
Jau ilgus metus „HubSpot“ yra populiarus pasirinkimas ryšių su klientais valdymui (CRM) bei rinkodaros veiksmų automatizacijai. „HubSpot“ naudotojai gali pasiekti įrankių rinkinį, kuris supaprastina rinkodaros, pardavimo bei klientų aptarnavimo operacijas. Šį įrankį verslo proceso efektyvumo didinimui bei net SEO optimizavimui ypatingai dažnai renkasi mažos ir vidutinės įmonės (SME/MVĮ). Dėka „viskas viename“ požiūrio ir patogios vartotojo sąsajos, „HubSpot“ daug kam yra pasirinkimas Nr. 1 savo kategorijoje. Šioje apžvalgoje „MarketRats“ ekspertai gilinsis į platformos funkcionalumą, palygins ją su konkurentais bei apžvelgs „HubSpot“ privalumus ir trūkumus iš arti.
HubSpot funkcionalumas: įrankių rinkinio apžvalga iš arti
Tai yra „viskas viename“ platforma, kurioje integruotos rinkodaros, pardavimų, klientų aptarnavimo ir turinio valdymo priemonės. Iš arčiau apžvelgiame tai, ką gali šis įrankis:
- Rinkodaros automatizavimas - „HubSpot“ Marketing Hub siūlo lead generavimo, el. pašto rinkodaros, landing puslapių ir socialinės medijos valdymo įrankius. Tokios pažangios funkcijos, kaip nuspėjamasis lead‘ų vertinimas, CTA ir nukreipimo puslapių kūrėjas, padeda įmonėms efektyviai išnaudoti potencialių klientų (lead) informaciją ir generuoti konversijas. Visgi, reikia turėti omenyje, kad tik nuo Starter plano pridedami naudingi automatizavimo sprendimai.
- Pardavimo įrankiai – Sales Hub yra patikima CRM sistema su „drag-and-drop“ valdymu, kontaktų ir sandorių stebėjimu bei integruotais dirbtinio intelekto asistentais. Per Sales Hub galite integruoti el. paštą, įrašinėti skambučius ar sugeneruoti forecast prognozes. Vien tik ši funkcija paverčia „HubSpot“ galingu įrankiu pardavimų komandoms. Nemokamoje versijoje yra pagrindinės CRM funkcijos, tačiau analizė ir prognozavimas, yra tik mokamuose planuose.
- Klientų aptarnavimas – „Service Hub“ turi tiesioginių pokalbių, aptarnavimo ticket sistemą ir pokalbių robotų funkcijas (pvz., „Concierge“ ir „Qualify Leads“). Šį sprendimą galima integruoti su „Slack“, „Teams“ ir „Office 365“, kad būtų galima padidinti procesų efektyvumą. Vėlgi, geriausios funkcijos, kaip dirbtinio intelekto palaikoma pokalbių analizė, prieinamos tik brangiausiuose planuose.
- Turinio valdymas – TVS (angl. CMS) Hub yra dar vienas drag&drop tipo įrankis svetainių ir tinklaraščių kūrimui bei palaiko įvairias SEO optimizavimo funkcijas. CMS Hub integruojama su „WordPress“, todėl tinka įmonėms, kurios jau naudoja turinio valdymo sistemas, bet nori dar geresnių rezultatų.
- Dirbtinio intelekto valdomos funkcijos - „HubSpot“ dirbtinio intelekto įrankiai, kaip „AI Content Assistant“ ir „Breeze Intelligence“, esantys brangesnių planų paketuose, padeda kurti turinį, valdyti leads ir atlikti tikslų prognozavimą.
- Integracijos – platforma integruojasi su „Google Workspace“, „Microsoft 365“, „Mailchimp“, „Shopify“ ir „LinkedIn“, todėl ją lengva įtraukti į esamą darbo eigą.
Apibendrinant, nemokama „HubSpot“ versija duoda ribotą funkcionalumą, kuris tinka išbandymui bei susipažinimui. Retais atvejais nemokamo plano pakanka ir mažoms įmonėms bei nedideliems projektams. Na, o mokamos versijos atrakina visas „HubSpot“ galimybes. Jeigu galite skirti apie 130-160 eurų vienam naudotojui per mėnesį, sunkiai rasite integruojamą įrankį, kuris padėtų valdyti visą kliento kelionę ir didinti turinio efektyvumą.
HubSpot palyginimas su pagrindiniais konkurentais
„HubSpot” nėra vienintelis žaidėjas CRM ir rinkodaros automatizavimo srityje. Lentelėje pamatysite, kaip šio sprendimo SEO kaina, pliusai ir minusai sulyginami su pagrindiniais konkurentais.
Konkurentas |
Pliusai |
Minusai |
Kainų palyginimas |
Zoho CRM |
Nuolat tobulinama, palaiko 26 kalbas, nemokama 3 naudotojams, DI įžvalgos |
Sudėtingiau išmokti pradedantiesiems |
Standartinė: 34 EUR/vartotojui/mėn; Pro: 69 EUR/vartotojui/mėn; Enterprise: 119 EUR/vartotojui/mėn. Kiek pigiau nei „HubSpot“ |
Pipedrive |
Paprastas į pardavimus orientuotas CRM, stiprus pipeline valdymas |
Trūksta stiprių rinkodaros / SEO įrankių |
Essential: 24 USD/vartotojui/mėn. (šiek tiek daugiau nei „HubSpot Starter“) |
ActiveCampaign |
Solidus automatizavimo įrankių paketas, orientuotas į el. pašto rinkodarą |
Ribotos pardavimo / klientų aptarnavimo priemonės |
Pradinė kaina 29 EUR/mėn. už 1 000 kontaktų |
EngageBay |
Lanksti kainodara, prieinamas sprendimas mažoms įmonėms |
Trūksta dirbtinio intelekto funkcijų |
Kaina prasideda nuo 12,99 EUR/vartotojui/mėn |
Salesforce |
Labai lankstus pritaikymas, gali augti su įmone |
Sudėtinga išmokti naudoti, brangus sprendimas, jeigu norisi visų funkcijų |
Pradinė kaina: 25 EUR/vartotojui/mėn |
Freshsales |
Ekonomiškas įmonės planas su dirbtiniu intelektu |
Silpnesnės rinkodaros priemonės |
Įmonė: 59 EUR/vartotojui/mėn |
Stiprioji „HubSpot“ pusė - „viskas viename“ funkcionalumas, dėl ko ji idealiai tinka įmonėms, norinčioms turėti vieną platformą kelioms funkcijoms bei keliems procesams atjungti. Tačiau įmonėms, turinčioms specifinių poreikių su labai konkrečiais tikslais arba ribotu biudžetu, gali būti verčiau dairytis į konkurentų pasiūlymus, nes gautumėte daugiau vertės.
HubSpot nemokamos ir mokamos versijų palyginimas
„HubSpot“ turi pakopinę kainodarą, kuri leidžia rasti variantą kiekvienam biudžetui:
Plano kaina |
Pagrindinės funkcijos |
Idealiai tinka |
Nemokama |
CRM, email rinkodara (2 000 siuntimų per mėnesį su prekės ženklu), „Breeze Copilot“ ir daug kitų privalumų |
Pradedantiesiems verslininkams, mažoms komandoms |
Starter 20 EUR/vartotojui/mėn. (jei mokama už metus) |
Didesnis el. laiškų kiekis, pasirinktini parametrai, 10 raportų dashboardų, pagrindinis automatizavimas, 1 mln. produktų įrašų |
Mažoms ir sparčiai augančioms įmonėms |
Pro 100 EUR vartotojui per mėnesį (jei mokama už metus) |
15 sandorių pipelines analizė, forecasting, daug kitų |
Augančios ir solidžios įmonės, kurioms reikia įžvalgų |
Enterprise 150 EUR vartotojui/mėn. (jei mokama už metus) |
DI pokalbių ir prognozavimo analizė, „Breeze Intelligence“ |
Didelės organizacijos |
Be to, „HubSpot“ siūlo paketus, kurie gali idealiai atitikti jūsų verslo poreikius.
Apibendrinimas
Tai yra galinga, „viskas viename“ rinkodaros, pardavimų ir klientų aptarnavimo platforma. Dėl universalumo tai puikus pasirinkimas įmonėms, norinčioms supaprastinti savo veiklą skaitmeninės rinkodaros sferoje. Nemokamas „HubSpot“ planas yra itin dosnus ir siūlo daugybę priemonių mažoms įmonėms. Tuo tarpu o mokami planai suteikia galimybę augti ir pažangias funkcijas, naudingas augančioms įmonėms. Visgi, gilinantis į detales pamatysime, kad tiems SEO bei rinkodaros specialistams, kuriems reikia labai specifinių ir išplėstinių funkcijų, šio produkto kaina gali pasirodyti aukštoka. Na, o naudojimosi pačia programa taip pat rėiks mokytis.
Lyginant su tokiais konkurentais kaip „Zoho CRM“, „Pipedrive“ ir „Salesforce“, „HubSpot“ išsiskiria naudojimo paprastumu ir integracijos galimybėmis. Nors su „HubSpot“ kiekvienas SEO tekstas gali tapti geriau optimizuotu, o pardavimo procesas - dar efektyvesniu, kviečiame pasikalbėti su įmonės „Market Rats“ specialistais. Mes įvertinsime jūsų verslo galimybes augti internete ir įdarbinsime ne tik šį, bet ir kitus geriausius įrankius jūsų verslo labui.