PrestaShop SEO: Ar ši platforma tinkama SEO?

Kai kuriate elektroninę parduotuvę, turite priimti sprendimą, kokį „varikliuką“ – turinio valdymo sistemą (TVS arba angl. CMS) naudoti. Rinkdamiesi turite įvertinti įvairius aspektus, įskaitant ir SEO. Vienas iš dažniausių pasirinkimų – PrestaShop. Ši atvirojo kodo e. komercijos platforma turi gausybę funkcijų, skirtų optimizacijai. Tačiau, nors dėl to gali atrodyti, kad tai – užtektinas privalumas, palyginkime PrestaShop SEO galimybes su Shopify ir WooComerce. Pasižiūrėkime, ką rekomenduotų „MarketRats“ SEO agentūra ir kuris sprendimas duotų daugiausiai lankstumo. 

PrestaShop SEO galimybių apžvalga

Pagal SEO poreikius, PrestaShop leidžia atlikti daugybę optimizacijos veiksmų. Štai yra pagrindinės šios platformos galimybės:

  • Meta pavadinimų ir aprašymų redagavimas. Kiekvienam produktui, kategorijai ar kitam puslapiui galima priskirti individualius meta pavadinimus ir aprašymus, kurie padeda paieškos sistemoms suprasti puslapio turinį ir tikėtis aukštesnio reitingo.
  • SEO draugiški URL. PrestaShop leidžia kurti švarius ir tikslius URL adresus, pašalinant perteklinius simbolius ar ID numerius.
  • Paveikslėlių ALT tekstų nustatymas. Kiekvienam paveikslėliui galima priskirti alt tekstą, kuris ne tik padeda paieškos sistemoms, bet ir pagerina vadinamą accessibility.
  • Canonical žymos. Siekiant išvengti pasikartojančio turinio problemų, PrestaShop leidžia naudoti canonical žymas, nurodančias pagrindinį URL, kurį Google turėtų indeksuoti.
  • Structural Data. Naudojant papildomus modulius, per PrestaShop galima įdiegti struktūrizuotus duomenis. Tai pagerina jūsų svetainės išvaizdą paieškos rezultatų puslapiuose (SERP). 

PrestaShop trūkumai bei silpnybės

Pirmiausia reikia paminėti, kad nors informacija, paveikslėliai ir SEO tekstai šioje platformoje gali būti įkeliami gan lengvai, sėkmingam optimizavimui reikia papildomų modulių ir(ar) gilesnių techninių žinių. Kiti trūkumai bei PrestaShop silpnybės iš SEO pusės:

  • Daug kam reikalingi papildomi moduliai. Aibės pažangesnių SEO funkcijų, tokių kaip automatinis meta žymų generavimas reikalauja papildomų modulių, už kuriuos tenka mokėti.
  • Reikia žinių ir patirties. Norint maksimaliai išnaudoti PrestaShop SEO galimybes, gali prireikti HTML, CSS ar net PHP žinių.
  • Greitis ir našumas. Naudojant neoptimizuotas ar prasčiau optimizuotas svetainės temas ar įdiegus per daug modulių, svetainės greitis gali smarkiai sumažėti, o tai neigiamai veikia SEO rezultatus.

PrestaShop palyginimas su pagrindiniais konkurentais

PrestaShop yra viena populiariausių savo tipo platformų. Tačiau ji turi ir stiprius konkurentus – WooCommerce (WordPress) ir Shopify – pagrindiniai varžovai. Žemiau pateiktoje lentelėje matysite pagrindinius skirtumus tarp platformų.

Funkcija

PrestaShop

WooCommerce (WordPress)

Shopify

Bendras SEO galimybių vertinimas

Labai geras

Labai geras

Vidutinis ir labiau ribotas

URL struktūros kontrolė

Pilna

Pilna

Ribota

robots.txt redagavimas

Pilnas

Pilnas

Ribotas

sitemap.xml kontrolė

Pilna

Pilna

Ribota

Meta duomenų redagavimas

Taip

Taip

Taip

Greitas paleidimas

Ne (reikia daugiau pastangų)

Ne (reikia daugiau pastangų)

Taip

Plėtinių ir priedų poreikis

Dažnas

Dažnas

Dažnas

Kiek techninių žinių reikia naudotojui?

Daug

Vidutiniškai

Mažai

Kaip matome iš lentelės, PrestaShop turi daug funkcijų, tačiau reikalauja ir nemažai žinių bei priežiūros. Shopify „suvaldyti“ gali ir jokios patirties neturintis žmogus, tačiau tada bus reikalinga papildoma reklama internete, nes Shopify stinga lankstumo iš SEO optimizavimo pusės. Tuo tarpu WooCommerce įsitaiso maždaug per vidurį tarp šių platformų, tačiau su plėtiniais ir pakankamomis žiniomis gali labai labai daug.

Trumpas apibendrinimas ir rekomendacija

PrestaShop – galingas ir lankstus sprendimas rimtai į svetainės optimizaciją žiūrintiems specialistams. Tačiau tam, kad platforma „jūsų klausytų“, reikia žinių, laiko bei gebėjimo suprasti ir techninius dalykus. Dėl to, planuojantiems kurti svetainę rekomenduojame susisiekti su mumis dėl individualios konsultacijos. Jos metu „išgryniname“ poreikius ir galime sudaryti stiprią SEO strategiją, kuri leis pasiekti visus tikslus bei užimti aukštas pozicijas.