Vidinis SEO informacinio pobūdžio svetainėms

Vidinio SEO tikslas – svetainės turinio bei struktūros paruošimas pagal Google standartus, siekiant pagerinti lankytojo patirtį bei svetainės nuskaitomumą/suprantamumą paieškos sistemoms.

Vidinio SEO metu:

  • Paruošiame svetainės struktūrą pagal planavimo etapo duomenis;
  • Atliekame esamo turinio korekcijas, sukuriame papildomą arba pateikiame kūrimo rekomendacijas;
  • Paruošiame bei sukeliame/atiduodame sukėlimui pagrindinius Meta duomenis;
  • Jei audito metu surasta klaidų – klaidas taisome ar prižiūrime taisymą (nebūtinai atliekame visas korekcijas - taisymo apimtis priklauso nuo neigiamos klaidų įtakos, bei turimų resursų);
  • Paruošiame informacinio puslapio SEO elementus;
  • Pateikiame ateities rekomendacijas (mūsų nuomone, svetainė turi nuolat augti);
  • Pagal poreikį padarome bazinius konversijos optimizaciją bei lankytojo kelio projektavimą (nesudėtingiems projektams).

Papildoma informacija interneto svetainių turėtojams:

  • Kadangi informacinės interneto svetainės dažniausiai yra ganėtinai nesudėtingos, bei neretai būna kuriamos atvirojo kodo (angl. open source) pagrindu – jų vidinis SEO ganėtinai nesudėtingas. Kaina ir sudėtingumas gali išaugti, jei svetainėje naudojama daug papildomų modulių/elementų – katalogai, filtrai ir pan;
  • Jeigu svetainė seniai internete ir yra pakankamai paplitusi, po vidinio SEO elementų paruošimo tikėtinas pozicijų ar srauto kilimas, net ir nepradėjus išorinio SEO darbų;
  • Tinkamai paruošus svetainės struktūrą ir elementus, papildomas turinys padeda pasiekti nuolatinį papildomą srautą. Tokiu būdu galima plėsti SEO sistemą (svetainę paruoštą lankytojų iš paieškos sistemų rinkimui) nebeinvestuojant į vidinį SEO;
  • Dėl nedidelės apimties, didesnė informacinių svetainių vidinio SEO dalis dažniausiai atliekama rankomis, nekuriant automatinių algoritmų.
  • Patariame pilnai atlikti SEO specialistų duotus namų darbus, kadangi gerai paruoštas vidinis SEO yra konstanta paieškos sistemų rezultato skaičiavime.

Vidinio SEO kainai didelę įtaką daro tvarkytinų meta duomenų kiekis (jei darome rankomis, o nekuriame automatinių algoritmų, bei optimizuojamų skirtingų sisteminių puslapių kiekis.