Vidinis SEO elektroninėms parduotuvėms ar e-komercijos projektams

Vidinio SEO elektroninėms parduotuvėms – e-komercijos projekto turinio bei struktūros paruošimas pagal google standartus siekiant pagerinti lankytojo patirtį, galimybes pritraukti organinį srautą turiniu bei svetainės nuskaitomumą / suprantamumą paieškos sistemos, taipogi projektuoti galimą nutūpiančio organinio srauto lankytojo elgesį bei didinti to lankytojo konversiją.

Vidinio SEO metu:

  • Paruošiame elektroninės parduotuvės struktūrą pagal planavimo etapo duomenis.
  • Parenkame sisteminius puslapius (prekės, kategorijos ir pan.), bei paruošiame unikalių bei pasikartojančių elementų planą.
  • Atliekame esamo turinio korekcijas, sukuriame papildomą arba pateikiame kūrimo rekomendacijas.
  • Paruošiame bei sukeliame /atiduodame sukėlimui pagrindinius Meta duomenis. Esant dideliam puslapių skaičiui sukuriame meta duomenų automatinės generacijos algoritmus.
  • Jei audito metu surasta klaidų – klaidas taisome ar prižiūrime taisymą (nebūtinai visas korekcijas atliekame - taisymo apimtis priklauso nuo neigiamos klaidų įtakos, bei turimų resursų). Ypatingą dėmesį teikiame sisteminėms (pasikartojančioms per daugiau nei vieną puslapį) klaidoms.
  • Paruošiame informacinio, prekės, kategorijos, subkategorijos ir kitų sisteminių puslapių SEO elementus
  • Pateikiame ateities rekomendacijas (mūsų nuomone, elektroninės komercijos projektas turi nuolat augti)
  • Pagal poreikį padarome bazinius konversijos optimizaciją bei lankytojo kelio projektavimą (nesudėtingiems projektams). Sudėtingiems projektams rekomenduojame samdyti konversijos specialistą ir jo veiksmus derinti su mūsiškiais.
  • Tikriname dubliuoto turinio problemas – pateikiame rekomendacijas kaip pašalinti neatitikimus arba sušvelninti neigiamą jų poveikį.

Papildoma informacija elektroninės komercijos projektų turėtojams:

  • Jeigu elektroninė parduotuvė seniai internete ir yra pakankamai paplitusi, po vidinio SEO elementų paruošimo tikėtinas pozicijų ar srauto kilimas, net ir nepradėjus išorinio SEO darbų.
  • Tinkamai paruošus svetainės struktūrą ir elementus, papildomas turinys padeda pasiekti nuolatinį papildomą srautą. Tokiu būdu galima plėsti SEO sistemą (elektroninę parduotuvę paruoštą lankytojų iš paieškos sistemų rinkimui) nebeinvestuojant į vidinį SEO.
  • Dėl didelės apimties, didesnė didesnė dalis elektroninės svetainės vidinio SEO dalis dažniausiai atliekama kuriant automatinius algoritmus, o svarbesnes dalis išpildant rankiniu būdu.
  • Patariame pilnai atlikti SEO specialistų duotus namų darbus, kadangi gerai paruoštas vidinis SEO yra konstanta paieškos sistemų rezultato skaičiavime.
  • Labai svarbi elektroninės parduotuvės sėkmės dalis – importuotų prekių unikalios informacijos internete išryškinimas (kadangi neretai informacija importuojama kelių rinkos dalyvių iš to paties tiekėjo, neretai susidaro dubliuoto turinio problemos, kurios trukdo užsiimti pozicijas.
  • Kreipdamiesi dėl vidinio SEO pateikite kiek įmanoma daugiau informacijos apie esamos sistemos konversiją bei svarbiausius sisteminius nutūpimo puslapius. Jei tokios informacijos neturite, pateikite mums priėjimą prie google analytics e-comerce dalies, ar Jūsų TVS (turinio valdymo sistemos) konversijos skaičiuoklės bei įvairių reklaminių kanalų ROY (kiek tai įmanoma).
  • Kai kuriems (dažniausiai jau pelningiems) projektams įmanomas ir toks bendradarbiavimo variantas, kai yra dalinamasi organinio srauto sugeneruotu papildomu pelnu.

Vidinio SEO kaina:

  • Nedidelėms elektoninėms parduotuvėms (iki 100 puslapių, 3-4 sisteminiai puslapiai) 200 – 300 Eurų
  • Vidutinės apimties 300 - 500 Eurų
  • Didelės apimties 500– 1500 Eurų (kainą labai įtakoja tvarkytinų meta duomenų kiekis (jei darome rankomis, o nekuriame automatinių algoritmų), bei optimizuojamų skirtingų sisteminių puslapių kiekis, dubliuoto turinio problemos.