Vidinio SEO elektroninėms parduotuvėms – e-komercijos projekto turinio bei struktūros paruošimas pagal google standartus siekiant pagerinti lankytojo patirtį, galimybes pritraukti organinį srautą turiniu bei svetainės nuskaitomumą / suprantamumą paieškos sistemos, taipogi projektuoti galimą nutūpiančio organinio srauto lankytojo elgesį bei didinti to lankytojo konversiją.

Vidinio SEO metu:

  • Paruošiame elektroninės parduotuvės struktūrą pagal planavimo etapo duomenis.
  • Parenkame sisteminius puslapius (prekės, kategorijos ir pan.), bei paruošiame unikalių bei pasikartojančių elementų planą.
  • Atliekame esamo turinio korekcijas, sukuriame papildomą arba pateikiame kūrimo rekomendacijas.
  • Paruošiame bei sukeliame /atiduodame sukėlimui pagrindinius Meta duomenis. Esant dideliam puslapių skaičiui sukuriame meta duomenų automatinės generacijos algoritmus.
  • Jei audito metu surasta klaidų – klaidas taisome ar prižiūrime taisymą (nebūtinai visas korekcijas atliekame - taisymo apimtis priklauso nuo neigiamos klaidų įtakos, bei turimų resursų). Ypatingą dėmesį teikiame sisteminėms (pasikartojančioms per daugiau nei vieną puslapį) klaidoms.
  • Paruošiame informacinio, prekės, kategorijos, subkategorijos ir kitų sisteminių puslapių SEO elementus
  • Pateikiame ateities rekomendacijas (mūsų nuomone, elektroninės komercijos projektas turi nuolat augti)
  • Pagal poreikį padarome bazinius konversijos optimizaciją bei lankytojo kelio projektavimą (nesudėtingiems projektams). Sudėtingiems projektams rekomenduojame samdyti konversijos specialistą ir jo veiksmus derinti su mūsiškiais.
  • Tikriname dubliuoto turinio problemas – pateikiame rekomendacijas kaip pašalinti neatitikimus arba sušvelninti neigiamą jų poveikį.

Papildoma informacija elektroninės komercijos projektų turėtojams:

  • Jeigu elektroninė parduotuvė seniai internete ir yra pakankamai paplitusi, po vidinio SEO elementų paruošimo tikėtinas pozicijų ar srauto kilimas, net ir nepradėjus išorinio SEO darbų.
  • Tinkamai paruošus svetainės struktūrą ir elementus, papildomas turinys padeda pasiekti nuolatinį papildomą srautą. Tokiu būdu galima plėsti SEO sistemą (elektroninę parduotuvę paruoštą lankytojų iš paieškos sistemų rinkimui) nebeinvestuojant į vidinį SEO.
  • Dėl didelės apimties, didesnė didesnė dalis elektroninės svetainės vidinio SEO dalis dažniausiai atliekama kuriant automatinius algoritmus, o svarbesnes dalis išpildant rankiniu būdu.
  • Patariame pilnai atlikti SEO specialistų duotus namų darbus, kadangi gerai paruoštas vidinis SEO yra konstanta paieškos sistemų rezultato skaičiavime.
  • Labai svarbi elektroninės parduotuvės sėkmės dalis – importuotų prekių unikalios informacijos internete išryškinimas (kadangi neretai informacija importuojama kelių rinkos dalyvių iš to paties tiekėjo, neretai susidaro dubliuoto turinio problemos, kurios trukdo užsiimti pozicijas.
  • Kreipdamiesi dėl vidinio SEO pateikite kiek įmanoma daugiau informacijos apie esamos sistemos konversiją bei svarbiausius sisteminius nutūpimo puslapius. Jei tokios informacijos neturite, pateikite mums priėjimą prie google analytics e-comerce dalies, ar Jūsų TVS (turinio valdymo sistemos) konversijos skaičiuoklės bei įvairių reklaminių kanalų ROY (kiek tai įmanoma).
  • Kai kuriems (dažniausiai jau pelningiems) projektams įmanomas ir toks bendradarbiavimo variantas, kai yra dalinamasi organinio srauto sugeneruotu papildomu pelnu.

Vidinio SEO kainą labai įtakoja tvarkytinų meta duomenų kiekis (jei darome rankomis, o nekuriame automatinių algoritmų), bei optimizuojamų skirtingų sisteminių puslapių kiekis, dubliuoto turinio problemos ir kita. Svetainės vidaus optimizacijos kainą kiekvienam klientui apskaičiuojame individualiai.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha