
Jeigu jau žinote, kas yra SEO ir kokius tikslus jis padeda pasiekti internete, galite pradėti ieškoti konkrečių veiksmų, leidžiančių eiti link tikslo. Viena iš populiarių, bet dažnai verslo neįvertinamų platformų yra nuotraukų ir inspiracijų dizainui gausus socialinis tinklas Pinterest. Pagal naujausius duomenis, tai yra trečias populiariausias socialinis tinklas Lietuvoje [1], tad būtų neapdairu tiesiog ignoruoti galimybes čia reklamuotis. Apžvelkime, kokie veiksmai yra naudingiausi jūsų verslui!
Kaip panaudoti Pinterest SEO tikslų siekimui? 10 patarimų iš profesionalų
Susikurkite ir optimizuokite savo profilį
Įsitikinkite, kad jūsų profilis atspindi jūsų SEO strategijoje esančius, svarbiausius raktinius žodžius bei frazes. Profilyje naudokite aiškų įmonės pavadinimą, paruoškite raktiniais žodžiais gausų aprašymą ir pridėkite savo svetainės nuorodą.
Pinterest profiliai dažnai rodomi Google paieškoje, todėl stiprus Pinterest profilis, optimizuotas pagal SEO rekomendacijas, ims duoti naudą.
Naudokite raktažodžius Pin pavadinimuose ir aprašymuose
Visada, kur tik įmanoma, įterpkite raktažodžius į savo įrašų (vadinamų Pin) pavadinimus bei aprašymus. Vėlgi, čia reikia galvoti apie paieškos ketinimą bei tokiu būdu iškelti savo turinį aukščiau konkurentų, taip padidinant organinį paspaudimų skaičių.
Sukurkite pagal raktinius žodžius optimizuotas „lentas“
Kai Pinterest tinkle kuriate vadinamuosius Boards (lentas), SEO rekomendacija išlieka ta pati – sukurkite tikslius pavadinimus ir raktažodžius su raktiniais žodžiais. Tinklas naudoja šią informaciją, kad algoritmas suprastų, apie ką yra turinys ir tada, kai vizualinė dalis atitinka ketinimus, ją rodo ir Google bei Pinterest paieškose.
Skirkite pakankamo dėmesio kokybiškai, vertikalios orientacijos vaizdo daliai
Pinterest labiausiai „mėgsta“ vertikalius vaizdus, kurių aspect yra 2:3 (pvz., 1000x1500 px). Aukštos kokybės, patrauklūs Pins pritraukia dėmesį ir skatina daugiau veiksmų. Kai tai vyksta, tinklas supranta, jog jūsų turinys yra vertingas ir geriau jį reitinguoja pagal algoritmą. Rezultatas? Dar daugiau organinio srauto.
Susiekite savo Pins su optimizuotais Landing puslapiais
Jeigu tik yra galimybė, susiekite savo įrašus Pinterest platformoje su pagal SEO rekomendacijas optimizuotais svetainės puslapiais. Tai generuoja partnerių (vadinamą referral) srautą ir didina atgalinių nuorodų strategijos efektyvumą. Prieš keliant nuorodas į Pinterest patikrinkite ar svetainė, į kurią kreipia nuoroda: greitai kraunasi, yra optimizuota mobiliesiems telefonams bei siūlo papildomą informaciją ir aukštą vertę.
Nepamirškite apie Rich Pins
Rich Pins automatiškai sinchronizuoja meta duomenis tarp jūsų svetainės ir jūsų pins‘ų Pinterest tinkle. Tai suteikia daugiau konteksto ir dinamišką informaciją apie turinį. Tokį dalyką galima daryti su produktais, receptais, gidais, straipsniais. Įgalindami Rich Pins padidinsite savo ženklo autoritetą ir patys įrašai paieškoje atrodys dar geriau, dėl ko ant jų turėtų spausti daugiau žmonių.
Nuolatos kelkite turinį
Kaip ir bet kuris kitas tinklas, Pinterest į SEO žiūri rimtai. Čia vertinamas „šviežias“, aktualus turinys bei nuolat aktyvūs profiliai. Kasdien arba bent kelis kartus per savaitę įkelkite naujo turinio užuot dėdami didelę „partiją“ mėnesio gale.
Reaguokite į kitų turinį
Sąveikavimas su kitų naudotojų turiniu, jį išsaugant, komentuojant ir darant repin veiksmą, stiprina jūsų paskyros aktyvumo signalus. Pinterest paieškų rezultatuose visuomet teikia pirmenybę aktyviems, įsitraukusiems naudotojams. Be to, bendravimas su jūsų nišos turiniu gali padėti jūsų profilį pastebėti platesnei auditorijai.
Išnaudokite Pinterest Trends ir Analytics įrankio galią
Pinterest Trends rodo, ko vartotojai tinkle ieško realiuoju laiku. Pritaikyti savo turinį pagal populiariausias temas ir sezoninius interesus – minimalus reikalavimas, kurį reikia atitikti, jei norite maksimalios naudos. Tuo tarpu Pinterest Analytics suteikia informacijos apie tai, kurie Pin ir Boards yra populiariausi bei suteikia duomenų SEO strategijos tobulinimui.
Nors tai ir nebus tas pats, kas pilnavertis SEO auditas, bent jau Pinterest tinklui naudingų įžvalgų tikrai gausite.
Kurkite blog‘us specialiai Pinterest
Kurdami tinklaraščio įrašus, kai kada orientuokitės būtent Pinterest naudotojus, įtraukdami keletą pin worthy vaizdų ir infografikų. Pinterest‘ui optimizuoti įrašai paprastai sulaukia daugiau peržiūrų, kai jais pasidalinami. Šalia vaizdų įtraukti „Pin“ mygtukai skatina skaitytojus, kurie naudoja Pinterest, vaizdus išsaugoti, taip sukuriant daugiau atgalinių nuorodų ir socialinių signalų. Na, o tai veža jūsų svetainę aukštyn SERP puslapiuose.
Šaltiniai: