Kas tai yra?

Raktinių žodžių tyrimas (angl. Keywords Research) elektroninės komercijos projektui yra vienas pirmųjų SEO proceso etapų. Jo tikslas – nustatyti paieškos tendencijas kliento rinkai „Google“ paieškoje ir parinkti optimalias darbų apimtis bei turinio paskirstymą elektroninės komercijos projekte.

Raktinių žodžių tyrimas elektroninės komercijos projektams yra gerokai sudėtingesnis, nes rekomenduojame išanalizuoti ne tik pagrindinių raktažodžių paieškos apimtis, bet ir ilgąsias raktažodžių kombinacijas (angl. Long Tail Keywords) bei  logines paieškos tendencijas.

Kada naudojamas?

Pradiniame elektroninės komercijos projekto kūrimo etape. Nustatomas preliminarus kategorijų, subkategorijų ir kitų reikalingų puslapių kiekis. Remiantis tyrimu suplanuojama projekto struktūra.

Elektroninės komercijos projekto turinio plėtrai. Atliekamas darbo eigoje plečiant turinį esamiems puslapiams, pasinaudojant jau surinkta statistika ir darbo metu surinktais duomenimis apie konkurentų strategiją.

Svarstant e-komercijos projekto ėjimą į vietinę rinką. Nustatoma paslaugų / produktų paklausa „Google“ paieškoje. Jeigu paklausos nėra, klientas informuojamas, kad investuoti į „Google“ paiešką neapsimoka ir, galbūt, verta svarstyti apie kitus reklamos kanalus siekiant parduoti paslaugas / produktus vietinėje rinkoje.

Svarstant e-komercijos projekto plėtrą ar ėjimą į užsienio rinką. Tokiam raktažodžių tyrimui atlikti reikia duomenų iš kliento apie parduodamas prekes ir paslaugas, kurias planuojama naujai pristatyti esančioje rinkoje, arba įvesti į kitą. Po tyrimo galime atsisakyti dirbti motyvuodami tuo, kad rinka per maža.

Rinkos pokyčių vertinimui. Tyrimo pagalba išsiaiškinami rinkų pokyčiai – paieškų sumažėjimai / padidėjimai ilgesniuoju laikotarpiu. Toks tyrimas gali pagelbėti interpretuojant organinį srauto kritimą projekte.

Kaip atliekamas?

E-komercijos projekto raktažodžių tyrimas gali būti atliekamas skirtingomis priemonėmis: Google Keyword Planner, Google paieška + ABC, Keywordtool.io ir kitais įvairiais įrankiais, išbandytais praktikoje.

Pilnas (apimčių, ilgųjų kombinacijų ir tendencijų) tyrimas gali labai smarkiai turėti įtakos vėlesniems rezultatams, nes darbas su elektroninė parduotuve – tai visų pirma darbas su raktinių žodžių paskirstymu, o tik vėliau su tekstų rašymu.

Kiek kainuoja?

Pradinis raktinių žodžių tyrimas e-komercijos projektui atliekamas nemokamai, kadangi SEO specialistui reikia įvertinti, kokio dydžio rinkoje ir konkurencinėje aplinkoje teks dirbti.

Platus raktažodžių tyrimas planuojant e-komercijos projektą dažniausiai įeina į svetainės vidinio optimizavimo darbų kainą, o kaip atskira paslauga neužsakinėjamas. Jeigu užsakomas atskirai, kaina gali priklausyti nuo tyrimo gylio ir naudojamų tyrimo priemonių skaičiaus.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha