Raktinių žodžių tyrimas (angl. Keywords Research) – vienas pirmųjų darbų prieš pradedant dirbti su svetainės matomumo didinimu paieškoje.

Tyrimo pagalba galime padėti atsakyti į tokius kylančius klausimus:

1) Ar turėsiu paklausą vietinėje rinkoje?

Tyrimas reikalingas tam, kad sužinotumėm, kiek verta tęsti kalbas apie svetainės matomumą „Google“. Reikia išsiaiškinti, ar svetainė, kurią planuotumėm iškelti, atlikus darbus turės ne tik pozicijas, bet ir lankomumą. Tyrimo metu gali paaiškėti, kad planuojamai parduoti paslaugai / produktui paklausos nėra. Tokiu atveju klientas informuojamas, kad į SEO investuoti neapsimoka, o pardavimams didinti rekomenduojama ieškoti alternatyvių reklamos kanalų.

2) Ar verta eiti į užsienio rinką?

Klientas kreipiasi su lūkesčiu eiti į konkrečią užsienio rinką, tačiau nėra išsianalizavęs rinkos potencialo ir konkurencinės aplinkos „Google“ paieškoje. Raktažodžių tyrimo pagalba išsiaiškiname, ar kliento
paslauga / produktas galėtų turėti pirkėją jo numatytame regione. Tyrimas naudojamas ir konkurencinės aplinkos sudėtingumo vertinimui.

3) Į kokią / kokias užsienio rinkas verta eiti?

Kliento numatyta rinka, į kurią ketina plėstis, įvertinama kaip nepalanki plėtrai dėl paklausos nebuvimo ar per didelės konkurencijos naujo žaidėjo įėjimui į „Google“ paiešką. Tokiu atveju raktažodžių tyrimas gali padėti išsiaiškinti, kuriose rinkose produktas / paslauga gali turėti didžiausią paklausą. Vėliau, juo remiantis, vertinama konkurencija ir didžiausias sėkmingos plėtros potencialas.

4) Ar kas nors pasikeitė rinkoje, kurioje dirbu, per paskutinius keletą metų?

Tyrimas panaudojamas išsiaiškinti pokyčius kliento rinkoje – kokių paslaugų / produktų šiemet ieško daugiau nei praėjusiais metais, kokių mažiau ir ar reikėtų jiems skirti daugiau dėmesio. Galbūt atsirado naujų paslaugų / produktų variacijų, kur būtų galima galvoti apie jų įvedimą į rinką. Taip pat jeigu klientas mato neigiamus pokyčius organikos lankomume, galima įvertinti ar neigiamiems pokyčiams galėjo turėti įtakos rinkos pasikeitimai.

Kiek kainuos toks raktažodžių tyrimas?

Raktažodžių tyrimo kaina priklausys nuo tyrimo apimties – kiek rinkų, kiek raktažodžių grupių bus tiriama. Tam tikrais atvejais raktinių žodžių tyrimas gali būti atliekamas ir nemokamai.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha