
Kadangi išorinis SEO neįsivaizduojamas be backlinks (liet. atgalinių nuorodų), rinkoje pastoviai atsiranda naujienų ir taktikų, kaip įvairūs specialistai siekia gerinti savo strategijų rezultatus. Viena tokia taktika, kurios populiarumas pastaruoju metu auga – Niche Edit. Pasistengsime apžvelgti ar tai yra gera SEO taktika, ar visgi to reikėtų vengti.
Niche Edit – kas tai yra ir kuo jie skiriasi nuo Guest Posts?
Niche Edit taip pat vadinamas kontekstinių nuorodų įterpimu. Paprastai kalbant, tai yra veiksmas, kurio metu naujos atgalinės nuorodos įterpiamos į jau esamą indeksuotą turinio dalį.
Vietoje to, kad rašytumėte naują straipsnį (kaip Guest Post atveju), surandate atitinkamą, jau sukurtą straipsnį ir pridedate į jį savo nuorodą natūraliame, su tema susijusiame kontekste.
Didžiausias skirtumas? Kai kuriamas Guest Post, naujas straipsnis rašomas nuo nulio. Jį parašote, optimizuojate ir publikuojate kitoje svetainėje. Nišinių straipsnių redagavimas visa tai praleidžia. Vietoj to, kad kurtumėte naują turinį, pasinaudojate tuo, kas jau aktyvu ir yra indeksuota Google.
Būtent dėl to, kad turinys jau egzistuoja, jūsų nuoroda gali būti greičiau nuskaityta ir indeksuota. Be to, egzistuojanti nuoroda dažnai turi sukauptą autoritetą, kuris gali perduoti didesnę SEO vertę jūsų susietai svetainei, palyginti su tuo, ką pasiūlytų visiškai naujas įrašas.
Nišų redagavimas, kaip stiprios išorinio SEO strategijos dalis, gali būti protingas būdas didinti potencialių lankytojų pasitikėjimą ir reitingus Google.
Rizikos susijusios su Niche Edit ir geriausia praktika
Nepaisant visų galimų privalumų, Niche Editing gali kelti ir tam tikrų rizikų:
- Pirkdami nuorodas ir įterpdami jas į senus įrašus be perspėjimo, pažeidžiate Google gaires. Daugelis Niche Edits atliekami per nuorodų brokerius arba PBN, o už tai paieškos variklis gali bausti.
- Jei jūsų nuoroda patalpinta žemo autoriteto šaltinyje arba ten, kur vien tik mokamos nuorodos, tai gali pakenkti domeno autoritetui, o ne jam padėti.
- Kadangi nuorodą įterpiate į kito asmens turinį, kontekstas gali būti nenatūralus, dėl ko krenta turinio vertė.
- Pernelyg didelis pasikliovimas Niche Editing gali neigiamai atsiliepti reputaciją kuriančiam prekės ženklui.
Jei ketinate naudoti šią taktiką, įterpkite nuorodas tik ten, kur jos yra tikrai prasmingos. Jei sakinį reikia perrašyti iš naujo, kad jame tilptų jūsų nuoroda, tai paprastai yra raudona vėliava.
Šaltiniams naudokite kokybiškas, didelį autoritetą turinčias svetaines. Pirmenybę teikite su niša susijusiems šaltiniams, turintiems solidų turinį ir realų lankomumą. Venkite masinių veiksmų ir geriau atidžiai atrinkite pavienius šaltinius, kuriuos galite įterpti.
Trumpas apibendrinimas
Niche Edits gali būti patrauklus kelio trumpinimas SEO pasaulyje. Jei jį naudosite protingai ir atsargiai, galite pagerinti pozicijas dėl greitesnio indeksavimo ir perduoto puslapio autoriteto. Tačiau su jais yra susijusios rizikos, apie kurias irgi būtina galvoti. Na, o jei norite tik gero rezultato, bet ne galvoti apie tai ir eikvoti kitus resursus – „Market Rats“ siūlomos SEO paslaugos Vilniuje padės jūsų verslui pagerinti statusą skaitmeninėje erdvėje tiesiausiu įmanomu keliu.