Norint atlikti efektyvią elektroninės komercijos projekto optimizaciją, būtinas aiškus planas.

Planuodami elektroninės komercijos svetainės SEO, atsižvelgiame į šiuos punktus:

  • Pjaustome svetainės struktūrą į pjūvius (produktus bus galima pasiekti šiais pjūviais: per produktų kategorijas, per prekių gamintojų puslapius, per vartotojui palengvinančius indeksuojamus filtrus, pavyzdžiui: prekės moterims, prekės vyrams).
  • Įvertiname produktą ir išanalizuojame, kaip maksimaliai būtų galima plėsti produktų nukreipimo puslapio struktūrą, kad produkto puslapis atrodytų unikaliau prieš kitus konkurentus.
  • Suplanuojame nukreipimo puslapius, – kokie puslapiai dirbs atitinkamam raktažodžiui.
  • Suplanuojame vidinių nuorodų pasiskirstymą.
  • Planuojame Meta duomenų, antraščių (H žymų) struktūras sisteminiams puslapiams.
  • Kiti nestandartiniai sprendimai ir „Market Rats“ algoritmų panaudojimai.

Elektroninės komercijos svetainės SEO proceso plane svarbiausią vietą užima svetainės vidinis SEO. Parengus aiškią ir nuoseklią sistemą, kurioje aišku, koks nukreipimo puslapis, kokiais raktiniais žodžiais turi sulaukti lankytojų, bus aiškiau kaip toliau vykdyti išorinį SEO ir kokiais prioritetais rinkti nuorodas. „Market Rats“ įmonė savo praktikoje atliko daugybę elektroninės komercijos projektų optimizacijų ir žino kaip šiuos planus įgyvendinti, jeigu norite pasinaudoti mūsų sukaupta patirtimi → susisiekite!

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha