
Tiek išorinis, tiek vidinis SEO optimizavimas gali kelti nemažai iššūkių verslui. Abu šie dalykai labai reikalingi sėkmingam svetainės pozicionavimui internete, tačiau tikslų pasiekimui reikia gerų įrankių. Vienas iš žinomiausių bei geriausią reputaciją internete turinčių sprendimų – WooRank. Toje platformoje yra daug įrankių, kurie padeda optimizuoti svetainę pagal pačius įvairiausius kriterijus. Apžvelkime, kaip išnaudoti šį sprendimą svetainės optimizavimui.
Pagrindinės WooRank funkcijos
- Svetainių auditas. WooRank atlieka išsamią svetainės analizę, kad nustatytų techninio SEO problemas, aptiktų neveikiančias nuorodas, besidubliuojantį turinį ir trūkstamas metažymas.
- Raktinių žodžių stebėjimas. Platforma stebi raktinių žodžių pozicijas įvairiose paieškos sistemose, pateikia įžvalgų apie rezultatus ir galimybes.
- Konkurentų analizė. Naudotojai gali palyginti savo svetainės rezultatus su konkurentų ir gauti strateginių įžvalgų, kaip juos vytis ar dar labiau padidinti atotrūkį.
- Atgalinių nuorodų stebėjimas. Įrankio pagalba įvertinama atgalinių nuorodų kokybė ir aktualumas, išryškinamos galimybės ir aprašomos galimos problemos. Tai – vienas iš nedaugelio sprendimų, kuris tokiu gilumu dirba ir su vidiniu, ir su išoriniu SEO.
- White-Label raportai. Įrankis sugeneruoja customisable ataskaitas, tinkamas agentūroms ir prezentacijoms klientams.
- Integracijos. WooRank patogiai integruojasi su „Google Analytics“, „Google Search Console“ ir „Facebook“, kad būtų galima atlikti išsamesnę duomenų analizę.
Šalia aukščiau išvardintų privalumų, WooRank taip pat palengvina optimizaciją mobiliems įrenginiams, analizuoja turinį soc. tinkluose bei accessibility parametrus. Viską įvertinus galima džiaugtis tuo, kad vienas įrankis pasirūpina holistiniu požiūriu į SEO.
WooRank vs Pagrindiniai konkurentai
Žemiau pateiktoje lentelėje galite matyti WooRank palyginimą su dviem pagrindiniais jų konkurentais: SE Ranking bei Ahrefs.
Platformos pavadinimas |
Privalumai |
Trūkumai |
WooRank |
Patogi vartotojo sąsaja, išsamus svetainių auditas, White-Label raportai, daug įrankių. |
Ribotos išplėstinio SEO funkcijos, aukštesnė premium planų kaina |
SE Ranking |
Gana patraukli kaina, išsamus raktinių žodžių stebėjimas, patikima konkurentų analizė. |
Sąsaja gali būti mažiau patogi pradedantiesiems, trūksta intuityvumo. |
Ahrefs |
Išsami atgalinių nuorodų analizė, labai didelės duomenų bazės, gilūs raktažodžių tyrimai, rinkos lyderiui tinkama įrankių gausa. |
Didesnė kaina, |
Viską įvertinant galima pasakyti, kad WooRank gali konkuruoti su Ahrefs daugeliu aspektų, o patogumu lenkia SE Ranking. Tad, jeigu jus domina išorinis SEO optimizavimas, tačiau taip pat reikalingas ir sprendimas vidiniam optimizavimui, į WooRank verta investuoti.
Nemokamų ir mokamų WooRank planų palyginimas
Nemokamoje „WooRank“ versijoje suteikiama galimybė daryti labai bazinę analizę. Ji tinka vos tik su SEO susipažinusiems žmonėms, kurie nori turėti pradinį atskaitos tašką, bet neplanuoja gilintis į detales. Na, o mokamose versijose pateikiami labai gilūs ir galingi įrankiai bei funkcijos, skirtos nuolatiniam SEO komandų darbui. Daugiau naudingos informacijos – žemiau pateiktoje lentelėje.
Funkcija |
Nemokama versija |
Mokama versija (Pro/Premium) |
Website Reviews |
Apribota iki vieno karto |
Neribotas peržiūrų skaičius su nuolatine stebėsena |
Keyword Tracking |
Nepasiekiama |
Galima stebėti iki 250 raktažodžių, priklausomai nuo plano |
Site Crawl |
Paprasčiausia analizė |
Išsamus peržiūrėjimas iki 10 000 puslapių |
Competitor Analysis |
Nėra |
Analizuokite iki 3 konkurentų |
White-Label Reports |
Nėra |
Galima įsigyti „Premium“ ir „Enterprise“ planuose |
Integrations |
Nėra |
Integruojasi su „Google Analytics“, „Search Console“ ir „Facebook“ |
Support |
Bendruomenės palaikymas |
Prioritetinis palaikymas ir greitesnis atsakymo laikas |
Kaina |
Nemokama |
„Pro": 79,99 USD/mėn.; „Premium“: 199,99 USD/mėn.; „Enterprise“: Individuali kainodara |