
Dabartinėje rinkoje, kiekvienas SEO specialistas privalo išmanyti ne tik techninę savo darbo dalį, tačiau ir naudotojų ketinimus. Angliškai ketinimai paieškoje vadinami search intent. Dabar jie daro nemažą įtaką puslapio pozicijai paieškoje. Kuo geriau pagal turinį atitinkamas ketinimas, tuo aukščiau galima atsidurti. Čia paminėti galima Seed Keywords įrankį, kuris leidžia rinkodaros specialistams rinkti realias paieškos užklausas tiesiogiai iš tikslinės auditorijos. Apžvelgsime Seed Keywords funkcionalumą, palyginsime jį su konkurentais ir ne tik.
Kas tiksliai yra Seed Keywords?
Seed Keywords yra nemokamas įrankis, skirtas raktažodžių tyrimams. Užuot pasikliovęs vien algoritmo generuojamais pasiūlymais, sprendimas leidžia naudotojams kurti scenarijus ir prašyti realių žmonių pateikti paieškos užklausas. Šis metodas leidžia sužinoti, kokią kalbą ir frazes potencialūs klientai gali naudoti ieškodami internete. Tai yra labai svarbu dėl semantiškai panašių raktinių žodžių bei prisitaikymo prie rinkos tendencijų.
Pagrindinės Seed Keywords funkcijos
Štai yra trys pagrindinės Seed Keywords funkcijos:
- Pasirinktinių scenarijų kūrimas - sukurkite konkrečias situacijas ar klausimus, kuriuos pateiksite savo auditorijai, ir išgaukite tikrus paieškos terminus, kuriuos jie naudotų.
- Duomenų rinkimas iš tikrų šaltinių - surinkite draugų, kolegų ar platesnės auditorijos atsakymus ir sudarykite autentiškų raktažodžių sąrašą.
- Eksportavimo funkcija - atsisiųskite surinktus raktažodžius CSV formatu, kad galėtumėte juos įtraukti į SEO strategiją arba atlikti tolesnę analizę. Taip bet kokie raktažodžių tyrimai tampa efektyvesni.
Palyginimas su konkurentais
Žemiau esančioje lentelėje matysite Seed Keywords palyginimą su konkurentais ir pagrindinių pliusų bei minusų apžvalgą.
Įrankis |
Privalumai |
Trūkumai |
Seed Keywords |
Tikri naudotojų duomenys; scenarijais pagrįstas tyrimas; nemokamas |
Rankinis duomenų rinkimas; trūksta apimties rodiklių |
Google Keyword Planner |
Teikia paieškos apimties ir konkurencijos duomenis; integruojamas su Google Ads |
Reikalinga Google Ads paskyra; uždara Google ekosistema |
Ubersuggest |
Teikia raktažodžių pasiūlymus, turi apimties ir sudėtingumo rodiklius; patogi vartotojo sąsaja |
Nemokamoje versijoje duodamas tik ribotas kasdienių paieškų skaičius; duomenų tikslumas gali skirtis |
AnswerThePublic |
Vizualizuoja su raktažodžiais susijusius klausimus; puikiai tinka generuoti turinio idėjas |
Ribotas paieškų skaičius nemokamoje versijoje; trūksta išsamių metrikų |
Seed Keywords išsiskiria tuo, kad daugiausia dėmesio skiria kokybiniams duomenims. Jis tiksliai fiksuoja žmonių kalbos ir ketinimų niuansus, kadangi jie patys įveda informaciją. Nors įrankis nepateikia kiekybinių rodiklių, tokių kaip paieškos apimtis ar konkurencija, ji puikiai atskleidžia unikalius, long-tail tipo raktažodžius, kurių tradicinės priemonės gali nepastebėti. Seed Keywords dažnai pasitarnauja norint įgyti stiprų pranašumą ir greitai įsitraukti į rinką per SEO.
Visgi, nepamirškite, jog atsakymų rinkimas reikalauja laiko ir koordinavimo, o tai gali būti lėtokas, varginantis procesas. Galiausiai, duomenų vertė priklauso nuo respondentų tinkamumo ir įžvalgumo, todėl darbo rezultatas gali būti ir labai geras, ir menkos vertės.
Seed Keywords yra visiškai nemokama. Dėl to šį įrankį verta pabandyti ir rinkos naujokams, ir patyrusiems SEO vilkams.
Apibendrinimas
Į SEO strategiją įtraukdami „Seed Keywords“ galite naujai atrasti naudotojų ketinimus ir aptikti unikalių raktažodžių, kurie yra aktualūs jūsų tikslinei auditorijai. Nors pats įrankis nėra toks galingas, kad galėtų pakeisti tradicinius raktinių žodžių tyrimo sprendimus, tačiau tai yra vertingas papildymas, ypač kai siekiama kurti unikalų, tikslų, vertingą turinį. Jeigu norite iš tokių įrankių gauti maksimalią vertę – patikėkite SEO procesus profesionalams. Parašykite mums į Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. ir pasikalbėkime apie jūsų verslo galimybes online.