SEO įrankis „Ahrefs“ – padės gauti backlink’ų

Didžiulio populiarumo sulaukiantis SEO įrankis „Ahrefs“ – nepakeičiamas kiekvieno Market Rats darbuotojo pagalbininkas. Pasinaudojant juo ne tik SEO specialistai, bet ir eiliniai mirtingieji gali stebėti svarbius svetainės parametrus bei analizuoti daug informacijos, prie kurios gaunama prieiga pasinaudojant šiuo įrankiu. 

Tačiau šį kartą aptarsime backlink’ų gavimo galimybes pasinaudojant „Ahrefs“ įrankiu. Nors turbūt būtų teisingiau sakyti, kad šio įrankio pagalba gaunama prieiga / galimybė analizuoti konkurentų svetaines ir pasinaudojant gauta informacija lengviau ir greičiau rasti potencialių išorinių nuorodų gavimo galimybes.

1. Atskleiskite konkurentų išorinių nuorodų rinkimo strategiją
„Ahrefs“ įrankis leidžia matyti kokiuose puslapiuose, domenuose yra patalpintos analizuojamos svetainės nuorodos, į kokius vidinius puslapius jos veda. Tai pritaikyti galite ne tik savo svetainės analizei, bet ir konkurentų.

Site Explorer > pateikite konkurento domeną

Overview, Backlinks, Referring Domains ataskaitose galite matyti visą informaciją, iš kur, kiek, kokių nuorodų turi konkurentai. Analizuodami šią informaciją galite matyti, kokia nuorodų rinkimo strategija yra naudojama.
- Galbūt jie daug laiko skiria registracijoms įmonių kataloguose ar skelbimų portaluose?
- O gal jie viešina turinį (straipsnius) kituose naujienų ar informaciniuose portaluose?
- O galbūt Jūsų konkurentai turi kokį ypatingą tool’są (skaičiuoklę, kalendorius ir pan.), kuris naudingas vartotojams ir juo dalinamasi internete ?

„Ahrefs“ įrankis gali padėti atskleisti konkurentų nuorodų rinkimo paslaptis ir leisti jas nukopijuoti ar pranokti savomis, gudresnėmis strategijomis.

 

2. Galimybė sekti prekės ženklo paminėjimus
Dažnai prekės ženklo pavadinimas gali būti minimas dažniau nei nuoroda į svetainę. Bet akivaizdu, kad jeigu minimas brand’o pavadinimas, tai ją paminėjęs asmuo jau turi artimą ryšį su atitinkamu prekės ženklu ir tai tik padidina šansus iš atitinkamo šaltinio gauti nuorodą.
Būtent todėl „Ahrefs“ turi Alert’s funkciją, kuri nuolat informuoja apie aptiktus brando paminėjimus. Gavus tokį Alert’ą, bereikia tik susisiekti ir pasiteirauti apie nuorodos patalpinimą asmens, kūrusio šį turinį, ar svetainės, kurioje yra paminėjimas, administratoriaus.

Nustatyti pranešimus apie naujus paminėjimus:
Alerts > mentions > add alert > pateikti prekės ženklo pavadinimą

Žinoma, galite tokiu pat principu sekti ne tik savo prekės ženklo, bet ir konkurentų paminėjimus. Jiems gavus nuorodas, žinosite, kur yra galimybė nuorodą gauti ir Jums. Taip pat galite sekti ir gautas nuorodas į specifinį puslapį.

Alerts > backlinks > pateikti URL kurį norima sekti

 


3. Susigrąžinti prarastas nuorodas

Išorinės nuorodos nėra amžinos. Taip, kaip jos yra patalpinamos, taip pat gali būti ir pašalinamos. O susigrąžinti nuorodą gali būti daug lengviau nei gauti naują. Juk dažnai gali pasitaikyti, kad svetainė, kurioje buvo Jūsų nuoroda, atsinaujins ir pamirš patalpinti ją vėl.

„Ahrefs“ įrankis leidžia stebėti nuorodų judėjimą: kiek jų buvo gauta ir prarasta per atitinkamą laiko tarpą. Patariama, bent kas kiek laiko peržiūrėti ir susigrąžinti nuorodas, kurias prarandate, kad bendras jų kiekis nesumažėtų ir nereiktų investuoti papildomų resursų į nuorodų rinkimą.

Site Explorer > pateikiamas analizuojamas URL > Backlinks > Lost/New

 


4. Rasti konkurentų 404 puslapius ir jų nuorodas, talpintas išorėje, pakeisti savomis
Jei turite 404 puslapių savo svetainėje – tai tikrai nėra gerai. Tačiau jeigu tokių turi konkurentai. Negražu, bet smagu, nes tai gali sukurti Jums galimybę gauti daug backlink’ų.

„Ahrefs“ įrankis leidžia rasti svetaines, kuriose yra patalpintos konkurentų nuorodos į mirusius 404 puslapius. Radus jas, belieka tik parengti puslapį atitinkama tema ir susisiekus su tokių nuorodų talpintojais, pasiūlyti jiems pakeisti „mirusią“ konkurentų nuorodą Jūsiške. Patikėkite, retas gali to atsisakyti, nes juk nesinori vartotojams teikti rekomendacijas-nuorodas į neveikiančius puslapius.

Norint rasti svetaines, vedančias į konkurentų 404 puslapius, reikia atlikti šiuos žingsnius:
Site Explorer > pateikite konkurentų svetainės URL > Best by links > pritaikykite 404 filtrą > pasirinkite rikiavimą pagal RD (Rooting Domains).

Tikrindami kiekvieną 404 URL, kuris turi Rooting Domains, matysite iš kokių šaltinių tiksliai šie yra gauti.

 

Jeigu norite sužinoti daugiau apie „Ahrefs“ įrankio galimybes, siūlome nepatingėti ir paskaityti šį bei kitus „Ahrefs“ Blog’e pateikiamus straipsnius: https://ahrefs.com/blog/how-to-use-ahrefs/
Tikrai nepamaišys norintiems daugiau sužinoti apie „Ahrefs“ įrankį ir SEO galimybes.