Kas yra CTR? Kaip padidinti CTR rodiklį?

Kai kalbame apie sėkmę interneto rinkodaroje ir SEO bei Google reklamas, labai dažnai galima girdėti trijų raidžių trumpinį CTR (angl. click through rate). Nors jo svarba – milžiniška, tikrai ne visi tiksliai žino, kas tai yra ir, aišku, kaip jį padidinti. Marketrats SEO komanda paruošė apžvalgą apie šį rodiklį bei pasidalins patarimais, kaip jį padidinti.

Kas yra CTR (Click Through Rate) ir kodėl jis svarbus?

Paspaudimų dažnis (CTR) - tai bene pagrindinis skaitmeninės rinkodaros efektyvumo rodiklis. Juo matuojama procentinė dalis vartotojų, kurie paspaudžia nuorodą, lyginant su bendru peržiūrų skaičiumi. 

Apskaičiuoti paspaudimų dažnį yra lengva. Pakanka padalinti paspaudimų skaičių iš parodymų skaičiaus ir dauginti iš 100. Pavyzdžiui, jei jūsų skelbimas sulaukia 5 paspaudimų iš 100 parodymų, jūsų CTR yra 5 %.

Kuo aukštesnis CTR, tuo jūsų turinys yra įdomesnis ir aktualesnis auditorijai. Didesnis CTR generuoja didesnį srautą ir kuria potencialias konversijas. Tuo tarpu mažas CTR gali reikšti, kad jūsų turinys nesusilaukia susidomėjimo, todėl jam reiktų optimizacijos.

Click Through Rate turi tiesioginę įtaką jūsų svetainės lankomumui ir bendram skaitmeninės rinkodaros strategijois veiksmingumui. Be jau minėtų srauto ir konversijų, CTR tokiose platformose kaip „Google Ads“ gali pakelti jūsų kokybės balą, todėl yra potencialo sumažinti vieno paspaudimo kainą ir pagerinti reklamos poziciją.

Praktiški patarimai, kaip padidinti CTR

    1. Sukurkite patrauklius meta pavadinimus ir aprašymus. Jūsų antraštė ir meta aprašymas dažnai yra pirmieji elementai, kuriuos vartotojai pastebi paieškos rezultatuose. Užtikrinkite, kad jie būtų aiškūs, tinkami ir viliotų paspausti. Rekomenduojama čia įtraukti pagrindinius raktažodžius.
    2. Išnaudokite struktūrizuotus duomenis. Panaudodami Schema.org struktūrą galite patobulinti savo paieškos rezultatus su rich snippets. Tai didina rezultato patrauklumą ir CTR.
    3. Optimizavimas mobiliesiems įrenginiams. Jūsų svetainė turi būti pritaikyta mobiliesiems įrenginiams. Responsive tipo dizainas pagerina naudotojo patirtį, o tai gali didinti ir CTR.
    4. Naudokite aukštos kokybės vaizdus ir vaizdo įrašus. Patrauklus turinys gali traukti dėmesį ir greitai perteikti informaciją.
    5. Reikia stipraus raginimo imtis veiksmo (CTA). Aiškiai ir įtikinamai nurodykite naudotojams, ką daryti toliau, pvz., „Užsiregistruokite“, „Spauskite“. 
    6. A/B testavimas. Reguliariai išbandykite skirtingas antraščių, paveikslėlių ir CTA versijas, kad nustatytumėte, kas geriausiai atliepia jūsų auditorijai. Gautos įžvalgos padės toliau optimizuoti. 
  • Pagreitinkite svetainės įkrovimą. Lėtai įkeliamas puslapis gali atbaidyti lankytojus. Suspauskite paveikslėlius, naudokite naršyklės cache atmintį ir išimkite perteklinį kodą, kad puslapiai būtų įkeliami greitai.

Greičiausias CTR augimas - bendradarbiavimas su ekspertais

Norint pagerinti CTR, reikia strategijos ir nuolatinės optimizavimo priežiūros. Bendradarbiavimas su profesionalais gali nuimti šią atsakomybę nuo jūsų pečių. „MarketRats“ - patikima SEO agentūra Lietuvoje, kuri specializuojasi SEO ir skaitmeninės rinkodaros srityje. Mes išanalizuosime jūsų rinkos segmento konkurencingumą ir rasime sprendimus, kurių pagalba padidinsime CTR ir svetainės lankytojų skaičių!