
Nuorodų tinklo kūrimas (angl. link building) išlieka bet kokios geros SEO strategijos pamatu. Paieškos sistemoms tobulėjant, aukštos kokybės atgalinės nuorodos vis dar išlieka vienu iš svarbiausių reitingavimo faktorių. Remiantis gana neseniai „Backlinko“ atliktu daugiau nei 11 milijonų „Google“ paieškos rezultatų tyrimu, akivaizdu, kad puslapiai su daugiau atgalinių nuorodų užima daug aukštesnes pozicijas nei puslapiai be jų. Tačiau kaip SEO specialistai daro link building‘ą ir kokius metodus jie renkasi?
Guest Posts: kokybė > kiekybė
Vienas seniausių, bet veiksmingiausių link building‘o metodų yra guest post publikavimas.
Publikuodami vertingą, aktualų turinį didelį autoritetą sukaupiosise savo nišos svetainėse, ne tik padidinsite savo žinomumą, bet ir sukursite aukštos kokybės atgalines nuorodas.
Tyrimai rodo, kad 60 % blog‘ą ir gerą SEO strategiją turinčių svetainių per mėnesį parašo 1–5 guest posts, o 65 % jų, dėl šios priežasties pastebi ryškų domeno autoriteto padidėjimą („Aira“ tyrimas).
Svarbiausia yra rinktis geros reputacijos svetaines ir, jei reikia, rinktis daryti mažiau, bet kokybiškiau.
Resource link building’as: būkite svarbiausias informacijos šaltinis
Resource tipo nuorodų kūrimas yra orientuotas į išsamaus, visada aktualaus turinio kūrimą.
Pavyzdžiai: išsamūs gidai, atvejų tyrimai, infografikai ar skaitytojams naudingi įrankiai.
„HubSpot” ataskaita „State of Marketing“ kasmet cituojama tūkstančiuose tinklaraščių ir blog’ų. Tad ir jums gali būti naudinga sukurti ką nors panašaus.
Duomenys rodo, kad ilgas turinys, kuris dažnai naudojamas kaip resource informacijai gauti, sualukia vidutiniškai 77,2 % daugiau atgalinių nuorodų nei trumpi straipsniai („Backlinko” duomenys).
„Sulūžusių“ nuorodų pakeitimas savomis
Broken link building yra išorinio SEO technika, kai randamos neveikiančios nuorodas jūsų nišos tinklalapiuose. Tada pranešate tinklalapio administratoriui apie neveikiančią nuorodą ir pasiūlote savo turinį, kaip pakaitalą.
Šis metodas yra tarsi maloni staigmena webmaster‘iui kitame laido gale, nes padeda jiems išlaikyti tinklalapio kokybę, o jums gauna vertingą atgalinę nuorodą.
Ahrefs tyrimai rodo, kad dabar internete beveik 66,5 % visų nuorodų į tinklalapius yra „neveikiančios“, tad potencialo rinkoje – labai daug.
Nuorodų įkėlimas į savo nišos katalogus
Nors bendrieji katalogai prarado didelę dalį savo vertės pastaruoju metu, nišiniai katalogai vis dar generuoti aktualias, autoritetingas atgalines nuorodas.
„BrightLocal“ tyrimas parodė, kad įmonės, įtrauktos į kokybiškus lokalius ir savo pramonės šakų katalogus, pastebi ~23 % matomumo pagerėjimą vietinėse paieškose. Vėlgi, reikia sutelkti dėmesį į aktualumą ir kokybę, o ne į kiekybę.
Skyscraper technika – efektyvus link building metodas
Skyscraper arba dangoraižio technika yra tokia:
- Randate geriausius rezultatus pasiekiantį turinį jūsų srityje
- Sukuriate dar geresnį: išsamesnį, aktualesnį ar vizualiai patrauklesnį turinį apie tą pačią temą
- Kreipiatės į svetainę, kurioje publikuotas originalas
Brian Dean – Skyscraper techniką išpopuliarinęs specialistas pranešė, kad per dvi savaites po patobulinto turinio paskelbimo atgalinių nuorodų skaičius jo projektams padidėjo daugiau nei 110 %.
Viskas atrodo kaip labai sudėtingas ir ilgas darbas? Kreipkitės į profesionalus
Strategiškai vykdomas link building didina jūsų svetainės autoritetą, gerina reitingus ir pritraukia kokybišką lankytojų srautą. Visų aukščiau paminėtų metodų efektyvumas įrodytas statistika bei tyrimais. Jų panaudojimas leis išpildyti holistinę SEO strategiją, kuri atlaikytų „Google“ algoritmų pokyčius ir kintančias tendencijas.
Jei ir jums aktualus išorinis SEO ir esate pasiruošę padidinti savo matomumą internete naudodami patikrintas strategijas, kreipkitės į įmonę „Market Rats“. Mūsų patyrusių SEO specialistų komanda padės surinkti aukštos kokybės atgalines nuorodas, kurios duoda matomą rezultatą. Susisiekite jau šiandien ir sužinokite, kaip padėsime jūsų verslui augti internete!