optional, nice-to-have), o kuri dalis – privaloma, skubi (high priority).
Po kiek laiko pamatysiu rezultatus?
SEO rezultatas nėra pamatomas taip pat greitai kaip Google AdWords rezultatas. Paprastai pirmųjų SEO teigiamų rezultatų gali reikti palaukti 2-6 mėnesius. Kiek laiko užtruks pamatyti rezultatą priklauso nuo: startinės svetainės SEO situacijos, konkurentų įdirbio, turimų resursų (kaip greitai galime pasiruošti tekstus, kaip greitai galime susikelti juos į svetainę, kaip greitai programuotojai gali sutvarkyti technines problemas).
Ar galiu atlikti tik išorinį SEO, praleisdamas vidinį?
Ne, išorinis SEO be vidinio SEO — praktiškai yra bevertis ir neefektyvus, ypač siekiant ilgalaikių stabilių rezultatų. Labai retais atvejais apsiimame dirbti tik su išoriniu SEO, jei matome, kad darbinių puslapių vidinis SEO yra pakankamai išpildytas. Bet tokiu atveju, kai negalime valdyti pilnai tiek vidinio, tiek išorinio SEO, — negalime prisiimti atsakomybės už norimų rezultatų pasiekimą.
Kaip matuojate SEO rezultatus?
SEO rezultatų matavimas yra esminis žingsnis, kuris leidžia įsivertinti ar atlikti SEO proceso veiksmai duoda norimus rezultatus, ar reikia keisti strategiją.
Štai pagrindiniai mūsų SEO rezultatų matavimo būdai:
- Raktažodžių pozicijų pokyčio sekimas Google paieškos rezultatuose
- Organinio srauto ir konversijų pokyčių stebėjimas Google Analytics 4 įrankyje
- Paspaudimų, parodymų, pozicijų ir CTR stebėjimas Google Search Console įrankyje
- Atgalinių įeinančių nuorodų kiekio ir kokybės (autoriteto) stebėjimas Ahrefs.com įrankyje
Ar raktažodžių tankis yra svarbus?
Seniau tai buvo gan svarbus SEO faktorius. Buvo manoma, kad kuo daugiau kartų raktažodis pasikartoja — tuo geriau.
Tačiau šiandien žinome, kad raktažodžių tankis nėra toks svarbus, kaip buvo anksčiau. Paieškos sistemos, ypač Google, tapo kur kas „protingesnės“ ir gebančios suprasti kontekstą bei atpažinti sinonimus, o ne tik skaičiuoti raktažodžius.
Vidinį SEO man jau atliko programuotojai, gal galiu praleisti šią dalį?
Tai priklauso nuo to, kiek ir kas buvo padaryta. Mes kiekvieną projektą įsivertiname patys ir pateikiame savo rekomendacijas ką būtina optimizuoti siekiant konkrečių tikslų su turimais resursais.
________________________________________________________
Domina profesionalių SEO paslaugų pasiūlymas? Optimizavimo kainos? Market Rats — SEO agentūra Vilniuje burianti savo srities profesionalus. Susisiekite su mumis! Įvertinsime jūsų projektą, pasirūpinsime augimo strategijos sukūrimu ir įgyvendinimu!
Gaukite pasiūlymą
Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą