Nuolatos buvo diskutuojama, ar tinklaraščių rašymas yra svarbi socialinės medijos rinkodaros dalis, prisidedanti prie įmonių ir jų svetainių randamumo bei populiarumo. Atsakymą mums sufleruoja pačių pasiekti rezultatai – rašome savo klientams tinklaraščius ir juos pačius skatiname tai daryti, o šio ilgo, tačiau įdomaus proceso pabaigoje įmonė gali džiaugtis lojaliais ir aktyviais klientais bei kylančiomis konversijomis.
Jei iki šiol galvojote, kad blog'o rašymas yra bevertis laiko švaistymas, sekundei sustokite skaitę ir įsiskaitykite į šiuos žodžius: jūs jau skaitote šį įrašą, kuris patalpintas mūsų įmonės blog'e. Pasijutote apmautas? O gal susidomėjęs? Apie tai mes ir šnekame, kai kalbame apie tinklaraščio įrašų galią paveikti svetainės lankytoją. O žemiau – dar keli argumentai, kurie, tikimės, paskatins jus atlikti tą nesunkų veiksmą ir susikurti naują svetainės puslapį su pavadinimu „Blog'as“.
- Turiningi ir įdomiai parašyti blog'ų įrašai patenkina lankytojo lūkesčius. Lankytojai svetainę pasiekia įvairiais keliais – per Google, socialinius tinklus ir t.t. Tačiau lankytojas pirmoje vietoje neužsisėdėtų jūsų svetainės tinklaraštyje, jeigu šis nebūtų aktualus ir įdomus. Taigi – pirmiausiai verta rašyti informatyvų ir įdomų blog'ą dėl paties lankytojo, su kuriuo siekiate sukurti žmogišką ir nuoširdų ryšį, o ne paprasčiausiai „iškišti“ savo produktą.
- Pagal SEO principus parašyti blog'ų įrašai generuoja lankytojų srautą. Čia matematika paprasta: įmonės svetainėje naudoti SEO – puiku. O šioje svetainėje dar turėti blog'ą su įrašais, praturtintais raktažodžiais bei vidinėmis nuorodomis – tiesiog idealu. Kuo dažniau papildysite savo blog'ą nauju turiniu, tuo greičiau galėsite su pasimėgavimu stebėti strimgalviais atlekiančius Google robotus, norinčius suindeksuoti jūsų naują turinį.
- Įmonės tinklaraštis kelia jūsų autoritetą rinkoje. Blog'as – tai balta lenta, ant kurios galite išdėstyti visas savo žinias apie tai, ką geriausiai išmanote (tikėtina, jog tai – jūsų verslo sritis). Pamažu tinklaraščio pagalba galite tapti savo veiklos srities ekspertu. O juk žmonės linkę pasitikėti ekspertais.
- Konversija, konversija, konversija... Nuolatos pildomas blogas su vertinga ir aktualia informacija visados atranda savo ištikimą skaitytoją ir klientą. Rašykite tokius įrašus, kurie potencialiems klientams sukeltų pasitikėjimą (ir net susižavėjimą) ne tik jūsų parduodamu produktu ar paslauga, bet ir pačia jūsų įmone.
Tinklaraščio rašymo privalumų galėtume vardinti dar ir dar. Bet geriausias įrodymas – praktika. Savo akimis matome puikius klientų rezultatus, prie kurių prisidėjo įdomūs ir turiningi blog'ų įrašai. Jeigu nusprendėte tai išbandyti savo rankomis, vienintelis mūsų palinkėjimas – kantrybės ir darbštumo: norint gerų rezultatų, tinklaraštis turi būti pildomas rūpestingai ir nuolatos.