
Paieškos optimizavimas niekada nėra baigtinis procesas. Kadangi nuolat keičiasi ir vartotojų įpročiai, ir Google algoritmai, SEO ekspertai bei verslai turi prisitaikyti prie naujovių. Tik tokiu būdu galima išlaikyti geriausias pozicijas ir gauti geriausią investicijų grąžą (ROI). Rasti geriausius sprendimus visada padeda ataskaitų analizė. Tačiau kas tose ataskaitose turėtų būti rodoma, kaip dažnai jas teikti ir kokią naudą iš jų įmanoma gauti? Būtent į tai šiame gide gilinsis mūsų įmonės SEO ekspertai.
Kuo svarbios SEO ataskaitos?
SEO ataskaitose paprasta statistika ir duomenys paverčiami naudingomis įžvalgomis, taip sumažinant atotrūkį tarp techninių užduočių ir galutinės verslo naudos.
Be reguliarių ataskaitų, jūs tarsi vairuojate aklinoje tamsoje be įjungtų automobilio šviesų. Dirbdami neturėsite įrodymų apie investicijų grąžą, negalėsite išsidėlioti prioritetų ar diagnozuoti staigaus srauto sumažėjimo priežasčių.
Skaičiai atskleidžia, kurie raktiniai žodžiai pritraukia pajamas, kur konkurentai įgyja pranašumą ir kaip Google atnaujinimai veikia jūsų svetainės matomumą.
Ataskaitos taip pat padidina darnaus darbo galimybę tarp techninių darbuotojų ir strategijos kūrėjų – vadovų. Su ataskaitomis, vietoje spėliojimų priimami įrodymais pagrįsti sprendimai.
Paprasčiau tariant, SEO ataskaitose skaičiais apibrėžiamos galimybės, rizikos, naudos ir didžiausios grėsmės. Taip kampanijos gali turėti atskaitomybę, o verslo augimas internete vyksta tikslingiau.
Kas turėtų būti pateikiama SEO ataskaitoje?
Geroje SEO ataskaitoje turėtų būti pateikiami svarbūs KPI su detalia analize.
Pradėti rekomenduojama nuo organinių apsilankymų skaičiaus, konversijų ir pajamų, kad parodytumėte poveikį verslui.
Matant raktažodžių reitingų pokyčius, sugrupuotus pagal ketinimus, išryškinant, kur gaunama nauda ar reikia dar pasitempti.
Į ataskaitą verta įtraukti techninę „sveikatą“ - naršymo klaidas, „Core Web Vitals", schemų problemas, kad būtų aišku, ką taisyti.
Dar nepamirškite apie išorinį SEO. Pateikiami atgalinių nuorodų rodikliai, pavyzdžiui, nauji nukreipiantys domenai ir kenksmingos nuorodos, kurių reikia atsisakyti.
Vizualizuojant TOP landing puslapius, paspaudimų rodiklius ir naudotojų įsitraukimą atskleidžiamos turinio spragos. Galiausiai prideda konkurentų lyginamoji analizė ir rekomendacijos.
Kaip dažnai reikia SEO ataskaitų?
Ataskaitų teikimas yra profesionali SEO paslauga. Jos periodiškumas priklauso nuo verslo situacijos ir poreikių, tačiau dažniausiai SEO ataskaitas naudinga gauti ir matyti kas mėnesį.
Per trisdešimt dienų paprastai įmanoma surinkti pakankamai duomenų, kad būtų galima pastebėti reitingavimo tendencijas ir anomalijas.
Itin dinamiškoms e. komercijos svetainėms ar naujienų portalams gali būti naudingi savaitiniai mini ataskaitų rengimai, kurie leidžia pastebėti indeksavimą ar svyravimus. Ir atvirkščiai, įmonių projektai, skirti neinertiškiems B2B raktažodžiams, pažangą dažniausiai vertins tik kas ketvirtį.
Kaip galbūt suprantate – SEO ataskaitų rengimas reikalauja daug laiko ir resursų bei galimybės valdyti ir matyti kiekvieną SEO strategijos aspektą. Domina profesionalus požiūris į tai? Susisiekite su mumis per Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. ir aptarkime galimybes bei jūsų verslo lūkesčius detaliau.