
Jei esate verslo savininkas arba SEO specialistai, kurių agentūros aptarnauja klientus keliose vietovėse, žinote, kad lokalus matomumas paieškose dabar yra svarbesnis nei bet kada anksčiau. Siekiant geresnio lokalaus matomumo labai praverčia tokie įrankiai kaip BrightLocal. Tai yra viskas viename platforma, sukurta specialiai orientuojantis į lokalųjį SEO. Šiame gide apžvelgsime tai, kaip BrightLocal padeda įgyvendinti jūsų lokalaus SEO strategiją ir kodėl ji yra naudinga tiek pačiam verslui, tiek jam optimizacijos paslaugas teikiančioms agentūroms.
Lokaliose paieškose užimamų pozicijų stebėsena
Skirtingai nuo tradicinių SEO įrankių, kuriuose daugiausia dėmesio skiriama bendriems reitingams, BrightLocal seka raktažodžių pozicijas pagal konkretų miestą ar pašto kodą. Tai reiškia, kad galite matyti, kokią vietą užimate realiose paieškose, kurias atlieka jūsų aptarnaujamos teritorijos naudotojai. Tokios įžvalgos yra labai reikalingos bei vertingos.
Dėl to lengvėja svetainės optimizacija, nes jūs gaunate įžvalgų, reikalingų SEO procesams optimizuoti dar tikslesniu, smulkesniu lygmeniu.
Valdomos apžvalgos skirtingose platformose
Klientų atsiliepimai yra vienas didžiausių pasitikėjimo signalų Google algoritmui ir potencialių klientų vertinimui dėl pasitikėjimo. BrightLocal palengvina atsiliepimų stebėseną ir reagavimą į juos, nes viską sukoncentruoja į vieną prietaisų skydelį.
Ten galite matyti visus naujausius atsiliepimus iš Google ar Facebook, gauti pranešimus apie naujas apžvalgas bei analizuoti tendencijas. Taip sutaupysite valandų valandas administracinio darbo bei galėsite gerinti savo verslo reputaciją.
Pateikiama ir nuosekliau valdoma NAP informacija
Pavadinimo, adreso ir telefono numerio (NAP) nuoseklumas skirtingose vietose yra labai svarbus vietinės paieškos reitingams. BrightLocal padeda nustatyti ir ištaisyti neatitikimus daugiau nei 1 000-yje katalogų. Taip greičiau pataisysite pasenusią informaciją ir išvengsite dublikatų.
Taip gerinamas ne tik vidinis, bet ir išorinis SEO, kadangi galima džiaugtis nuoseklumu visur, kur tik jūsų įmonė rodoma internete.
Lokalaus SEO auditavimas
BrightLocal turi galingą audito įrankį, kuris:
- Nustato vidinių puslapių SEO problemas;
- Vertina GBP verslo profilio išsamumą;
- Tikrina vietinių nuorodų signalus;
- Audituoja puslapio optimizaciją mobiliems įrenginiams.
Po patikros BrightLocal pateikia prioritetinių veiksmų sąrašą, kad greitai pagerintumėte savo pozicijas.
BrightLocal vs Moz Local ir Yext
Pagrindiniai BrightLocal konkurentai yra Moz Local bei Yext. Nors Moz Local ir Yext taip pat padeda gerinti lokalų SEO, BrightLocal pirmauja lankstumo ir ekonomiškumo aspektais.
Moz Local stinga išsamių ataskaitų ir peržiūros funkcijų. Tuo tarpu Yext gali realiu laiku valdyti vadinamuosius listings, tačiau reikalauja prenumeruoti paslaugų paketą.
BrightLocal suteikia daugiau kontrolės ir apriboja su mažiau sąlygų. Be to, jos kainos yra palankesnės, ypač mažoms agentūroms.
Galutinis verdiktas
Dabartiniame pasaulyje, sėkmingas išorinio ar vidinio SEO optimizavimas nebeįmanomas neskiriant pakankamai dėmesio lokaliam SEO. Šioje srityje galima naudoti BrightLocal arba iš karto kreiptis į profesionalią agentūrą, kuri sudarys veiksmų strategiją ir ją įgyvendins nuo A iki Ž. Susisiekite su mumis el. paštu – Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. ir pasikalbėkime apie jūsų verslo augimo galimybes internete.