Vidinis SEO

Vidinis SEO — (liet. OPS – optimizavimas paieškos sistemoms), tai SEO proceso dalis. Jo metu pagal „Google“ rekomendacijas ir SEO reikalavimus yra tvarkomas svetainės vidus, kurio kertiniai akmenys yra turinys, struktūra bei HTML šaltinio kodo elementai. Atliekant vidinę svetainės optimizaciją siekiama pagerinti svetainės matomumą SERP'e, pritraukti daugiau lankytojų į svetainę iš natūralių „Google“ paieškos rezultatų bei pagerinti svetainės nuskaitomumą / suprantamumą paieškos sistemoms.

JoomSEF URL Manager – tai „Joomla!“ turinio valdymo sistemos komponentas, gerinantis „Joomla!“ TVS SEO. Šis komponentas suteikia galimybę:
1. perrašyti originalius „Joomla!“ URL, kad jie taptų draugiški paieškos sistemoms (angl. akronimas SEF — search engine friendly) ir suprantami vartotojui;
2. patogiai ir greitai vienoje vietoje generuoti, koreguoti puslapių meta duomenis (pavadinimus ir aprašymus);
3. valdyti neegzistuojančius, nebeveikiančius (404 atsako kodą turinčius) ir dubliuotus URL;
4. valdyti URL vertimus daugiakalbėse svetainėse naudojant „JoomFish / Falang“.
Šis TVS komponentas taip pat pagerina bendrą „Joomla!“ svetainės SEO reitingą. JoomSEF komponento galimybių išnaudojimas suteikia daugiau patogumo Jūsų svetainės lankytojams ir prisideda prie geresnio reitingavimo paieškos sistemose.

Landing Page – (liet. nukreipimo puslapis (šnekamojoje kalboje dar vartojamas terminas „nutūpimo puslapis“)). Tai interneto svetainės puslapis į kurį vartotojas yra nukreipiamas po paspaudimo ant nuorodos paieškos sistemos rezultatų puslapyje ar internetinėje reklamoje.

META description – (liet. meta aprašymas) tai HTML atributas, pateikiantis glaustą interneto svetainės puslapio santrauką. Meta aprašymas gali būti nuo vieno sakinio iki trumpos pastraipos ilgio t. y. daugiausiai ~320 simbolių. Meta aprašymai atvaizduojamai paieškos rezultatų puslapyje (angl. trump. SERP) po mėlynomis paspaudžiamomis ir žaliomis nepaspaudžiamomis nuorodomis. Nepaisant to, kad svetainės puslapiui turite patalpinę meta aprašymą, priklausomai nuo naudotojo užklausos, „Google“ gali SERP meta aprašymo vietoje atvaizduoti tekstą iš kitų to puslapio sričių (iš tekstinės puslapio dalies, iš puslapio antraštės, lankytojo kelio, tekstinių nuorodų, footer dalies ir t. t.). Taip yra siekiama geriau atsakyti į paieškos vykdytojo užklausą.

META Title arba Title Tag — (liet. meta pavadinimas, pavadinimo žyma) tai HTML elementas, nurodantis interneto svetainės puslapio pavadinimą. Šis pavadinimas turi būti tikslus ir glaustas puslapio turinio aprašymas. Puslapio meta pavadinimas yra atvaizduojamas paieškos rezultatų puslapyje mėlyna spalva, kaip tam tikro rezultato paspaudžiama antraštė, ji yra svarbi dėl patogumo vartotojui ir geresnio reitingavimo „Google“ (ir kitų paieškos sistemų) rezultatuose. Paprastai „Google“ atvaizduojamas meta pavadinimas gali būti daugiausiai iki ~75 simbolių.

Lankytojo elgsena (angl. user behavior) – naudotojo elgesys interneto svetainėje. Tai veiksmai, kuriuos atlieka naudotojas naršydamas interneto svetainėje arba elektroninėje parduotuvėje, kad pasiektų tikslą ar užbaigtų užduotį.
Lankytojo elgsena vertinama atsižvelgiant į atmetimo rodiklį, naršymo trukmę, naršymo metu atidarytų puslapių skaičių ir pan.
Interneto svetainių arba elektroninių parduotuvių savininkai siekia, kad lankytojai atliktų tam tikrus veiksmus svetainėje ir taip pasiektų užsibrėžtą tikslą ar užbaigtų užduotį, pvz.: užpildytų užklausos formą, nueitų į kontaktų puslapį, susisiektų telefonu, peržiūrėtų vaizdo medžiagą, susikurtų pirkinių krepšelį, pasirinktų prekes, atliktų apmokėjimą ir pan.

On-page SEO ranking factors – vidinės svetainės optimizacijos veiksniai darantys didelę įtaką reitingavimui paieškos sistemų rezultatuose. Aukštam reitingavimui didžiausią įtaką darantys vidinės optimizacijos veiksniai:

  • svetainės puslapių turinys;
  • meta pavadinimai;
  • gera URL struktūra ir kt.

Page Speed – svetainės puslapio įkėlimo / užkrovimo greitis, laikas per kurį užkraunamas ir pilnai atvaizduojamas tam tikrame puslapyje esantis visas turinys. Savo interneto svetainės domeno ar vidinių puslapių greitį galite pasitikrinti naudodamiesi nemokamu „Google“ įrankiu „PageSpeed Insights“.

Ping'inti / ping googlebot arba „Fetch as Google“ — liet. iškviesti kaip „Google“, tai „Google“ nemokamos platformos „Search Console“ viena iš funkcijų, suteikianti galimybę pateikti indeksavimo užklausą t. y. iškviesti googlebot'us, kad greičiau suindeksuotų Jūsų svetainės atnaujinimus, naują turinį.