Kada reikalingas elektroninės komercijos projekto plėtros planavimas?
- Kai su elektroninės parduotuvės SEO pradedama dirbti nuo nulio.
- Kai su elektroninės parduotuvės SEO jau dirbama kurį laiką (vienus metus ir ilgiau), rezultatai stabilūs, o lankomumas nebeauga arba auga ne taip ženkliai kaip norėtųsi.
- Kai siekiama, kad svetainė „Google“ paieškos rezultatuose taptų matoma naujais raktažodžiais, didesniu kiekiu raktažodžių variacijų / sinonimais, kad lankytojų srautas iš organikos ženkliai paaugtų, o kartu paaugtų ir pardavimai.
Elektroninės parduotuvės plėtra įgyvendinama:
Didinant indeksuojamų puslapių skaičių t. y.:
- kuriant naujus darbinius (nukreipimo iš organikos) sisteminius puslapius (kategorijas, subkategorijas, subsubkategorijas, blog ir pan.);
- keliant į svetainę naujas prekes (+ tekstas ir media failai);
- kuriant naujus informacinius puslapius, kurių paskirtis būtų pastiprinti darbinius (sub)kategorijų puslapius ir pritraukti daugiau susijusio srauto.
- Didinant teksto ir raktažodžių kiekį esamuose svetainės puslapiuose.
- Esamuose svetainės puslapiuose į tekstinį turinį įvedant naujas raktažodžių kombinacijas, sinonimus, long-tail'inius raktažodžius.
- Naujam svetainės turiniui pritaikant išorinio SEO strategiją.
- Optimizuojant naujų e. komercijos projekto sisteminių puslapių vidinių nuorodų struktūrą, kad šie turėtų pakankamai vidinių nuorodų, juos pasiektų autoritetas ir googlebot'ai.
________________________________________________________
Domina profesionalių SEO paslaugų pasiūlymas? Optimizavimo kainos? Market Rats - SEO agentūra Vilniuje burianti savo srities profesionalus. Susisiekite su mumis! Įvertinsime jūsų projektą, pasirūpinsime augimo strategijos sukūrimu ir įgyvendinimu!
Gaukite pasiūlymą
Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą