Wordtracker Scout apžvalga: Kaip rasti vertingiausius raktinius žodžius turinio kūrimui?

Kiekvieno SEO specialisto darbe raktažodžių tyrimaiyra svarbi projekto sėkmės dalis. Nuo to, kaip gerai sudaromas planas, priklausys ir potencialus organinio srauto prieaugis. Tačiau šioje vietoje kyla natūralus klausimas – „O kaip gi pasirinkti vertingiausius raktinius žodžius turinio kūrimui?“. Tam naudojami patys įvairiausi įrankiai, tarp kurių aukštą vietą sąraše užima Wordtracker Scout. Apžvelgsime, kaip jį naudoja turinio kūrėjai ir SEO specialistai tam, kad rastų savo planams tinkamus raktinius žodžius bei frazes. 

Darbo su Wordtracker Scout pradžia

Įdiegimas ir paleidimas:

  1. Atsisiųskite plėtinį. Wordtracker Scout yra nemokamas Chrome naršyklės plėtinys (extension), kurį galima rasti Chrome interneto parduotuvėje.
  2. Aktyvinkite įrankį. Įdiegę pereikite į bet kurį tinklalapį ir naršyklės įrankių juostoje spustelėkite Scout plėtinio piktogramą.
  3. Analizuokite puslapį. Dabar Wordtracker Scout nuskaitys puslapį ir sukurs raktažodžių debesį, kuriame bus išskirti svarbiausi svetainėje naudojami terminai bei frazės.

Šis, tiesiogiai generuojamas vaizdas padeda naudotojams greitai suprasti pagrindines temas ir raktinius žodžius, į kuriuos orientuotas puslapis, kurį šiuo metu lankote.

Raktažodžių „ištraukimas“ bei atsirinkimas

Kadangi visi žinome, kas yra raktažodžiai, tai pagrindinis skirtumas tarp efektyvios ir neefektyvios SEO strategijos yra tinkamas raktinių žodžių atsirinkimas. Čia Wordtracker Scout vėlgi yra labai naudingas, nes ne tik parodo raktažodžius ar raktines frazes, bet šalia pateikia ir svarbius rodiklius, kad būtų galima įvertinti jų potencialą. Pagrindiniai rodikliai.

  • Paieškos apimtis (Search Volume) - kaip dažnai ieškoma raktažodžio, ir koks jo populiarumas.
  • Konkurencijos lygis (Competition Level) - kokia yra konkurencija raktažodžio sferoje, ir nukreipia naudotojus į terminus, kurių reitingavimo potencialas yra pasiekiamas.
  • Vieno paspaudimo kaina (CPC) - informacija apie raktažodžio komercinę vertę, naudingą PPC kampanijoms.

Šie duomenys leidžia identifikuoti mažiau konkurencijos turinčius, bet didelės vertės raktažodžius, į kuriuos reikėtų orientuotis turinio strategijoje.

Wordtracker Scout naudojimas įžvalgoms apie konkurentus gauti

Scout puikiai atskleidžia konkurentų raktažodžių strategijas.

  • Nustatykite tikslinius raktažodžius. Sužinokite, kokius terminus optimizuoja konkurentai ir į ką daugiausiai orientuojasi.
  • Atraskite turinio spragas. Raskite vertingų raktažodžių, kurių konkurentai galėjo nepastebėti.
  • Supraskite rinkos kalbą. Po įrankio naudojimo galima pamatyti, kokie terminai ir frazės skamba jūsų nišoje.

Kaip tai panaudoti praktikoje? Galima imti labai paprastą pavyzdį. Tarkime, kad jūsų svetainės lankomumas sumažėjo 2023 m. rugpjūtį. Analizuodami to laikotarpio geriausiai įvertintus konkurentų puslapius, galite atrasti, kad juose, panašiu metu buvo įtraukti nauji raktažodžiai arba temos, kurių trūko jūsų turiniui. Remiantis šia informacija galėsite atnaujinti ir(ar) patobulinti turinį. 

Įrankio integravimas su kitais SEO įrankiais

Nors Wordtracker Scout generuoja tiesiogines įžvalgas apie puslapius, derindami jo naudojimą su kitais SEO įrankiais galite dar patobulinti savo tyrimus.

Ahrefs padaro išsamią atgalinių nuorodų analizę ir papildomai stebi raktinius žodžius. SEMrush daro išsamią konkurentų analizę bei audituoja svetaines, na, o Ubersuggest teikia raktažodžių pasiūlymus ir turinio idėjas pagal paieškos tendencijas. Su visais šiais įrankiais pavyks sukurti stipriausią SEO strategiją.