Kas tai yra?

Raktinių žodžių tyrimas (angl. Keywords Research) yra vienas pirmųjų SEO proceso etapų. Jo metu išsiaiškinamos raktažodžių kombinacijos, kuriomis interneto naudotojai ieško informacijos „Google“ paieškoje. Nustatomos paieškų apimtys konkrečiame regione arba pasauliniu mastu.

Kada naudojamas?

Pradiniame svetainės kūrimo etape. Šiame etape tyrimas panaudojamas struktūros planavimui: kokias / kiek kategorijų, subkategorijų ar kitų informacinių puslapių reikėtų turėti.

Svetainės turinio plėtrai. Ieškoma papildomų raktažodžių kombinacijų, kurios nėra išnaudotos ir būtų galima prisitraukti naujų lankytojų.

Svarstant ėjimą į vietinę rinką. Tyrimo pagalba išsiaiškinama, ar siūlomas produktas / paslauga turi paklausą „Google“ paieškoje. Tyrimo metu gali paaiškėti, kad paklausos nėra ir investuoti į atsiradimą organinėje paieškoje neapsimoka.

Svarstant plėtrą ar ėjimą į užsienio rinką. Raktažodžių tyrimu išsiaiškinama, kuriose rinkose
produktas / paslauga gali turėti didžiausią paklausą. Vėliau, juo remiantis, vertinama konkurencija ir didžiausias sėkmingos plėtros potencialas.

Rinkos pokyčių vertinimui. Tyrimas panaudojamas paskutinio laikotarpio paieškų tendencijų palyginimui su prieš tai buvusio laikotarpio paieškomis. Jo pagalba galima išsiaiškinti rinkų pokyčius – paieškų
sumažėjimus / padidėjimus.

Kaip atliekamas?

Raktažodžių tyrimui atlikti gali būti naudojamos skirtingos priemonės:

Google Keyword Planner. Nemokamas „Google“ įrankis, kurio pagalba galima išsiaiškinti raktažodžių paieškų tendencijas pasauliniu mastu arba konkrečioje šalyje / mieste. Jungiantis su „Gmail“ paskyros prisijungimais, paieškos rodomos rėmuose: 10–100; 100–1000; 1000–10000 ir pan. Tikslesnius paieškų vidurkius (ne rėmuose) galima matyti, jeigu toje pačioje paskyroje perkamos „AdWords“ kampanijos.

Google paieška + ABC. Galima ieškoti rankiniu būdu į „Google“ paieškos laukelį įvedus pagrindinę raktažodinę frazę, papildomai pridedant po vieną abėcėlės raidę ir žiūrint „Google“ išmetamas siūlomas frazes. Nuo Google Keyword Planner skiriasi tuo, kad parodomos ir frazės, turinčios mažiau nei 10 paieškų per mėnesį.

Keywordtool.io. Alternatyva ‘„Google“ paieška + ABC’. Įrankyje įvedus frazę ir pasirinkus konkretų
regioną / kalbą, išmetamas pilnas frazių, susijusių su ieškomu raktažodžiu, sąrašas. Nemokamoje įrankio versijoje nerodomos paieškos, tačiau tai gera priemonė susirinkti ieškomoms variacijoms.

Kiek kainuoja?

Pradinis raktinių žodžių tyrimas, reikalingas preliminaraus rinkos dydžio ir konkurencijos vertinimui, atliekamas nemokamai.

Dažniausiai raktažodžių tyrimas yra užsakomas ne kaip atskira paslauga, o kaip svetainės vidaus optimizavimo dėmuo. Jeigu užsakomas atskirai, kaina gali priklausyti nuo tyrimo gylio, puslapių skaičiaus ir naudojamų tyrimo priemonių skaičiaus.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha