Senų straipsnių atnaujinimas: kaip iš jų išspausti daugiau vertės?

Sparčiai besikeičiančiame skaitmeninės rinkodaros pasaulyje daug kas galvoja tik apie tai, kad reikia nuolat kurti naują turinį. Tačiau jei norite pasiekti kuo geresnių SEO rezultatų, tikroji aukso gysla - ne naujo turinio kūrimas, o seno atnaujinimas. Jau publikuotų straipsnių update’ai yra įrodyto efektyvumo strategija. Pasižiūrėkime, kaip gi pasiekiama maksimali optimizavimo nauda su senesniais straipsniais.

Kodėl apskritai verta atnaujinti seną turinį?

Trys pagrindiniai faktoriai, skatinantys esamo turinio naujinimą:

  • Greitesni rezultatai - egzistuojančio turinio atnaujinimas dažnai duoda greitesnius rezultatus nei naujų straipsnių publikacija. Esami įrašai jau turi autoritetą, atgalines nuorodas ir istoriją paieškos sistemose, todėl juos atnaujinus lengviau pakilti reitinguose.
  • Ženklus lankytojų srauto padidėjimas - atvejų analizės rodo, kad atnaujinimas padeda gauti labai didelį lankytojų, paspaudimų ir susidomėjimų prieaugį.
  • Rinkos specialistų vertinama nauda - remiantis vienu HubSpot tyrimu, 70 % pirmaujančių skaitmeninės rinkodaros specialistų turinio atnaujinimą laiko svarbiausiu strateginiu prioritetu, o daugelis jų esamo turinio optimizavimui skiria iki 80 % savo laiko. 

Kaip rodo skaičiai, SEO optimizavimo kaina tikrai atsiperka, kai į jūsų rinkodaros strategiją rimtai įtraukiamos pastangos esamo turinio atnaujinimui. 

Kaip senų straipsnių naujinimas padeda SEO?

Rekomenduojame susipažinti su svarbiausiais aspektais, kaip atnaujintas turinys gerina SEO:

  1. Paieškos varikliai pirmenybę teikia šviežiam turiniui. Atnaujinimas Google signalizuoja, kad jūsų svetainė yra aktyvi ir patikima, o tai prisideda prie pozicijų gerinimo.
  2. Straipsnių update’ai, pateikiant atnaujintus faktus, patobulintą formatavimą ir naują vaizdinę medžiagą, palaiko naudotojų susidomėjimą, mažina atmetimo rodiklius ir didina konversijas.
  3. Atnaujinant senus įrašus galima orientuotis į naujus raktinius žodžius besikeičiančius paieškos ketinimus.
  4. Meta pavadinimų ir aprašymų atnaujinimas pagal dabartines tendencijas gali gerokai padidinti jūsų CTR paieškos rezultatuose.
  5. Turinio atnaujinimas kai kada reikalauja mažiau išteklių nei naujų straipsnių kūrimas, todėl maksimaliai padidėja jūsų investicijų grąža (ROI).

Kaip teisingai atnaujinti esamą turinį?

Market Rats įmonės SEO specialistai dalinasi praktiniais esamo turinio atnaujinimo patarimais.

Išsirinkite daug skaitomas publikacijas

Naudodamiesi analitika raskite straipsnius, kurių lankomumas mažėja, CTR kuklus arba informacija pasenusi.

Pirmenybę teikite įrašams, kurie nukrito į 2 arba 3 paieškos rezultatų puslapį – jų potencialas didžiausias.

Atlikite naują raktinių žodžių tyrimą

Analizuokite dabartines raktažodžių tendencijas ir naudotojų ketinimus. Įtraukite naujų aktualių raktažodžių ir atkreipkite dėmesį į People Also Ask skiltį.

Atnaujinkite ir išplėskite turinį

Tekste atnaujinkite statistinius duomenis, pavyzdžius ir nuorodas. Taip pat pridėkite naujų skyrių, DUK arba atvejų analizių bei tobulinkite formatavimą ar vaizdinę medžiagą.

Optimizuokite metaduomenis ir vidines nuorodas

Perrašykite meta pavadinimus ir aprašymus, kad būtų pasiektas didesnis CTR. Tekste taip pat pridėkite vidinių nuorodų į naujesnius, susijusius straipsnius, kad sustiprintumėte svetainės struktūrą.