
Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra nuolat pokyčių pilna rinkodaros sritis. Daugiausiai ją formuoja ir keičia „Google" algoritmai ir jų pokyčiai. Mažesni ir didesni, šie algoritmų pokyčiai nuolat verčia rinkodaros specialistus tobulinti savo strategijas. Nusprendėme parengti gidą, kuriame apžvelgsime, kaip jūsų SEO strategija yra priklausoma nuo algoritmų pokyčių „Google“. Žinios turėtų padėti išlikti priekyje.
Kartu su BERT prisitaikykite prie DI eros pradžios
Įdiegus BERT (angl. Bidirectional Encoder Representations from Transformers) pasikeitė visa esmė, kaip Google apdoroja užklausas.
Vietoj to, kad būtų orientuojamasi tik į raktinius žodžius, BERT orientuojasi į žmogiškos kalbos supratimą, interpretuojant frazių niuansus ir jų kontekstą. SEO specialistams tai reiškia, kad pirmenybė teikiama turiniui, kuris tiesiogiai atsako į naudotojo ketinimus (angl. search intent).
Kad atitiktų BERT reikalavimus, ekspertai rekomenduoja kurti stiprų, į raktažodžius ir long-tail klausimo formos frazes atsakantį turinį.
Core Web Vitals ir UX revoliucija
Naudotojo patirtis (UX) dabar vaidina dar didesnį vaidmenį SEO strategijose, nes „Google" labai kliaunasi „Core Web Vitals". Šiais rodikliais, pvz., LCP, CLS ir FID vertinamas svetainės greitis, stabilumas ir interaktyvumas. Prasti rezultatai per Core Web Vitals testus gali lemti prastesnes pozicijas paieškos puslapyje.
Norėdami tai išspręsti, SEO specialistai turi glaudžiai bendradarbiauti su web developers, kad optimizuotų svetainių našumą. Reikia suspausti vaizdus, „lengvinti kodą“ ir ieškoti kitų sprendimų.
E-E-A-T: trumpinys, kurio negalite pamiršti
E-E-A-T arba Experience-Expertise-Authoritativeness-Trustworthiness yra nauja SEO specialistų mantra.
Pagal šią sistemą „Google“ vertina turinio patikimumą ir kokybę. Nors vienose temose įtaka didesnė nei kitose, be dėmesio E-E-A-T gairėms dabar nebeįmanoma sukurti gero turinio plano.
Tam, kad turinys atitiktų šiuos standartus, SEO ekspertai rekomenduoja naudotis autoritetingais šaltiniais, sukurti autorių profilį ir dažnai atnaujinti turinį.
Pavyzdžiui, tinklaraštyje apie sveikatą turėtų būti pateikiamos nuorodos į tyrimus iš patikimų mokslinių šaltinių.
Prasmė ne tik raktažodžių panaudojime
„Google" paleista Helpful Content Update pabrėžia, kaip svarbu kurti turinį, kuris naudotojams iš tiesų suteikia pridėtinės vertės. Dabar reitinguose netgi baudžiama už pernelyg raktažodžiais perpildytas, bet prasmingų įžvalgų neturinčias svetaines.
Sprendimas gana paprastas - pirmenybę teikite turinio „gyliui“ ir naudai. Tai reiškia, kad reikia išsamiai atsakyti į naudotojų klausimus, papildyti publikacijas vaizdais ir vengti pilstymo „iš tuščio į kiaurą“. Šioje vietoje labai praverčia turinio auditas bei plano parengimas.
Mobile-First indeksavimas
Dabar, Google akyse mobilioji svetainės versija turi pirmenybę prieš darbalaukio versiją reitingavimo tikslais.
SEO specialistai pabrėžia, kad svarbu kurti svetainę atsižvelgiant į naudotojus, kurie ateina per mobiliuosius įrenginius. Tekstuose reikia kurti trumpesnes, lengvai skaitomas pastraipas ir užtikrinti greitą puslapių įkrovimą.
Jeigu pagerinama optimizacija mobiliems, svetainės performance pagerėja visais aspektais.
SEO ekspertų rekomendacijos
Štai keletas praktinių patarimų iš „Market Rats“ SEO specialistų:
- Dažniau darykite auditą. Užtikrinkite, kad kiekvienas publikuojamas turinio vienetas atitiktų naujausias „Google" rekomendacijas. Pašalinkite arba atnaujinkite pasenusį turinį.
- Dėmesį kreipkite į Search Intent. Naudokite tokius įrankius kaip „Google Analytics" ir „Search Console", kad atitinkamai optimizuotumėte puslapius.
- Išnaudokite medijos elementus. Į savo puslapius įtraukite paveikslėlius, vaizdo įrašus ir infografikus, kad praturtintumėte turinį.
- Neatitolkite nuo trend‘ų. Sekite savo srities lyderių blog‘us, dalyvaukite seminaruose ir stebėkite naujienas SEO sferoje, kad greičiau prisitaikytumėte.
Apibendrinimas bei prisitaikymas prie rinkos
„Google" algoritmai ir toliau keičia SEO aplinką. Prisitaikymas reikalauja reakcijos ir kūrybiškumo - nuo DI „pažabojimo“ iki mobile first indeksavimo. Tam reikia daug laiko ir pastangų. Domina galimybė jau dabar augti internete? Susisiekite su mumis palikdami užklausą arba per Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. ir kartu raskime idealų planą verslo augimui!