Gidas: kaip padidinti svetainės lankytojų srautą atliekant SEO?

Jeigu jūs dar neskiriate nei laiko, nei lėšų savo svetainės SEO 2025 metais, esate kaip tik ten, kur reikia. Mūsų gidas apžvelgs, kokia yra SEO nauda ir kaip išorinio ar vidinio SEO paslaugos gali padidinti lankytojų srautą jūsų svetainėje. Gide mūsų komandos ekspertai pateiks praktinius patarimus, paremtus naujausia statistika, kurie padės didinti svetainės matomumą ir pritraukti daugiau lankytojų.

1. Dėmesį telkite į naudotojų patirtį (UX)

Dabar, labiau nei bet kada anksčiau yra svarbi naudotojo patirtis svetainėje. Skaičiuojama, kad apie 53 % potencialių lankytojų palieka svetainę, jei jos įkrovimas trunka ilgiau nei 3 sekundes. Be to, kadangi dabar jau apie 60 % viso interneto srauto generuojama mobiliaisiais įrenginiais, jūsų svetainės tema ir interaktyvūs elementai privalo būti tam pritaikyti.

Naudojant Google PageSpeed Insights ir Google Mobile-Friendly Test galima įvertinti, kaip gerai jūsų svetainė atitinka šiuos aspektus ir kur galima pasitempti. Pagerintas UX paskatins pozityvesnį Google algoritmo požiūrį!

2. Kurkite tik kokybišką, aktualų turinį (net jei jo bus mažiau)

Jūsų tikslas neturėtų būti užatakuoti kuo daugiau raktažodžiųbet kokiais būdais. Kadangi turinys vis dar yra bene svarbiausia sėkmingos SEO strategijos sudedamoji dalis, kuriant vertingą ir aktualų turinį galima generuoti puikius rezultatus.

Statistika rodo, jog geriausiai Google reitinguojasi išsamus turinys. Vidutiniškai, geriausi puslapiai turi ~1 890 žodžių, o tinklaraščius aktyviai pildantys verslai gauna ~55 % daugiau lankytojų nei tie, kurie to nedaro. 

Specialistai pataria kurti vadinamąjį evergreen tipo turinį (aktualų per ilgesnį laiką – pažodinis vertimas į lietuvių kalbą - visada žaliuojantį). Kuo daugiau auditorijos klausimų atsakysite ir problemų išspręsite, tuo ilgiau turėsite naudą.

3. Patobulinkite savo raktinių žodžių strategiją

Jums reikia atsirinkti tuos raktinius žodžius ir frazes, kurie gali nešti naudą ir „atliepia“ tikslinei auditorijai. 

Ekspertai pataria daugiau dėmesio 2025 metais skirti long-tail arba ilgiems raktažodžiams. Jie gauna mažiau paieškų nei bendriniai, tačiau yra labai konkretūs ir gali duoti didžiulę grąžą. Taip pat, dėl mažesnės konkurencijos, jų paieškose lengviau iškilti į viršų.

Be to, statistika rodo, kad apie 8 % Google paieškų dabar atliekamos kaip klausimai, o tai indikuoja, kad žmonės užklausas pildo „šnekamąja kalba“ ir klausia klausimų, o nebe bando surasti tinkamus raktažodžius užklausai sugeneruoti.

Jūs galite naudotis tokiais įrankiais kaip Google Keyword Planner arba SEMrush kad nustatytumėte tinkamus raktažodžius, į kuriuos verčiausia orientuotis.

4. Išnaudokite ištraukų (snippets) privalumus

Rekomenduojamos ištraukos (angl. featured snippets) rodomos Google paieškos rezultatų viršuje ir pateikia greitus atsakymus į naudotojų užklausas. Tai yra elementas, kuris rodo paieškos variklio poslinkį link zero-click paieškų, kai atsakymas matomas į užklausą matomas dar paieškoje ir nereikia spausti papildomų nuorodų. Gerai tai, kad Google nurodo šaltinį, iš kurio ėmė faktus/skaičius, jeigu žmogus nori daugiau informacijos.

Statistika rodo, kad jei pirmas organinis rezultatas yra rodomas fragmentas, CTR išauga net iki 42,9 %. 

Rekomendacija yra struktūruojant turinį laikytis tokio braižo, kad aiškiai ir glaustai atsakytumėte į konkrečius klausimus.

5. Kurkite solidų atgalinių nuorodų tinklą

Išoriniame SEO, atgalinių nuorodų tinklas vis dar yra nepakeičiamas dalykas. Jeigu jūsų svetainė, prekės ženklas ir produktai minimi kituose, solidžiuose portaluose, Google tai vertina kaip patikimumo ženklą. Skaičiuojama, kad pirmą vietą reitinguose užimanti svetainė Google paieškoje turės maždaug apie 35,000 atgalinių nuorodų (Lietuvoje, aišku, jų mažiau).

Skirkite lėšų ir laiko išorinių straipsnių kūrimui, socialinės medijos įrašams (kuriais būtų verta dalintis) bei susisiekite su savo rinkos nuomonės formuotojais dėl galimybės užmegzti partnerystę.

Tai – tik dalis patarimų

Taip pat svarbu vystyti etišką SEO praktiką, sekti Google algoritmo atnaujimus bei reguliariai tobulinti trumpalaikes bei ilgalaikes strategijas, atsižvelgiant į pokyčius. Visa tai reikalauja nuolatinio darbo bei profesionalumo, tad dėl šių priežasčių, optimizaciją ir lankytojų srauto didinimą verslai dažnai patiki specialistams. Domina galimybės ir SEO kaina? Susisiekite užpildydami nemokamą užklausą ir aptarkime jūsų verslo svetainės potencialą auginant klientų srautą!