SEO auditas – procedūra, kurios metu nustatomi svetainės neatitikimai SEO standartams ir pateikiamos rekomendacijos klaidų taisymui. Mes po audito papildomai suteikiame projekto plėtros rekomendacijas (t. y. Ne tik nurodome klaidas, t. y. pasakome, kas blogai, bet ir rekomenduojame būdus, kaip pasidaryti geriau).
Ne visos audito metu aptiktos klaidos yra būtinos ištaisyti. Jei Jūsų tikslas yra ne idealiai sutvarkyta sistema, o esamos padėties pagerinimas – nurodysime darbų svarbos lygį bei prioritetą.
Mūsų filosofija – nėra idealių svetainių, yra tik uždirbančios. Nepamirškite – auditas neištaisys klaidų, jis jas parodys.

Informacinės svetainės SEO audito metu patikriname:

  • Google platformų svetainių valdytojams duomenis (Google analytics bei Google webmaster)
  • Svetainės bei atskirų jos puslapių indeksacijos būklę
  • Svetainės puslapių atitikimą SEO standartams
  • Svetainės vidinių nuorodų tinklo struktūrą bei atitikimą SEO standartams (bazinis patikrinimas)
  • Dažniausiai pasitaikančius potencialių klaidų šaltinius
  • Išorinių nuorodų tinklo struktūrą

Jei yra padarytas Market Rats raktažodžių tyrimas – patikriname nutūpimo (angl. landing pages) puslapių paruošimo lygį pagal pasirinktus raktažodžius (darome imtį arba tikriname 100 % priklausomai nuo projekto apimties).

Po audito atlikimo kviečiame susitikti ir aptarti rezultatus.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha