Vidinis SEO elektroninėms parduotuvėms – SEO proceso dalis, paslauga e-komercijos projektams.
Vidinio SEO tikslas – pagal „Google“ standartus optimizuoti elektroninės parduotuvės turinį, struktūrą ir HTML šaltinio kodo elementus, siekiant:

  • pagerinti elektroninės parduotuvės nuskaitomumą / suprantamumą paieškos sistemoms;
  • pagerinti el. parduotuvės matomumą „Google“ paieškos rezultatuose;
  • optimizuoti elektroninę parduotuvę taip, kad ji taptų matoma didesniu kiekiu raktažodžių ir jų variacijomis;
  • pozicionuoti „Google“ paieškos rezultatuose pirmame puslapyje kuo aukščiau su pagrindiniais, klientui svarbiausiais raktažodžiais;
  • pritraukti iš organikos į svetainę daugiau susijusio srauto, potencialių klientų;
  • optimizuoti svetainę atsižvelgiant į lankytojo patirtį, projektuoti nutupiančio organinio srauto lankytojų elgesį ir didinti tų lankytojų konversijas.

Vidinis SEO: kokie darbai įeina į šią paslaugą? 

  • Nuodugniai tiriame kokiais raktažodžiais, jų sinonimais ir raktinių žodžių kombinacijomis (angl. long-tail keywords) yra tinkama atvesti lankytojus į kliento elektroninę parduotuvę. Atrinktus raktažodžius sugrupuojame ir paskirstome per svetainės puslapius (atsižvelgiant į raktažodžius, jų paieškų apimtis ir konkurentų svetaines).
  • Parengiame rekomendacijas, tinkamas vidinių elektroninės parduotuvės nuorodų struktūros sudarymui (svetainės medžiui). Parenkame sisteminius puslapius (prekės, kategorijos, subkategorijos ir pan.), paruošiame unikalių ir pasikartojančių turinio bei HTML elementų planą.
  • Atliekame esamo turinio korekcijas ir / arba suteikiame tekstinio turinio, atitinkančio vidinio SEO reikalavimus, paruošimo rekomendacijos / taisykles, taip pat patikriname turinį po paruošimo ar jis atitinka SEO reikalavimus.
  • Pagal vidinio SEO reikalavimus ir „Google“ rekomendacijas paruošiame bei sukeliame arba atiduodame sukėlimui (klientui, programuotojams) informacinio, prekės, kategorijos, subkategorijos ir kitų sisteminių puslapių: meta duomenis (vidinio SEO tvarkymo stadijoje meta aprašymai netvarkomi), H1 ir H2 žymų (pagr. antraščių) tekstus, vidinių nuorodų tekstus (angl. anchor) ir vaizdinės medžiagos (nuotraukų) „ALT“ tekstus. Esant dideliam puslapių skaičiui sukuriame meta duomenų automatinės generacijos algoritmus.

Kodėl vidinio SEO tvarkymo stadijoje meta aprašymai netvarkomi? „Market Rats“ dirba „Pareto principu“, pirmiausia atliekame svarbiausius 20% darbų, kurie duoda 80% rezultato. Be to, jei dar nesate matomi paieškos rezultatuose – neverta gaišti laiko tvarkant nukreipimo puslapių meta aprašymus. Tokie elementai tvarkomi vėlesnėse darbų stadijose.

  • Atliekame elektroninės parduotuvės vidinio SEO auditą t. y. dažniausiai pasitaikančių klaidų, iš vidinio SEO pusės, patikrą esamoje struktūroje ir parengiame programuotojams būtinų bei rekomenduojamų pakeitimų sąrašą. Jei audito metu surandame klaidų, jas taisome patys (jei galime) arba prižiūrime taisymą (jei taiso programuotojai). Nebūtinai atliekame / nurodome atlikti visas korekcijas – vidinio SEO klaidų taisymo apimtis priklauso nuo neigiamos klaidų įtakos ir turimų resursų. Ypatingą dėmesį teikiame sisteminėms (pasikartojančioms per daugiau nei vieną puslapį) klaidoms.
  • Įvertiname konkurentų elektroninių parduotuvių vidinę optimizaciją (pasiruošiame kliento e-projekto vidų geriau nei konkurentai).
    Pateikiame ateities rekomendacijas, elektroninės parduotuvės plėtros galimybes (mūsų nuomone, norint gauti stabilias aukštas pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose, e-komercijos projektas privalo nuolat augti / plėstis).
  • Pagal poreikį padarome bazinę konversijų optimizaciją ir lankytojo kelio projektavimą (nesudėtingiems projektams). Sudėtingiems projektams rekomenduojame samdyti konversijų specialistą ir jo veiksmus derinti su mūsiškiais.
  • Tikriname dubliuoto turinio problemas – pateikiame rekomendacijas kaip pašalinti neatitikimus arba sušvelninti neigiamą jų poveikį.

Vidinis SEO: kaina

Elektroninės parduotuvės vidinio SEO kainai didelę įtaką daro tvarkytinų meta duomenų kiekis (jei duomenis keliame patys rankomis, o nekuriame automatinių algoritmų). Elektroninės parduotuvės pasižymi dideliu puslapių skaičiumi, tokiais atvejais paprastai sukuriame meta duomenų automatinės generacijos algoritmus, kuriuos įgyvendina programuotojai. Taip pat vidinės svetainės optimizacijos kaina priklauso ir nuo optimizuojamų skirtingų sisteminių puslapių kiekio (kategorijų, subkategorijų, subsubkategorijų, prekių, informacinių puslapių). Vidinio SEO kainas rasite paslaugų kainų puslapyje.

Papildoma informacija elektroninės komercijos projektų turėtojams:

  • Jeigu elektroninė parduotuvė seniai internete ir yra pakankamai paplitusi, po vidinio SEO elementų paruošimo tikėtinas pozicijų ar srauto kilimas dar nepradėjus išorinio SEO darbų.
  • Tinkamai paruošus svetainės struktūrą ir elementus, papildomas turinys padeda pasiekti nuolatinį papildomą srautą. Tokiu būdu galima plėsti SEO sistemą (elektroninę parduotuvę paruoštą lankytojų iš paieškos sistemų rinkimui) nebeinvestuojant į vidinį SEO.
  • Dėl didelės svetainės apimties, didesnė elektroninės parduotuvės vidinio SEO dalis dažniausiai atliekama kuriant automatinius algoritmus, o svarbesnes dalis išpildant rankiniu būdu darbų eigoje.
  • Patariame pilnai atlikti SEO specialistų duotus namų darbus, kadangi gerai paruoštas vidinis SEO yra konstanta paieškos sistemų rezultato skaičiavime.
  • Labai svarbi elektroninės parduotuvės sėkmės dalis – importuotų prekių unikalios informacijos internete išryškinimas (kadangi neretai informacija yra importuojama kelių rinkos dalyvių iš to paties tiekėjo, dėl to susidaro dubliuoto turinio problemos, kurios trukdo užsiimti pozicijas).
  • Kreipdamiesi dėl vidinio SEO pateikite kiek įmanoma daugiau informacijos apie esamos sistemos konversiją ir svarbiausius sisteminius nutūpimo puslapius. Jei tokios informacijos neturite, pateikite mums priėjimą prie Google analytics e-commerce dalies, ar Jūsų TVS (turinio valdymo sistemos) konversijos skaičiuoklės ir įvairių reklaminių kanalų ROY (kiek tai įmanoma). Esant poreikiui galite pasirašyti konfidencialumo sutartį.
  • Kai kuriems (dažniausiai jau pelningiems) projektams įmanomas ir toks bendradarbiavimo variantas, kai yra dalinamasi organinio srauto sugeneruotu papildomu pelnu.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha