SEO auditas elektroninės komercijos projektams

SEO auditas – procedūra, kurios metu nustatomi svetainės neatitikimai SEO standartams ir pateikiamos rekomendacijos klaidų taisymui. Market Rats po audito papildomai suteikia projekto plėtros rekomendacijas (t. y. ne tik nurodo klaidas, t. y. kas blogai, bet ir rekomenduoja, kaip pasidaryti geriau).
Ne visos audito metu aptiktos klaidos yra būtinos ar net įmanomos ištaisyti. Jei jūsų tikslas yra ne idealiai sutvarkyta sistema, o esamos padėties pagerinimas, pardavimų augimas – nurodysime darbų svarbos lygį bei prioritetą.
Mūsų filosofija – nėra idealių svetainių yra uždirbančios. Nepamirškite – auditas neištaisys klaidų, jis jas parodys.
Elektroninės komercijos projektai paprastai turi gana didelius kiekius neatitikimų bei trūkumų vien dėl didelės apimties, bei didesnio sisteminių puslapių skaičiaus. Rekomenduojame auditą bet kuriai jau uždirbančiai elektroninei parduotuvei – visų pirma dėl apsisaugojimo nuo potencialių nuostolių, visų antra dėl nemažos tikimybės regimai pasigerinti rezultatus sutvarkius didesnius neatitikimus (pvz klaida prekės sisteminiame puslapyje dažniausiai kartojasi per visus prekių puslapius – ją ištaisius pasiekimas pagerėjimas dideliame kiekyje puslapių, o ne viename).

Elektroninės parduotuvės SEO audito metu patikriname:

  • Google platformų svetainių valdytojams duomenis (google analytics bei google webmaster)
  • Elektroninės parduotuvės bei atskirų jos puslapių indeksacijos būklę
  • Elektroninės parduotuvės sisteminių puslapių atitikimą SEO standartams (informacinio, kategorijų, filtro, paraminių, prekės ir kt.)
  • Elektroninės komercijos projekto vidinių nuorodų tinko struktūrą bei atitikimą SEO standartams (detalus patikrinimas, nes elektroninėje parduotuvėje nuorodų tinklo pasiskirstymas yra labai svarbus tinkamam autoriteto išsivaikščiojimui (prekės puslapis gali būti svarbesniu už kategorijos))
  • Dažniausiai pasitaikančius potencialių klaidų šaltinius
  • Dubliuoto turinio problemas
  • Pasikartojančio turinio problemas
  • Išorinių nuorodų tinklo struktūrą
  • Bazinius minusus – jie nėra visiškai priskirtini SEO, bet turi netiesioginę naudą rezultatams pasieškos sistemose.
  • Jei yra padarytas Market Rats raktažodžių tyrimas – patikriname nutūpimo puslapių paruošimo lygį pagal pasirinktus raktažodžius (darome imtį arba iki 100 % priklausomai nuo projekto apimties).

Po audito atlikimo kviečiame susitikti ir aptarti rezultatus.

Rekomenduojama elektroninės parduotuvės audito kaina:

  • Nedidelės apimties parduotuvėms 100 – 200 Eurų.
  • Vidutinės apimties parduotuvėms 200 -300 Eurų.
  • Didelės apimties parduotuvėms 300 – 600 Eurų.