Sukurkite unikalius, tikslius puslapių pavadinimus (meta pavadinimus)

SEO pagrindai

Sukurkite unikalius, tikslius puslapių pavadinimus (meta pavadinimus)

Nurodykite puslapių pavadinimus (meta title) naudodami pavadinimų elementus (angl. title tags — pavadinimų žymas). Pavadinimo žyma, ir svetainės lankytojui, ir paieškos sistemoms, pasako kokia yra tam tikro puslapio tema. <title> žymė turėtų būti įtraukta į HTML dokumento <head> žymą. Idealiausiu atveju Jūs turėtumėte sukurti unikalius pavadinimus kiekvienam iš savo svetainės puslapių.

Puslapio pavadinimo (meta title) turinys yra pateikiamas paieškos sistemų rezultatuose. Jei Jūsų dokumentas pasirodo paieškos rezultatų puslapyje, tai visa tai, ką įrašėte <title> žymoje, paprastai yra matoma pirmoje paieškos rezultato eilutėje (jei dar nesate susipažinę su skirtingomis Google paieškos rezultatų dalimis, Jums gali būti įdomus, Google inžinieriaus Matt Cutts sukurtas, video apie paieškos rezultato anatomiją arba naudinga Google paieškos rezultatų puslapio schema). Paieškos sistemoje pateikto rezultato pavadinimas, arba keli jo žodžiai, būna paryškinami, jeigu jie yra suvesti vartotojo paieškos užklausoje.

Jūsų pagrindinio puslapio (angl. homepage) pavadinimą gali sudaryti: Jūsų svetainės / verslo pavadinimas ir kita svarbi informacija, tokia kaip faktinė verslo būstinės vieta, keli pagrindiniai verslo akcentai, pasiūlymai ar paslaugos.

Tiksliai apibūdinkite puslapio turinį

Pasirinkite tokį pavadinimą (meta title), kuris iš tikrųjų susisieja su puslapio turinio tema.

Ko derėtų vengti?

  • Pavadinimų, kurie niekaip nesusiję su puslapio turiniu;
  • Numatytųjų, automatinių ir netikslių pavadinimų, tokių kaip „be pavadinimo“ (angl. untitled) ar „naujas puslapis 1“ (angl. new page 1).

Sukurkite unikalius pavadinimus kiekvienam puslapiui

Idealiausiu atveju, kiekvienas iš Jūsų svetainės puslapių turėtų turėti unikalų pavadinimą (meta title), kuris padėtų Google paieškos sistemos robotams suprasti, kuo kiekvienas puslapis skiriasi nuo kitų.

Ko derėtų vengti?

  • Derėtų vengti vieno ir to paties pavadinimo (meta title, title tag) naudojimo visuose svetainės puslapiuose ar šabloninio pavadinimo taikymo didelei puslapių grupei, kategorijai.

Naudokite trumpus, tiksliai apibūdinančius pavadinimus

Pavadinimai (meta title) gali būti tiek trumpi, tiek ir informatyvūs. Jei pavadinimai (meta title) yra per ilgi, Google paieškos rezultatuose rodo tik dalį aprašymo.

Ko derėtų vengti?

  • Labai ilgų pavadinimų (meta title), kurie yra visiškai nenaudingi vartotojams;
  • Bereikalingų raktažodžių kimšimo į pavadinimą (meta title, title tag).

Šaltinis: Google Webmaster Guidelines