3 priežastys, kodėl sužlunga smulkūs verslai

Šaltinis: www.entepreneur.com

Internetas – tai lyg futbolo aikštelė, kurioje net ir smulkesni žaidėjai turi galimybę sėkmingai išsivaryti kamuolį iki vartų. Čia, žinoma, kalbame apie mažas įmones, kurios gerai išmano internetinio marketingo žaidimo taisykles, todėl gali džiaugtis pelnytais trofėjais. Tačiau ne kiekvienam smulkiam verslui aikštelėje pavyksta įsiveržti link vartų – neretai jie taip ir lieka sėdėti ant atsarginių suolelio arba po lemtingos traumos krenta iš žaidimo ilgam laikui.

Šiandien taip smarkiai iškilus socialinių tinklų marketingui, pagerėjus auditorijos pasiekiamumui ir atsiradus daugybei naujų rinkodaros galimybių, tiek smulkus, tiek stambus verslas turi daugiau šansų pasiekti geresnių rezultatų rinkoje. Kita vertus, pastebimas ir daugelio smulkių įmonių fiasko, ištinkantis dėl to, jog jos neturi jokios internetinės rinkodaros strategijos arba naudoja neadekvačią ir įmonei visiškai nepritaikytą strategiją.

Čia ir aiškinamės, kodėl šios įmonės nesugeba pasikinkyti interneto taip, kad internetinio marketingo strategija atneštų joms kuo daugiau naudos.

  1. Daug smulkaus verslo atstovų vis dar nesupranta, kaip veikia internetinė rinkodara

    Ne viena įmonė išbando internetinį marketingą, tačiau neretai nusivilia juo dėl šių priežasčių:

    - nežinoma, kaip generuoti ir skatinti pardavimus internetu
    - įmonių vadovams internetas atrodo kaip kažkas bauginančio ir nesuprantamo
    - neadekvačiai atsakoma į klientų poreikius
    - nėra sistemos, kuri „šaltuosius kontaktus“ paverstų realiais pardavimais
    - negebama įmonės pasiūlymų/akcijų pateikti patrauklia forma
    - internetinei rinkadarai pasamdoma netinkama agentūra
    - neišnaudojami visi įmanomi internetiniai kanalai pasiekti didesnei auditorijai
    - per anksti pasiduodama 

Pastaroji priežastis neretai yra esminė. Kiekviena marketingo strategija reikalauja kantrybės. Tarkime, naudojatės SEO ir socialinių tinklų rinkodara jau pusę metų ir nematote rezultatų – tai normalu. Didžiausia klaida yra sustoti būtent šioje vietoje. Dažniausiai visada tai būna tik tyla prieš audrą ( išskyrus tuos atvejus, kai pasamdoma prasta SEO agentūra - tuomet pinigų audra taip ir neateina).

Rimta ir solidi marketingo strategija turi įtraukti visus internetinės rinkodaros žaidėjus – SEO, turinio marketingą, socialines medijas. Svetainės turinys turi būti optimizuotas paieškai, gerai suplanuotas ir aktyviai iškeliamas įvairiais kanalais.

Nuosekli internetinio marketingo strategija yra reikalaujanti ir laiko, ir aukų – pradinės investicijos. Smulkioms įmonėms reikia priimti tiesą, kad greitų rezultatų nebus.

  1. Nesutampančios industrijos profesionalų nuomonės ir nuolatos besikeičiančios Google žaidimo taisyklės

Internetinio marketingo profesionalai nuolatos varžosi ir nesutaria dėl geriausių SEO taktikų. Kiekvienas siūlo pačius skirtingiausius būdus klientui pelnyti auditorijos klikus, like'us, ir share'us. SEO guru tarpusavyje ginčijasi dėl visko: pradedant nuorodų tinklo plėtimu, baigiant turinio ilgio reikalavimais. Jeigu tarpusavyje nesutaria didžiausi SEO autoritetai, tai kurio iš jų tuomet šioje situacijoje klausytis nieko nenutuokiančiam smulkiam verslininkui? O ką dar kalbėti apie Google atliekamus nuolatinius algoritmo pakeitimus?

  1. Smulkios įmonės visada mano, jog SEO ir efektyvus marketingo planas – ne jų kišenei

Ar matėte smulkų verslą, turintį didelį biuždetą? Retokas atvejis. O kartais net ir įperkamų SEO paslaugų agentūrą atradę verslininkai nelabai supranta, kur eina jų skiriami pinigai ir ką jie už tai gaus. Net ir konkurencingas kainas siūlančių SEO agentūrų įkainiai mažoms įmonėms atrodo kažkas nesuprantamo, ypač kai visos SEO paslaugos yra pagrįstos pažadu „mes jums sukursime turinio strategiją, kuri vėliau atneš rezultatų“. Kai internetinis marketingas iš esmės nėra sutvertas klientui per dieną ant lėkštutės atnešti norimų rezultatų, būtina rinktis tą agentūrą, kuri pateiks kuo tiksliau ir detaliau išdėstytą svetainės SEO strategiją. Todėl prieš pasirašydami SEO paslaugų sutartį, turite SEO specialistus apipilti kuo daugiau klausimų, o svarbiausi iš jų yra tie, kuriais Jums būtų paaiškinama strategijos vertė.

Jeigu dar neperpratote internete galiojančių dėsnių, nežinote, kuriais autoritetais pasitikėti, ir nenorite veltui išmesti pinigų, pasirinkite gerą agentūrą, kuri ne tik pasiūlytų jūsų svetainei tobulai sukaltą marketingo strategiją, bet ir pamokytų internetinės rinkodaros žaidimo taisyklių- tam, kad kitą sykį į vartus įspirti galėtumėte jau patys.