Dažniausiai matuojamas SEO rezultatas el. komercijos projektuose – raktinių žodžių grupės. Tai ne visada tinkamiausias būdas sekti savo SEO agentūros darbo rezultatus.

Rekomenduojame prieš samdant agentūrą apgalvoti, kokių rezultatų sieksite ir kaip juos matuosite. Jei naudojate daugiau reklaminių lankytojų srautą generuojančių kanalų – tikėtina, kad gali prireikti ir santykinių matavimų.

Dažniausi el. komercijos projektų SEO rezultatų matavimo būdai (kaip klientui matuoti SEO rezultatus):

  • Pasirinktų raktažodžių imties pozicijų pokytis (vėliau stabilumas).
  • Organinio srauto minus atėjimų pagal prekės ženklo raktažodį srautas.
  • Organinio srauto minus atmetimo rodiklio (angl. bounce rate) pokytis (atmetimo rodiklio išminusavimas leidžia skaičiuoti naudingų (naršančių svetainę) lankytojų pokytį).
  • Pirkimų pokytis (juk toks el. komercijos projekto tikslas, ar ne? :)).
  • Gaunamų užklausimo elektroninių laiškų pokytis.
  • Skambučių skaičius (ypač tinka jei naudojama IP telefonija).
  • Registracijų skaičius (jei yra registracijos tikslas).

El. komercijos projektų SEO rezultatų matavimo kaina paprastai turėtų būti įtraukta į kitų paslaugų kainą, išimtinis atvejis – periodiškas labai didelių raktažodžių kiekių matavimas.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha