Kaip naudoti Schema duomenis SEO optimizavimui?

Schema žymėjimas arba Schema markup - struktūrizuotų internete talpinamų duomenų forma, kuri atlieka svarbų vaidmenį gerinant jūsų svetainės SEO. Būtent blog, author ar breadcrumbschema markup paieškos sistemoms pateikia aiškias nuorodas apie jūsų puslapių reikšmę. Įdiegę Schema.org, galite padėti paieškos sistemoms geriau suprasti jūsų svetainėje publikuotą turinį, dėl ko gali pagerėti vidinis SEO ir matomumas paieškos rezultatuose. Šiame gide iš arčiau apžvelgsime, kaip šiuos duomenis naudoti optimizacijos tikslais.

Schema Markup | kaip ją suprasti? 

Schema Markup arba Schema žymėjimas - tai kodas, kurį įdedate prie savo svetainės esamo kodo. Jo tikslas - paieškos sistemos naudotojams pateikti informatyvesnius, vertingesnius rezultatus. Jis leidžia jūsų turinį rodyti kaip rich snippets ištraukas, į kurias galima įtraukti papildomos informacijos, pavyzdžiui, atsiliepimus, įvertinimus ir kitą svarbią informaciją. Tai daro jūsų svetainę patrauklesniu pasirinkimu paieškos puslapiuose (SERP).

Pagrindiniai šio sprendimo privalumai:

  • Geresnis matomumasrich snippet daro jūsų rezultatus patrauklesnius ir gali padidinti paspaudimų skaičių.
  • Geresnis indeksavimas - paieškos sistemos geriau supranta turinį su schema ir jį tiksliai indeksuoja.
  • Paieškos balsu optimizavimas - struktūrizuoti duomenys gali pagerinti jūsų turinio suderinamumą su balso paieškos užklausomis.

Kokie schema tipai egzistuoja ir kaip ją pritaikyti realiomis sąlygomis? 

Apžvelkime keletą realių pavyzdžių, kur galima įterpti Schema žymenis ir kaip jų pagalba gerinamas SEO optimizavimas.

Product Schema

Idealiai tinka elektroninės prekybos svetainėms, kur pateikiama išsami informacija apie produktą, įskaitant kainą, likutį ir net atsiliepimus. Schemoje galima nurodyti kainą, nuotrauką, aprašymą ir tikslią nuorodą.

Pridėjus produkto schemą, paieškos puslapiuose gali būti rodomi išsamūs rezultatai (rich), kuriuose būtent ir rodoma kaina, prieinamumas bei net apžvalgų įvertinimai.

Review Schema

Su šia schema galima rodyti tikrų klientų atsiliepimus bei prekių/paslaugų įvertinimus. Tai didina vartotojų pasitikėjimą bei kelia jūsų reputaciją.

Kaip nurodo ekspertų įžvalgos, tokia Schema Markup gali padidinti paieškos variklių naudotojų įsitraukimą ir paspaudimų skaičių.

Article/Blog Schema

Svetainėms, kurios turi tinklaraščius ir autorius, su Schema galima įtraukti papildomą informaciją apie įrašą. Joje nurodomas autorius, publikavimo data ir(ar) kita svarbi informacija. Jos buvimas gerina straipsnių įvaizdį paieškos puslapiuose bei gali padidinti skaitytojų skaičių.

Kokių Schema klaidų reikėtų vengti?

  1. Parenkamas netinkamas Schema Markup tipas. Panaudojus netinkamą schemos tipą, paieškos sistemos gali būti klaidinamos. Įsitikinkite, kad pasirinkote turiniui tinkamą schemą.
  2. Trūksta esminių savybių. Jei Schemoje praleidžiate esmines savybes, ji neveiks. Visada įtraukite visus privalomus laukus.
  3. Nenuoseklūs duomenys. Tam, kad išvengtumėte reitingo nuobaudų, turite užtikrinti atitikimą tarp informacijos Schema tekste ir svetainėje.
  4. Pernaudojimas. Nesusijusių puslapių žymėjimas gali duoti priešingų rezultatų. Šį įrankį naudokite tik ten, kur jis veikia.
  5. Netestavimas. Visada viską patikrinkite naudodami „Google Rich Results Test”.

Kaip matote, įdiegus šį žymėjimą, labai svarbu jį išbandyti ir patikrinti, kad viskas veiktų teisingai. Norėdami patikrinti, ar nėra klaidų, geriausia naudoti jau minėtą „Google Rich Results Test“ arba „Schema Markup Validator“. Aišku, galima rasti ir kitų įrankių, bet šie du – populiariausi.

Savaime suprantama, kad šis žymėjimas – svarbus, bet siekiant geresnių pozicijų tai tėra tik vienas žingsnis link sėkmės. Susisiekite su mumis – Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. ir kartu sudarykime tikslingą ir įgyvendinamą veiksmų planą, kaip pasiekti norimų SEO tikslų.