Jei Jums priklauso unikalus, didelės apimties tarptautinis projektas (svetainė) ir jį ketinote optimizuoti paieškos sistemoms savarankiškai įmonės viduje – pamirškite apie tai. Tiesa, internete galite rasti galybę informacijos apie tinklalapių optimizaciją, tokios bendrinės SEO gairės gali padėti pasigerinti matomumą paieškos rezultatuose, tačiau unikalaus, didelės apimties tinklalapio optimizacija pareikalaus kur kas daugiau žinių ir patirties nei tosios bendrinės gairės, kurias galite rasti internete.

Jei siekiate tik šiek tiek pagerinti savo situaciją „Google“ paieškos rezultatuose, pakaks pasinaudoti SEO gidu žaliems. Tačiau, jei tikitės, kad Jūsų tarptautinis, unikalus, didelės apimties projektas taps rinkos lyderiu, o konkuruojate su SEO specialistais – Jums tikrai prireiks SEO specialisto.
Šiuolaikinis SEO neapsiriboja raktažodžiais ir atgalinėmis nuorodomis, tai dinamiškas internetinės reklamos tipas, kurio veiksmingumo paslaptis slypi pačiame veikimo principe, didelę konversijos tikimybę turintis vartotojas čia pats ieško reklamos (paprastai net nesuvokdamas, kad tai ir yra reklama).

SEO specialisto darbas yra tirti ir analizuoti moderniausias paieškos tendencijas bei laiko patvirtintas praktikas, taip pat vystyti ir įgyvendinti SEO strategijas, kurios padėtų siekti projekto tikslus. SEO specialisto tikslai, dirbant su tarptautiniu, unikaliu, didelės apimties projektu:

  • padidinti lankytojų srautą ir konversijų procentą;
  • pagerinti bendrai paieškos sistemų naudotojų ir konkrečiai optimizuojamo projekto lankytojų patirtį;
  • dirbti vadovaujantis paieškos sistemų gairėmis, nes tokie darbo principai leidžia pasiekti stabilius ir ilgalaikius rezultatus.

SEO yra dinamiškas internetinės reklamos reiškinys. Paieškos variklių reitingavimo algoritmai nuolat atsinaujina, o tai reiškia, kad SEO specialistai yra įpareigoti sekti naujienas. Svarbu tik dėl tų atnaujinimų nepamesti galvos, specialisto darbas yra išanalizuoti naują informaciją ir nuspręsti kokie veiksmai reikalingi ir apskritai ar reikalingi. Paprastai, jei svetainė optimizuojama pagal paieškos sistemų rekomendacijas – jokie algoritmų atnaujinimai nepakenks kliento svetainės našumui ir nesukels drastiškų neigiamų pokyčių.

SEO specialistus galima vadinti pažengusiais paieškos sistemų naudotojais. Su savo patirtimi ir profesine intuicija specialistas gali optimizuoti kliento svetainę taip, kad konvertuotųsi kuo didesnė lankytojų srauto dalis. SEO specialistas, matydamas, kad kliento pasirinkti raktažodžiai turi mažą konversijos tikimybę, didelę konkurenciją ir per mažą biudžetą tai konkurencijai įveikti, patars klientui kokius raktažodžius derėtų rinktis.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha