Apie Google verslo paskyros naudojimą - kokie privalumai, kam reikia?

Google yra turbūt pats pačiausias informacijos šaltinis šiuolaikiniame pasaulyje. Vartotojai nebevarto telefono knygų ar enciklopedijų, o faktų, skaičių bei kontaktų ieško ne kur kitur, o per šį paieškos variklį. Nūdienos verslui be galo svarbus yra Google verslo arba Google My Business (GMB) paskyros naudojimas ir duomenų optimizacija. GMB - unikalus įrankis, leidžiantis jūsų verslui būti labiau matomu per Google Maps bei lokalizuotose paieškose. Tačiau ar tikrai šis įrankis turi daug privalumų ir kam apskritai jo reikia? Pažiūrėkime bei paanalizuokime!

 

Lokalios paieškos ir matomumo jose, svarba

Būti listinguotiems (matomiems) Google paieškose – nieko nekainuoja. Dėl to ši siekiamybė turėtų būti kiekvieno verslo tikslų sąraše. Tai svarbu ne tik tiems, kurie turi fizines parduotuves, bet ir tiems, kurie mažiau prekiauja vietoje, o paslaugas ar prekes teikia internetu.

Google My Business paskyros konfigūracija yra bene tiesiausias kelias į tikslą būti pastebėtiems internete. Kadangi Google vis tobulina savo paieškos algoritmą, vartotojams vis dažniau rodomi lokalizuoti jų paieškų rezultatai, rodantys arčiausiai jų esančius paslaugų ar prekių tiekėjus. Tikriausiai ir patys pastebite, kad suvedus tokias paieškos užklausas, kaip „Pizza near me“ Google paieškos variklis parodys picerijas jūsų mieste ar rajone. Tačiau parodyti tokius rezultatus sistema gali tik tuomet, jeigu tas verslas yra tinkamai užpildęs savo verslo paskyrą ir nurodo savo lokaciją.

Kadangi vis auga lokalizuotų paieškų kiekiai, auga ir verslo poreikis būti jose matomam.

 

Kaip optimizuoti savo Google verslo paskyrą?

Kuomet susikūrėte savo GMB puslapį/paskyrą, jūsų kitas žingsnis turėtų būti pateikiamų duomenų bei informacijos optimizavimas.

Nors informacijos reikėtų pateikti kuo daugiau, ji turėtų būti kuo glaustesnė. Gana didelė dalis žmonių, kurie ieško lokalių rezultatų per Google, yra linkę spausti ir apsilankyti ne vienoje, bet ir keliose nuorodose. Tad, jeigu pateikiama išsami ir aiški jūsų kontaktinė informacija, tokia, kaip: adresas, telefono numeris, nuotraukos su įėjimu ir būstine, turėsite didesnę tikimybę sudominti ir pritraukti naujų klientų.

Tačiau pasidalinkime ir konkretesniais patarimais GMB paskyros optimizavimui:

  •       Pasistenkite parašyti kuo geresnį savo verslo aprašymą. Nors GMB aprašymai gali siekti 750 simbolių, tačiau daug efektyviau viską kūrybiškai sutalpinti į 2-3 gramatiškai tvarkingus sakinius. Rekomenduojama įterpti bent 2-3 raktažodžius, susijusius su jūsų verslu.
  •       Pasinaudokite GMB funkcija dalintis statuso atnaujinimais. Bet kokia jūsų naujiena bus rodoma GMB puslapyje ir vartotojams matomu būdu didins pasitikėjimą jūsų prekės ženklą. Per Google verslo paskyros platformą galite įkelti nuotraukas, sukurti renginio pavadinimą, aprašyti renginį bei įvykį. Tuomet galite prie jo pridėti CTA mygtuką ir lanksčiai reklamuoti nuolaidas, renginius, kita.
  •       Atnaujinkite ir palaikykite aukštos kokybės nuotraukas – kokybiškos eksterjero, interjero nuotraukos didina pasitikėjimą. Logotipo ir komandos arba produktų bei kitos unikalios reklaminės nuotraukos rodys Google algoritmams jūsų aktyvumą ir sistema palankiau vertins jūsų rezultatus.
  •       Rinkite atsiliepimus – geriausi rezultatai per GMB pasiekiami tuomet, kai patys vartotojai reaguoja į jūsų prekės ženklą ir vardą. Palikdami atsiliepimus jie gali pakelti jūsų rezultatus. Būtinai pasistenkite atsakyti į visus, net ir neigiamus atsiliepimus. Tai taip pat turėtų prisidėti prie geresnių rezultatų.

 

Ateities perspektyvos

Pats Google savo konferencijose ir leidiniuose teigia, kad paieškų lokalizavimas yra vienas didžiausių tikslų bei ambicijų netolimai ateičiai.

Dėl to dabar turite daryti žingsnius GMB paskyros optimizavimui, kurie naudą duos jau dabar ir netolimoje ateityje. Savo verslo paskyrą valdyti gali beveik bet kuris asmuo. Tam nereikia jokių didelių įgūdžių ar sudėtingos programinės įrangos išmanymo. Vos per porą valandų galite pilnai užpildyti savo paskyrą su puikiais aprašymais, nuotraukomis ir svarbiausia informacija, kuri padėtų klientams lengviau rasti jūsų verslą. Statistika rodo, kad tokių paieškų srauto konversijų efektyvumas yra milžiniškas, tad skubėkite tuo pasinaudoti!