Personažai, užkariausiantys internetą

Gero teksto šaknys
Verslininkams, seo specams ir šiaip websteriams ginčijantis, kas lemia aukštą ar žemą internetinio puslapio reitingą, vienu pagrindinių faktorių yra įvardijamas rašytinis turinys, su visais savo velnio žarnokais: teksto unikalumu, taisyklingumu, tyrimo pagalba atrinktais raktažodžiais ir jų pasikartojimu tekste, papunktavimais, paboldinimais ir t.t. Taip pat, jūsų svetainės puslapiams gyvybiškai svarbus yra ir turinio kiekis. Tačiau net ir visi Donelaičio metai, jei jie bus nukopijuoti, nepabudins Svietos, kuri ramiai sau snaus kažkur paskutinėse Google paieškos sistemos pozicijose. Išvada paprasta – norėdami uždominuoti internetą, rašykite originaliai ir kuo daugiau. Tačiau kas atsitiks, jei rytoj to nebeužteks?

Organika
Ko gero, norint suvaldyti dėl pozicijų besistumdančius kaimiečius, Pandai teks pasitelkti fantaziją - kitas Google žingsnis bus turinio organiškumas.
Turinio organiškumas iš esmės yra paremtas dviem aspektais: turinio natūralumu ir informatyvumu, tačiau knysliukai kapsto giliau. Jei šiandien Google filtruoja ir stebi raktažodžių pasikartojimą bei turinio unikalumą puslapiuose, rytoj tai taps savaime suprantamu ir natūraliu dalyku. Siaurai suvokiantys marketingą bus badomi pirštais ir laikomi atsilikėliais. 
Galima įžvelgti tam tikras tendencijas ir Pandos norą turinio kūrėjus spausti į kampą, siekiant iš jų išpešti kuo daugiau organikos. Tad idėja, kad Google bandys apibrėžti antro lygio raktinius žodžius, kurių pasikartojimas bus reitinguojamas, skamba gana realiai.

II lygio raktažodžiai
Jau dabar gana ilgi loginiai sakiniai/klausimai, į kuriuos yra ieškoma atsakymų, paieškos užklausose veikia kaip raktiniai žodžiai. Kada yra geriausias laikas gimdyti? Dabar! Gimdyk! Google noriai atsakinėja į pačius kvailiausius klausimus ir sėkmingai atlieka išminties rutulio funkciją. 4-5 žodžių ar dar ilgesni sakiniai yra jau atpažįstami ir reitinguojami kaip raktažodžiai ir tai parodo, kad Pandos spaudimo kryptis yra aiški.
Apibūdinant II lygio raktinius žodžius, siūlau žvelgti ne į vartotojų paieškas, o į konkurentų tekstus. ll lygio raktažodžiais taps tie žodžiai ar jų junginiai, kurie pasikartos tos pačios temos tekstuose. Įsivaizduokite, kad Google randa 500 puslapių, kuriuose yra panaudotas raktinis žodis „tekstų rašymo paslaugos“ ir dviejuose trečdaliuose iš tų puslapių kartojasi: „rašome, kuriame, taisyklingai“. Šiuos žodžius galiu pavadinti ll lygio raktiniais žodžiais, kuriuos vertėtų naudoti savo tekstuose. II lygio raktinius žodžius aš suprantu kaip žodžius, pasikartojančius tos pačios kategorijos tekstuose ir padedančius apibūdinti tai, ko ieškantys ieško. 

Organika - kalbančių personažų lūpose
Kas dar gali Googlui padėti nustatyti teksto natūralumą? Organiškas tekstas. O kas yra organiškas tekstas? Toks, kuriame kalbėjimo stilius yra natūralus. Sviestas sviestuotas, ane? Kaip apibrėžti organiškai parašytą tekstą? Geras klausimas. 

Pamėginkite įsivaizduoti, kaip yra aprašyti tam tikros verslo rūšies svetainių puslapiai. Pavyzdys: „tekstų rašymo paslaugos“. 
Be jokios abejonės, pagrindinis raktažodis bus „tekstų rašymo paslaugos“, šalia kurio įpinsite II lygio raktinius žodžius, tokius kaip „rašome, kuriame, taisyklingai ir t. t.“ ir visa tai įvilksite į unikalaus, natūralaus ir organiško kreipimosi į klientus apvalkalą. Įsivaizduokite, kad paprastas malonus kalbėjimas jau nebeįtaigus, nes maloniai su klientais kalbasi visi top 10 paieškos sistemose esantys puslapiai ir jų turinys gana panašus. Kas tuomet bus laikoma organiškiausiais tekstais? Tai visi tekstai, turintys kuo daugiau klientų neatstumiančių (nemeluojančių, kalbančių apie tai, ko buvo ieškoma) žodžių, kurių neturi konkurentai.
Kaip jums toks sumuštinis:

  • raktiniai žodžiai (žodžiai, pagal kuriuos ieškomos prekės ar paslaugos);
  • II lygio raktiniai žodžiai (žodžiai, pasikartojantys visuose tos pačios rūšies puslapiuose);
  • žodžiai, kurių nėra konkurentų tekstuose (organiškumo ir unikalumo rodikliai).

Pats paprasčiausias būdas turinio organiškumą išreikšti paprasta, žmogiška kalba, todėl visai tikėtina, kad internetinių svetainių puslapius uzurpuos įvairiausio plauko personažai, ekspertai ir specialistai, kurių balsu bus pristatinėjamos prekės ir paslaugos.

Mano darbas - kurti unikalius internetinių svetainių tekstus, kurie patiktų ne tik vartotojams, bet ir paieškos sistemoms. Mėgstu savo darbą, nes man dažnai tenka savęs paklausti tokių klausimų, į kuriuos neatsako Google. Jei šios įžvalgos kažką užves ant kelio ir padės parašyti geresnį tekstą - prašom. Parašęs tai, aš lendu dar giliau. Pamažu tampu personažu, užkariausiančiu internetą.