TOP-10 svarbiausių SEO aspektų atliekant SEO e-parduotuvei

Šiuolaikinėje aplinkoje, kurioje varžosi internetinės parduotuvės, nepakanka turėti tik vizualiai patrauklią ir funkcionalią internetinę parduotuvę. Dabar vartotojų lūkesčiai aukštesni, o laikas, kurį jie skiria paieškai – labai ribotas. Dėl to reikalinga ne tik taktiška Google ads reklama, bet ir stipri SEO strategija. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) atlieka labai svarbų vaidmenį didinant lankytojų srautą ir skatinant pardavimus. Tačiau į ką sutelkti dėmesį, kai valdote e-parduotuvę? Štai 10, mūsų specialistų nuomone, pačių svarbiausių dalykų!

1. Raktinių žodžių analizė ir panaudojimas

Sėkmingos SEO strategijos pagrindas - gilus raktinių žodžių tyrimas. Nustatę, kokius paieškos terminus naudoja jūsų tikslinė auditorija, galite optimizuoti savo produktų puslapius, tinklaraščio įrašus ir meta žymas. 

Tam geriausiai tinka Google Keyword Planner arba SEMrush. Be to, nesumaišykite paieškos intencijos (angl. search intent), nes jos svarba tik auga.

2. Vidinė svetainės optimizacija

Vidinis SEO apima tokių elementų kaip Title Tags, Meta Descriptions, Headings ir paveikslėlių alt tekstai, optimizaciją. 

Visoje svetainėje naudokite glaustą, aprašomąjį turinį, kuriame būtų jūsų atsirinkti raktiniai žodžiai. Be to, kiekviename produkto puslapyje turinys turėtų būti unikalus, nes dublikatas kenkia reitingams.

3. Optimizacija mobiliems įrenginiams

Dabar kaip niekada svarbu užtikrinti, kad jūsų el. parduotuvė būtų visiškai pritaikyta įrenginiams su mažesniais ekranais, nes su jais generuojama daugiau nei 59 % visų internetinių paieškų. 

Be to, Google taiko mobile-first indeksavimą, tad jūsų svetainės mobilioji versija yra laikoma pagrindine. Dirbkite su įkrovimo greičiu ir kitais techniniais svetainės elementais. 

4. Svetainės greitis ir veikimo našumas

Puslapio greitis yra labai svarbus Google algoritmo reitingavimo veiksnys. Lėtai užsikraunančios svetainės turi aukštą bounce rate (klientai dažniau jas palieka). 

Tyrimai rodo, kad 1 sekundę vėluojantis puslapio įkėlimo laikas gali sumažinti konversijų rodiklius 7 %. Naudokite Google PageSpeed Insights, kad išanalizuotumėte kaip optimizuoti savo svetainės greitį. 

5. Kokybiškas turinys

Turinys SEO srityje yra karalius. Be produktų aprašymų, galite vesti tinklaraštį (blog‘ą), kuriame publikuotumėte gidus, apžvalgas ar rinkos naujienas. 

Tinklaraštį turinčios svetainės sulaukia 55 % daugiau lankytojų nei tos, kur jo nėra. Svarbiausia, kad turinio kūrėjai būtų aiškūs, o patys tekstai – išsamūs, įdomūs bei aktualūs.

6. Naudotojo patirtis (UX)

Google pirmenybę teikia svetainėms, kuriose naudotojo patirtis sklandi ir intuityvi. Patogi navigacija, aiškūs C2A mygtukai ir paprastas atsiskaitymo procesas gali turėti didelę įtaką naudotojų pasitenkinimui ir SEO reitingams. 

Pasirinkite gerą temą ir integruokite reikalingus įskiepius. 

7. Techninis SEO auditas

Techninis SEO užtikrina, kad paieškos sistemos veiksmingai naršys ir indeksuos jūsų svetainę. Patikrinkite, ar nėra sulūžusių nuorodų, besidubliuojančio turinio, ir įsitikinkite, XML sitemap ir robots.txt konfigūracijos tinkamumu. 

Techninius auditus reikėtų kartoti reguliariai.

8. Kokybiškų atgalinių nuorodų tinklo kūrimas

Atgalinės nuorodos tebėra svarbus reitingavimo faktorius. Jeigu jūsų svetainė gauna paminėjimus kitose patikimose svetainėse, tai Google signalizuoja, kad jūs esate patikimas autoritetas. 

El. parduotuvėms verta megzti partnerystes su tinklaraštininkais, nuomonės formuotojais ar rinkos leidiniais. Turint stiprų atgalinių nuorodų profilį, organinis srautas gali padidėti iki 20 %.

9. Lokalus SEO

Jei jūsų el. parduotuvė turi fizinę vietą arba aptarnauja tam tikrą regioną, labai svarbu optimizuoti SEO pagal vietą. Jums reikia tvarkingo Google My Business profilio ir patekti į vietinius katalogus. 

Į turinį įtraukite su vietove susijusius raktinius žodžius, kad aukščiau pasirodytumėte vietinio pobūdžio paieškos rezultatuose. 

10. Analitika ir nuolatinis tobulinimas

SEO nėra vienkartinė užduotis. Dalykus čia reikia nuolat stebėti ir koreguoti. Naudokite tokius įrankius kaip Google Analytics ir Google Search Console, kad galėtumėte įvertinti savo veiklos rezultatus ir juos toliau gerintumėte. Stebėkite tokius rodiklius kaip organinis srautas, atmetimo dažnis ir konversijų rodikliai, kad nustatytumėte tobulintinas sritis.

Trumpas apibendrinimas

Elektroninės parduotuvės optimizavimas SEO yra sunkokas, tačiau naudingas procesas. Sutelkę dėmesį į šiuos 10 pagrindinių aspektų, galite pagerinti savo svetainės rezultatus net keletą kartų. Galbūt reikalingos SEO paslaugos Vilniuje ir norite, kad profesionalai pasirūpintų, jog jūsų el. parduotuvės SEO pakiltų į kitą lygį? Kreipkitės į „Market Rats" SEO ekspertus dar šiandien, kad gautumėte rekomendacijas bei parengtą optimizavimo strategiją pagal biudžetą!