Raktinių žodžių tyrimai elektroninės komercijos projektams

Raktinių žodžių (keywords) tyrimas – vienas iš pačių pirmųjų SEO proceso etapų. Jo tikslas – paieškos tendencijų nustatymas kliento rinkai bei optimalios darbų apimties bei turinio paskirstymo elektroninės komercijos projekte parinkimas.

Raktinių žodžių tyrimas elektroninės komercijos projektams yra gerokai sudėtingesnis, nes rekomenduojame išsitirti be tik paieškos apimtis, esamas ilgąsias kombinacijas (long tail keywords), bei bendrąsias paieškos tendencijas (tyrimų bei loginiu pagrindu).

Darbo eigoje, elektroninės komercijos projektams, turi būti atliekami papildomi tyrimai, plečiant turinį ar pasinaudojant surenkama statistika bei darbo metu surinktais duomenimis apie konkurentų strategiją, bei konversiją.

Pilnas (apimčių, ilgųjų kombinacijų bei tendencijų) tyrimas, gali labai smarkiai įtakoti vėlesnius rezultatus, nes darbas su elektroninė parduotuve – tai visų pirma darbas su raktinių žodžių paskirstymu, o tik vėliau su tekstų rašymu.

Raktažodžių tyrimui atlikti reikia duomenų iš kliento apie parduodamas prekes bei paslaugas. Po tyrimo galime atsisakyti dirbti motyvuodami tuo, kad rinka per maža. Tokiu atveju gražiname pinigus.

Pradinį, nedidelės apimties, raktinių žodžių tyrimą atliekame nemokamai. Mums tai kelių minučių darbas. Jei medžiagą pateiksite prieš pirmąjį susitikimą – jo metu jau galėsime aptarti duomenis. Tačiau tokios apimties tyrimas elektroninės komercijos srityje yra nepakankamas, rekomenduojame bet vidutinės apimties tyrimą.

Rekomenduojama informacinės svetainės klasikinio raktažodžių tyrimo kaina labai priklauso nuo tyrimo gylio, puslapių skaičiaus bei naudojamų tyrimo technikų skaičiaus. Paprastai raktažodžių tyrimą rekomenduojame įėjimui į rinką ar masiniam projekto atnaujinimui, plėtrai. Įprastai raktažodžių tyrimas yra tik dalis viso optimizacijos proceso, tačiau šią paslaugą galima užsakyti ir atskirai.