
Jei atstovaujate mažą įmonę, galbūt svarstote, ar apskritai verta investuoti į SEO. Sutaupysime laiko ir pasakysime, jog atsakymas - vienareikšmiškai taip. Šiuolaikinėje, itin konkurencingoje interneto aplinkoje SEO yra ne tik teisingas žingsnis. Tai būtinas dalykas smulkiam verslui ir bene vienintelė sritis, kur protinga strategija yra pakankama, kad pavyktų rimtai konkuruoti prieš didesnius žaidėjus su milžiniškais biudžetais. Apžvelkime viską iš arčiau.
Kodėl mažai įmonei reikia SEO?
Mažos įmonės dažnai turi mažesnį rinkodaros biudžetą, todėl joms sunku konkuruoti su dideliais žaidėjais, nes jos tiesiog nepajėgios pirkti tiek daug reklamos, todėl TV, radijo, ar kituose tradiciniuose formatuose konkuruoti neįmanoma.
Su SEO yra kiek kitaip. Su protinga strategija mažoms įmonėms įmanoma pritraukti lankytojus organiškai, investuojant tiek, kiek galite skirti. Optimizuodami pritrauksite suinteresuotos auditorijos srautą, didinsite patikimumą ir turėsite progą paversti lankytojus klientais. Be to, pasiekti rezultatai yra tvarūs ir laikosi ilgai.
Remiantis naujausiais duomenimis, apie 68 % žmonių patirčių internete prasideda nuo paieškos sistemos. Tai reiškia, kad didelė dalis jūsų klientūros prekių ar paslaugų ieško būtent per Google. Todėl aukštesnė vieta paieškos rezultatuose reiškia, kad jus atras daugiau klientų, kai tik ieškos susijusių dalykų.
Kokybė > kiekybė, bent jau SEO srityje
Vienas didžiausių SEO privalumų iš mažesnio verslo perspektyvos yra tai, kad pirmenybę Google vertinimas teikia kokybei, o ne kiekybei. Skirtingai nei mokamos reklamos, kur dominuoja didžiausias biudžetas, SEO duoda didžiausią grąžą tiems, kas kuria kokybišką, aktualų ir įdomų turinį.
Pavyzdžiui:
- Kokybiškas blog’as ar SEO straipsnis, kuriame atsakoma į dažniausiai klientams kylančius klausimus, gali pritraukti didesnį organinį srautą nei dešimtys bendrinių įrašų.
- Optimizuoti produktų puslapiai su aiškiais aprašymais ir aukštos kokybės nuotraukomis ar grafikais gali pritraukti ir išlaikyti klientus veiksmingiau nei skambios reklamos.
- Atgalinių nuorodų kūrimas bendradarbiaujant su patikimais portalais gali padidinti jūsų svetainės autoritetą ir tai padarys nereikalaudamas astronominių išlaidų.
Investuojant į aktualų ir informatyvų turinį galima po truputėlį tapti pastebimesniais ir per 3-6 mėnesius gerokai padidinti organiškai į svetainę ateinančių lankytojų srautą.
Nuo ko pradėti?
Dažna klaidinga nuomonė apie SEO yra ta, kad ši paslauga privalo kainuoti brangiai. Nors didelėms svetainėms optimizavimas gali kainuoti brangiai, profesionalios agentūros, tokios kaip „Market Rats" dirba ir su smulkiomis įmonėmis. Pagal jūsų biudžetą pritaikome paslaugų pasiūlymą ir užtikriname, kad už kiekvieną išleistą eurą gautumėte vertę.
Mažos įmonės gali pradėti nuo pamatinių paslaugų, pvz:
- Svetainės auditas;
- Lokalus SEO;
- Raktinių žodžių analizė.
Verslui augant, SEO strategiją galima plėsti ir prijungti išorinių nuorodų tinklo kūrimą, techninį SEO ir ne tik. Todėl nesvarbu, ar tik pradedate, ar norite augti, SEO yra raktas į konkurencinių sąlygų suvienodinimą bei suteikia galimybę varžytis su tais, kas yra lyderiai.