
Kiekvienais metais SEO tendencijos ir populiariausios strategijos keičiasi. Naujinant Google algoritmą, atsirandant naujoms technologijoms, atsiranda ir vis daugiau būdų, kaip verslas gali pasiekti Google auditorijas. Kadangi SEO paslaugos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir kitose Lietuvos vietose verslui darosi vis aktualesnės, nusprendėme parengti apžvalgą apie numatomas tendencijas SEO sferoje.
Data-Driven sprendimų priėmimas bei augantis DI vaidmuo SEO veikloje
Dirbtinis intelektas (DI) nebėra tik skambus žodis, jis tampa svarbiu SEO strategijos faktoriumi.
Tokiuose įrankiuose kaip SEMrush, Ahrefs ir Moz jau kurį laiką integruojamos dirbtiniu intelektu paremtos funkcijos. Jos leidžia geriau suprasti raktinių žodžių tendencijas, analizuoti konkurentus ir optimizuoti turinį. Na, o Google dirbtinio intelekto įrankiai, tokie kaip RankBrain iš naujo nustato, kaip paieškos sistemos interpretuoja naudotojų ketinimus (angl. user intent).
Iš esmės, SEO specialistams aktualiausi yra Natural Language Processing (NLP) ir prognozuojamosios analizės įrankiai.
NLP leidžia paieškos sistemoms geriau suprasti užklausas. Tokiose priemonėse, kaip Surfer SEO ši technologija naudojama padedant turinio kūrėjams suderinti rašymą su paieškos ketinimais.
Na, o tokios platformos kaip BrightEdge jau dabar generuoja prognozes, kurios padeda numatyti paieškos tendencijas ir atitinkamai pritaikyti strategijas.
CWV (Core Web Vitals) ir patirtis naršant puslapį
Google dėmesys naudotojo patirčiai tampa vis akivaizdesnis mat didelė dalis algoritmo atnaujinimo esmės sutelkiama į Core Web Vitals. Dabar tokie rodikliai kaip puslapio įkėlimo greitis, interaktyvumas ir vizualinių elementų stabilumas yra pamatiniai, jei norite gauti gerą vietą paieškos rezultatuose.
Beveik bet kurioje kategorijoje esančių TOP 10 SEO įrankių galimybių sąrašas apima Core Web Vitals stebėjimą ir duoda patarimus, kaip šiuos parametrus gerinti. PageSpeed Insights, GTmetrix ir Lighthouse – puikūs to pavyzdžiai.
Kadangi dabar naudotojai reikalauja greitesnės ir sklandesnės patirties naršydami, labai svarbu užtikrinti, kad jūsų svetainė atitiktų šiuos standartus. Tuo pat metu reikia paminėti, kad mobile-first arba mobiliųjų įrenginių svetainės versijų prioritetizavimas iš Google pusės tik stiprėja, todėl pirmiausia reikia rūpintis būtent tuo, kaip svetainė atrodo iš mobilaus telefono.
Toliau auga E-E-A-T gairių svarba
Google turi pagrindines gaires, pagal kurias vertina turinio kokybę:
- E – Expertise (ekspertiškumas)
- E – Experience (patirtis)
- A – Authority (autoritetingumas)
- T – Trust (Pasitikėjimas)
Šios gairės nurodo, kaip svarbu investuoti į turinio kūrimą ir stengtis, kad jis būtų vertingas bei autentiškas. Su tokiais įrankiais kaip Copyscape ir Grammarly galima tobulinti angliško turinio tikslumą ir originalumą. Be to, dirbdami su geriausiais turinio kūrėjais ir įtraukdami patikimus šaltinius stiprinsite savo svetainės autoritetą.
Naujų formatų SEO
Paieškas generuojančių vartotojų įpročiai vis keičiasi, tad nuotraukų ir video turinys tampa vis aktualesnis.
Ateityje bus dar svarbiau optimizuoti vaizdus su alt žymomis (jei dar to nedarote) ir išnaudoti tokias priemones kaip Canva, kad kurtumėte aukštos kokybės vaizdo medžiagą net be išsilavinimo šioje srityje.
Yra platformų ir vaizdo įrašams, kurios padeda užtikrinti, kad jūsų turinį būtų galima rasti tokiose platformose kaip YouTube (pvz., VidIQ).
Galiausiai, interaktyvūs elementai, tokie kaip viktorinos, apklausos ir infografikai toliau didina įsitraukimą, todėl jų kūrimas gali tikrai apsimokėti.
Kadangi SEO pasaulis ir toliau keičiasi, atsižvelgti į šias tendencijas apsimoka. Taip ne tik užtikrinsite savo strategijos sėkmę ilgam į ateitį, bet ir jausitės ramesni dėl prekės ženklo konkurencingumo internete.