Kada reikalingas elektroninės komercijos projekto plėtros planavimas?

  • Kai su elektroninės parduotuvės SEO pradedama dirbti nuo nulio.
  • Kai su elektroninės parduotuvės SEO jau dirbama kurį laiką (vienus metus ir ilgiau), rezultatai stabilūs, o lankomumas nebeauga arba auga ne taip ženkliai kaip norėtųsi.
  • Kai siekiama, kad svetainė „Google“ paieškos rezultatuose taptų matoma naujais raktažodžiais, didesniu kiekiu raktažodžių variacijų / sinonimais, kad lankytojų srautas iš organikos ženkliai paaugtų, o kartu paaugtų ir pardavimai.

Elektroninės parduotuvės plėtra įgyvendinama:

Didinant indeksuojamų puslapių skaičių t. y.:

  • kuriant naujus darbinius (nukreipimo iš organikos) sisteminius puslapius (kategorijas, subkategorijas, subsubkategorijas, blog ir pan.);
  • keliant į svetainę naujas prekes (+ tekstas ir media failai);
  • kuriant naujus informacinius puslapius, kurių paskirtis būtų pastiprinti darbinius (sub)kategorijų puslapius ir pritraukti daugiau susijusio srauto.
  • Didinant teksto ir raktažodžių kiekį esamuose svetainės puslapiuose.
  • Esamuose svetainės puslapiuose į tekstinį turinį įvedant naujas raktažodžių kombinacijas, sinonimus, long-tail'inius raktažodžius.
  • Naujam svetainės turiniui pritaikant išorinio SEO strategiją.
  • Optimizuojant naujų e. komercijos projekto sisteminių puslapių vidinių nuorodų struktūrą, kad šie turėtų pakankamai vidinių nuorodų, juos pasiektų autoritetas ir googlebot'ai.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha