Ne retai pasitaiko, kad verslininkai visų pirma susikuria reprezentatyvią interneto svetainę ir tik tuomet kreipiasi dėl SEO paslaugų. Lyg SEO būtų galima užmesti vėliau ant gatavos svetainės. SEO tai svarbi internetinio marketingo ir svetainės, kaip pardavimus generuojančios priemonės, sudedamoji dalis. Naujo projekto struktūros paruošimas yra viena iš svarbiausių vidinės optimizacijos dalių.

Žinoma, SEO specialistai gali pilnai parengti naujo projekto struktūrą, net jei į juos klientai kreipėsi pradėję ne nuo to galo. Tačiau, svarbu paminėti, kad optimizuoti svetainę po jos paleidimo tiesiog kainuos daugiau laiko, pinigų ir prarastų galimybių anksčiau užsiimti pozicijas, prisitraukti lankytojus ir iš to uždirbti.

Pilnas naujo projekto SEO struktūros paruošimas yra neatsiejamas nuo kitų optimizacijos etapų, tokių kaip:

  • populiariausių, tendencingų ir alternatyvių raktažodžių (platus) tyrimas;
  • raktažodžių sugrupavimas;
  • pagrindinių darbinių puslapių nusistatymas;
  • skirtingų sisteminių puslapių išplanavimas („Market Rats“ sisteminiais puslapiais vadina panašių puslapių grupę, kurie savyje turi tokius pačius elementus ir jų optimizaciją galima vykdyti nurodant vienodas optimizacijos gaires visiems puslapiams priklausantiems vienai sisteminių puslapių grupei. Sisteminių puslapių pvz.: kategorijų sisteminiai puslapiai, subkategorijų sisteminiai puslapiai, prekių sisteminiai puslapiai, tinklaraščio sisteminiai puslapiai ir pan.);
  • nuorodų struktūros sudarymas (svetainės medis);
  • vidinių nuorodų optimizacija (aktualu didelės apimties projektams, kurių svarbiausi darbiniai puslapiai nebūtinai yra viršutinės kategorijos, o galbūt subkategorijos ar prekių puslapiai, tokiu atveju ieškome sprendimų, kad svarbūs puslapiai gautų daugiau vidinių nuorodų ir iš išorinių nuorodų gautas autoritetas pasiskirstytų tolygiau).

Čia kalbama apie pačią struktūrą, be abejo, lygiagrečiai yra planuojamas ir turinys (nuo tekstų ir nuotraukų iki HTML elementų ir meta duomenų).

Kokia viso to nauda?
Gerai išplanuota svetainė yra patogesnė ir suprantamesnė ne tik vartotojui, bet ir „Google“ bei kitoms paieškos sistemoms. Planuodami sistemą beveik visada (jei leidžia kliento resursai) gerokai išplečiame esamą sistemą ir projektuojame taip, kad „Google“ sistemai būtų paprasčiau suindeksuoti visus puslapius. Paprastai sakome, kad pozicijas (o kartu ir lankytojų srautą) mums leidžia įgyti štai toks derinys KOKYBIŠKO TURINIO KIEKIS PUSLAPYJE + PUSLAPIŲ KIEKIS + AUTORITETAS. Planuodami struktūrą ją išplečiame visais įmanomais pjūviais ir tokiu būdu įgijame pranašumą PUSLAPIŲ KIEKIU. O tai reiškia, kad efektyviau ir greičiau judėsime tikslo link, kad ir koks jis bebūtų: pozicijos, lankytojų srauto augimas, konversijų procento didinimas ir t. t.

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha