Nulinė pozicija paieškos rezultatuose (Google Position Zero)

Google Position Zero (liet. nulinė pozicija paieškos rezultatuose) – tai paieškos rezultato vieta, kuri yra virš pirmo organinio rezultato ir dažnai rodo išsamų atsakymą į užklausą, prieš pateikiant kitus paieškos rezultatus. Tai paprastai pasirodo kaip paryškintas ištrauka (angl. Featured snippet), kuris gali būti rodomas kaip atsakymas į klausimą, paieškos užklausą ar informaciją. Nulinėje pozicijoje pateikiamas atsakymas įprastai yra struktūrizuotas, aiškus, tiksliai atsakantis į užklausą, greit perskaitomas ir pateiktas matomiausioje vietoje, todėl vartotojui dažnu atveju nebereikia toliau tęsti paieškos, nereikia spausti nuorodų ir eiti į konkrečius rezultatus / svetaines papildomai ieškoti informacijos.

Kokią įtaką Google Position Zero turi kitiems paieškos rezultatams?

Jei jūsų internetinė svetainė ar parduotuvė pasiekia Google Position Zero, tai reiškia, kad jūsų turinys buvo vertinamas kaip labai svarbus ir naudingas atsakymas į vartotojo užklausą. Ši pozicija suteikia aukštą matomumą paieškos rezultatuose ir dažnai skatina didesnį paspaudimų skaičių, nes tai yra pirmas atsakymas, kurį vartotojai pamato, kai jie atlieka paiešką.

Kaip Google Position Zero veikia organinius paieškos rezultatus?

Pasiekti Google Position Zero gali būti labai naudinga jūsų SEO strategijai, nes tai užtikrina, kad jūsų svetainė bus rodoma virš visų kitų organinių paieškos rezultatų. Tai gali padidinti jūsų matomumą ir pritraukti daugiau srauto į jūsų svetainę, nes vartotojai dažnai pasitiki atsakymais, rodomais tiesiai virš kitų paieškos rezultatų.

Tačiau, kaip ir Google AI Overview atveju, Google Position Zero gali sumažinti paspaudimų (CTR) skaičių, nes vartotojai dažnai gauna visą reikalingą informaciją tiesiogiai iš paieškos rezultatų puslapio ir jiems nebereikia užeiti į svetainę ir skaityti visos joje pateiktos informacijos. Vartotojui neapsilankius svetainėje jis gali išvengti papildomų reklamų, susijusių prekių pateikimo ir kita, kas gali paskatinti pirkimą ar padidinti krepšelio sumą.

Vis dėlto Position Zero suteikia jūsų svetainei autoritetą ir pasitikėjimą Google paieškos variklio "akyse", o tai ilgalaikėje perspektyvoje gali būti naudinga jūsų SEO rezultatams - gali padidinti patikimumą, padėti užimti aukštesnes pozicijas kitose paieškos kategorijose.

Kaip patekti į Google nulinę poziciją?

  • Naudokite aiškius ir konkrečius atsakymus: turinys turi aiškiai atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus, pateikiant atsakymus, kurie yra trumpi, tikslūs ir struktūrizuoti.
  • Struktūruokite turinį su FAQ (dažnai užduodamais klausimais): užtikrinkite, kad jūsų svetainėje būtų lengvai pasiekiami dažnai užduodami klausimai ir atsakymai, pažymint juos, kaip FAQ struktūrinius duomenis. Tai padeda Google geriau suprasti jūsų turinį ir pasirinkti jį kaip Featured snippet šaltinį.