Gidas: Kaip paskirstyti raktinius žodžius po svetainę?

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra pagrindinė strategija smulkiems ir dideliems verslams, kurie nori padidinti organinio svetainės lankomumo statistiką. Na, o optimizacijos procese, raktinių žodžių pasiskirstymas (angl. keyword distribution) vaidina labai svarbų vaidmenį. Nors tai – techninė detalė, bet tinkamai ją išpildę turėsite svetainę, kurios vertinimas Google paieškos puslapiuose bus tikrai geras. Nors reklama internetu duoda momentinę naudą, orientacija į raktažodžių panaudojimą sukuria tvarius, ilgai išliekančius rezultatus. 

Šiame gide mūsų komanda apžvelgs raktažodžių paskirstymo tikslą bei duos praktinius patarimus, kaip tai padaryti tinkamai.

Raktažodžių paskirstymo esmė

Optimalus raktinių žodžių paskirstymas užtikrina, kad jūsų svetainė efektyviai bendraus su paieškos sistemomis ir gali daugelyje temų pasiūlyti vertingą turinį naudotojams. 

Strategiškai „išdėliodami“ raktinius žodžius savo svetainėje, padedate Google suprasti jūsų puslapių kontekstą ir svarbą. Ši praktika daro įtaką tam, kaip jūsų puslapiai ir visas domenas bus vertinami pagal konkrečias užklausas. Be to, tai didina matomumą ir leidžia naudotojams rasti ieškomą informaciją.

Tačiau veiksmingas raktinių žodžių paskirstymą lengva įsivaizduoti ne taip, kaip su juo yra iš tiesų. Jums nereikia eiti per visus puslapius ir dėlioti raktažodžius bei antraštes kur papuola.

Reikia rasti pusiausvyrą tarp optimizacijos ir skaitomumo. Dėl per didelio raktinių žodžių kiekio gali būti taikomos Google nuobaudos, o jei jų bus per mažai, neišnaudosite reitingo potencialo. Svarbiausia - kurti aukštos kokybės, į vartotoją orientuotą turinį, kuriame sklandžiai integruoti raktažodžiai.

5 profesionalų patarimai tinkamam raktažodžių paskirstymui

1. Atlikite išsamius raktinių žodžių tyrimus

Prieš skirstydami raktinius žodžius, turite žinoti, į kuriuos iš jų orientuotis. Naudodamiesi Google Keyword Planner, Ahrefs ar SEMrush nustatykite terminus, kurių: paieškos apimtis yra didelė, o konkurencija - vidutinė. 

Daugiausia dėmesio skirkite long-tail raktažodžiams, kurie yra konkretesni ir pagal kuriuos dažnai lengviau užimti aukštesnes pozicijas. Suskirstykite raktažodžius į kategorijas pagal paieškos „intent‘ą“ - informacinius, navigacinius ir sandorių raktažodžius - ir atitinkamai pritaikykite turinį.

2. Optimizuokite metaduomenis

Jūsų puslapių meta titles, meta descriptions ir juose esančios antraštės - tai svarbiausia raktažodžių buvimo vieta. Pagrindinį terminą įtraukite į Title tag‘ą, nes jis turi didelę reikšmę paieškos sistemų algoritmuose. 

Taip pat į meta aprašymus ir antraštes natūraliai, neįkyriai įterpkite antrinius raktažodžius. 

3. Strategiškai naudokite raktinius žodžius turinyje

Turinio kūrėjai turėtų siekti, kad pagrindinio raktažodžio tankis būtų 1-2 %. Jis turėtų būti paminėtas įžangoje, per pirmuosius 100 žodžių, ir natūraliai atsirasti pagrindiniame tekste ir išvadose. Antriniai ir susiję raktažodžiai taip pat turėtų būti įtraukti, bet neužgožti pagrindinio termino. Naudokite sinonimus, kad nebūtų monotonijos bei pernaudojimo.

4. Optimizuokite URL struktūrą ir vidines nuorodas

Raktinių žodžių įtraukimas į URL adresus ir vidines nuorodas gali turėti pozityvią įtaką optimizacijai. URL turi būti trumpi, tikslūs ir suderinti su pagrindiniu raktažodžiu. Pavyzdžiui, vietoj „www.pavyzdys.com/page12345“ naudokite „www.pavyzdys.com/geriausios-vasarines-padangos“. 

Jeigu dedate vidines nuorodas, anchor tekstas turi būti susijęs kontekstiškai, tačiau ne pernelyg įkyrus. 

5. Naudokite raktinius žodžius Alt tekste ir paveikslėlių aprašymuose

Raktiniai žodžiai nėra naudojami tik tekstuose. Jie įtraukiami ir į vaizdinius elementus. Įkeldami vaizdus, naudokite aprašomuosius failų pavadinimus, o raktinius žodžius pridėkite į alt tekstą. Tai pagerina naudotojų patirtį ir padeda Google tinkamai indeksuoti turinį.

Raktažodžių paskirstymas – didelis ir ilgas darbas, kurį tinkamai atlikti gali ir profesionalai

Nors raktažodžių paskirstymas gali atrodyti paprastas, jis iš atsakingo specialisto reikalauja gilaus išmanymo apie paieškos algoritmus, naudotojų elgseną ir turinio strategiją. Naujokams lengva klysti, o kai klaidos kaina tikrai nemaža, verta pasvarstyti apie užduoties patikėjimą profesionalams. 

SEO ekspertai atliks išsamų auditą, sukurs ir(ar) ištobulins raktinių žodžių strategiją ir stebės rodiklius, kad galėtumėte prisitaikyti prie algoritmų pokyčių bei visada išliktumėte priekį. Investavę į profesionalias paslaugas sutaupysite laiko, pasieksite išmatuojamus rezultatus ir galėsite sutelkti dėmesį į verslo plėtrą. Jeigu jums įdomu, kaip profesionalai gali padėti bei kokia būtų jums reikalingų SEO paslaugų kaina – kreipkitės el. paštu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. arba užpildykite užklausos formą internetu.