Optimizacija paieškos sistemoms (SEO)

Optimizacija paieškos sistemoms (SEO - search engine optimization) – procesas, kurio veiksmais siekiama iškelti konkrečią svetainę ar jos puslapį paieškos sistemų rezultatuose. <"... svetainė atsiranda aukštai Google ...">

Tinkamai atlikto SEO rezultatas – aukštos konkrečios svetainės pozicijos paieškos sistemų rezultatų puslapiuose pagal konkrečius raktinius žodžius bei padidėjęs tikslinių lankytojų skaičius. <"...dažniau paskambina ar parašo užklausimą...">

Tikslinis lankytojas SEO procese - žmogus, paieškos laukelyje įvedęs raktažodį, susijusį su siūlomomis prekėmis ar paslaugomis ir per paieškos rezultatus patekęs į interneto svetainę.

Skirtini du dalykai: žinomumas ir randamumas.

Žinomumas, o ypač top of mind, yra brangus ir sunkiai pasiekiamas dalykas (didelės lėšos + aukšto lygio ar specializacijos produkcija + tinkama žinutė). Žinomumo tikslas yra "įkalti" vartotojui mintį, kad, kai prireiks konkrečių prekių ar paslaugų, šis prisimintų ir įsigytų žinutės skleidėjo prekę ar paslaugą. Tokiu atveju "perkamas" didelis kiekis žinutės gavėjų, tikintis, kad šiems prireiks prekės ar paslaugos. Dažniausiai žinutė skleidžiama įsiterpiant į vartotojo veiklą.

Randamumas (internete) - skirtingai nuo žinomumo, lėšos investuojamos į buvimą tenkur ieško norintys tam tikros prekės ar paslaugos. Dažniausiai žinutė skleidžiama taip, kad vartotojas savanoriškai ją peržiūri (permission marketing).

Optimizacija paieškos sistemoms didžiausią įtaką daro randamumui ir iš kitų masinių marketingo priemonių Lietuvoje išsiskiria bene didžiausia investicijų grąža (beje, tai tinka ne visoms rinkoms).

 

Market Rats teikiama optimizavimo paieškos sistemoms paslauga (SEO):

SEO proceso metu turinio kokybei skiriame išskirtinį dėmesį. Tinkamai paruoštas ir optimizuotas turinys – tai ne tik geros pozicijos paieškos sistemų rezultatuose, bet ir didesnis lankytojų, virtusių klientais, procentas (konversija).
Koncentruojamės į svarbiausią: didžiausią dėmesį skiriame Google paieškos sistemai, nes didžioji dalis internetinių paieškų (98%) Lietuvoje yra vykdomos naudojantis būtent Google paieškos sistema.
SEO deriname su esama kliento marketingo strategija arba padedame suformuoti naują.
Nežadame greitų rezultatų – siekiame tvirtų kliento pozicijų internete. O tvirtomis pozicijomis laikome tas, kurios padeda uždirbti pastoviai ir daugiau.
Tikime, jog svetainių optimizavimo Google paslaugos – nuolatinis procesas. Interneto rinka - viena greičiausiai besikeičiančių, todėl nesutinkame, kad 3 mėnesių darbas gali garantuoti rezultatus ilgiems metams.
Nedarome pavienių veiksmų, o kuriame SEO sistemą, kurios tikslas – mūsų ir kliento veiksmų suderinamumas bendram rezultatui.
Perspėjame klientą, jei manome, jog svetainių optimizavimo Google paslaugos neatneš laukiamos naudos.

Auginame išmanančius klientus.