Dažniausiai matuojamas SEO rezultatas (nepriklausomai tai tarptautinis projektas ar Lietuvos) – konkretaus raktažodžio ar kelių raktažodžių pozicijos (jeigu tai el. komercijos projektas – raktinių žodžių grupės). Tai ne visada tinkamiausias būdas sekti savo SEO agentūros darbo rezultatus.
Rekomenduojame prieš samdant agentūrą apgalvoti, kokių rezultatų sieksite ir kaip juos matuosite. Jei naudojate daugiau reklaminių lankytojų srautą generuojančių kanalų – tikėtina, kad gali prireikti ir santykinių matavimų.

Dažniausi SEO rezultatų matavimo būdai (kaip klientui matuoti SEO rezultatus):

  • Pasirinktų raktažodžių imties pozicijų pokytis (vėliau stabilumas).
  • Organinio srauto minus atėjimų pagal prekės ženklo raktažodį srautas.
  • Organinio srauto minus atmetimo rodiklio (angl. bounce rate) pokytis (atmetimo rodiklio išminusavimas leidžia skaičiuoti naudingų (naršančių svetainę) lankytojų pokytį).
  • Tikslių puslapių aplankymų pokyčiai (pvz., kontaktų puslapio aplankymų pokytis).
  • Kliento išrašomų sąskaitų skaičiaus pokytis (juk to ir siekiame, tiesa?:)).
  • Gaunamų užklausimo elektroninių laiškų pokytis.
  • Skambučių skaičius (ypač tinka jei naudojama IP telefonija).
  • Registracijų skaičius (jei yra registracijos tikslas).
  • Pardavimų pokytis (jeigu tai el. komercijos projektas).

Informacinių svetainių SEO rezultatų matavimo kaina paprastai turėtų būti įtraukta į kitų paslaugų kainą, išimtinis atvejis – periodiškas labai didelių raktažodžių kiekių matavimas.

P. S. Raktinių žodžių pozicijų matavimui tarptautiniam projektui geriausia naudoti „Google Search Console“ duomenis, kadangi „Google“ algoritmai vis labiau veikiami lokalių paieškų.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha