SEO elektroninės komercijos projektams

Elektroninės komercijos projektas – svetainė, kurios pagrindinė paskirtis parduoti internetu. Be informacinio pobūdžio puslapių paprastai elektroninėje parduotuvėje naudojami kategorijų, filtrų, bei prekės puslapiai. Tokios svetainės vidinis optimizavimas (vidinis SEO) dažniausiai būna gana sudėtingas, nes reikalingas didesnio kiekio sisteminių puslapių paruošimas, sąsajų skaičiavimas, bei lankytojo kelio projektavimas. Didesnio konkurencingumo rinkose aukščiausias pozicijas dažniausiai lemia tikslinio turinio apimtis bei išorinio optimizavimo (išorinio SEO) apimtis. Elektroninės prekybos srityje paprastai reikalingi dideli kiekiai optimizuojamų raktažodžių bei gilus vidinio SEO supratimas.
Dažniausiai daromos klaidos optimizuojant elektronines parduotuves – per maži kiekiai tekstinio turinio, neoptimalių nutūpimo puslapių parinkimas (vienam nutūpimo puslapiui (landing page) tenka per didelis kiekis raktažodžių, arba nutūpimo puslapis nevisiškai tiksliai atsako lankytojui į paieškos raktažodį), netinkamai paskirstyti autoriteto nukreipimo bei pasiskirstymo kanalai, silpnas prekės puslapio paruošimas, netinkamas prekių grupavimo bei filtravimo išnaudojimas, dubliuoto turinio problemų nesprendimas.

Ką patartina žinoti prieš kreipiantis pas elektroninių parduotuvių SEO paslaugų specialistus:

  • Darbams pagreitinti ir sklandžiam pirmajam susitikimui patariame turėti teikiamų paslaugų, siūlomų produktų grupių sąrašą.
  • Aiškiai pasibrėžkite prioritetingesnes prekes ar paslaugas. Siūlytumėm prekes su didesne marža, didesne galutine kaina, mažesne nei rinkos kaina, periodinių atsiskaitymų produktus ar unikalius pasiūlymus rinkoje.
  • Jei prekė prekių grupė ar produktas sudėtingesnis – pasiruoškite atsakymus, kokios tikslinės grupės kokias problemas jis/jie sprendžia.
  • Jeigu produkcija nėra unikali (ne jūs vienintelis ja prekiaujate konkrečios šalies rinkoje) – informuokite SEO specialistą.
  • SEO paslaugų teikimo metu matomas rezultatas paprastai pasiekiamas per keletą mėnesių. Įspėkite SEO specialistą, jei tikitės greitesnio rezultato ar ateityje tikitės investuoti daugiau (rekomenduojame, jei jau susipažinę su reklamos paieškos sistemose atsipirkimu ir norite išsibandyti paslaugos teikėją). Tikėtina, kad bus galima numatyti etapus pagal jūsų poreikį, o ne „pagal programą“. Viso laikotarpio metu sekite konversijos rezultatus.
  • Jei atsiperka investicija į AD WORDS (ir turite statistiką) – investicija į Market Rats elektroninių parduotuvių optimizavimo paieškos sistemoms paslaugą tikrai atsipirks. Tokiems projektams duodame garantija.
  • Nepamirškite, kad pozicija – tai priežastis generuoti srautą. Dažniausiai srautą generuoja daug raktažodžių pozicijų. Elektroninės parduotuvės raktinių žodžių imtys gali siekti tūkstančius. Permatykite kaip matuosite rezultatą.
  • Apie 80-90 % atvejų būna reikalingi papildomi programavimo darbai. Rekomenduojame, kad juos atliktų projekto kūrėjai.
  • Jei turite google analytics bei google webmaster paskyras bei konversijos skaičiuokles – jų peržiūra pirmojo susitikimo metu galėtų padėti parinkti tinkamiausią pasiūlymą.
  • Dirbant su mumis tikrai reikės papildomo turinio. Nuspręskite ar turite tam vidinių resursų, ar patikėsite rašymą mums.
  • Jei svarstote naujų tiekėjų pasirinkimą – klauskite SEO specialisto, bazinius tyrimus esamiems klientams atliekame nemokamai.
  • Pasiruoškite prekių pokyčių tendencijas (kaip dažnai įkeliate, išimate prekes, kategorijas).
  • Būkite nusimatę ar paprašykite specialisto padėti paskaičiuoti priimtiną vieno lankytojo kainą.
  • Neribokite biudžeto, jei tik yra galimybė uždirbti daugiau nei išleidžiate ir jau įsitikinote investicijų į optimizavimo paieškos sistemoms grąža. Viena dažniausiai klientų daromų klaidų, kai pasiekus puikius rezultatus svarstomi kiti reklamos kanalais, o ne „gilinamas ravas“.

Kada nerekomenduojame Market Rats SEO paslaugų elektroninės komercijos projektams:

  • Jei jūsų produktas ar paslauga yra nekonkurencinga kainos ar kokybės atžvilgiu. SEO nekuria, o tenkina paklausą, todėl skirtingai nei klasikiniai reklamos kanalais nepadės parduoti šūdo.
  • Jei produktas ar prekė yra ypatingai specifiniai, marža nedidelė ir skirtingos produkcijos vienetų turite mažai. Paieškos rinka gali būti per maža. Dėl jos apimties klauskite SEO specialisto. Sprendimas – produkcijos siūlymas didesnei rinkai, pvz vietoj Lietuvos – Europai ir pan. p.s. tokiais atvejais SEO paslaugos kaina turėtų būti nedidelė, nes kainą labai smarkiai įtakoja konkurencija.
  • Jei manote, kad jūsų svetainė jau tobula ir daugiau turinio jai nebereikia. Tik pozicijų. Vienintelė išimtis – ką tik sukurta svetainė :)

SEO kaina elektroninės komercijos projektams:

mūsų rekomenduojamas startinis biudžetas elektroninės komercijos pobūdžio svetainės optimizacijai Lietuvoje:

  • Siauroms, nišinėms rinkoms 150 – 300 Eurų mėn, arba pakanka vienkartinės investicijos.
  • Vidutinėms rinkoms 300 – 600 Eurų mėn
  • Stiprioms, pajamingoms rinkoms 500 - 2000 Eurų mėn.