Išorinis SEO informacinėms interneto svetainėms

Išorinio SEO metu paprastai kuriamas nuorodų tinklas, kurio paskirtis – įrodyti paieškos sistemai, kad svetainėje esantis turinys yra aktualus ieškotojams, o svetainės yra savosios srities autoritetas. Todėl visą procesą mes vadiname autoriteto rinkimu.
Iš papildomų, autoritetui įtaką darančių, faktorių galime paminėti populiarumą socialiniuose tinkluose, svetainės adreso paminėjimus, citavimo kiekį.
Nuorodų tinklas kuriamas, atsižvelgiant į svetainės specifiką, o labiausiai – konkurenciją. Nėra konkretaus nuorodų (autoriteto) kiekio, kuris tiktų kiekvienai rinkai. SEO – kaip sporte, laimės surinkęs daugiausiai. Jei nedaug žinote apie rinką, paprašykite specialisto, kad jis įvertintų, kokia šiuo metu yra konkurentų išorinio optimizavimo būklė (konkurentams dirbant ji gali kisti), kiek resursų reikia, norint pasiekti tam tikrą lygį (priklausomai nuo tikslų).

Papildoma informacija klientams:

  • Informacinės svetainės Lietuvoje paprastai turi nuorodų iš 60-200 išorinių šaltinių (kitų svetainių);
  • Jei išorinis SEO atliekamas svetainei, kuri dar nėra paplitusi internete (pvz. nauja) ir konkurencija yra pakankamai aukšta, lūžio taško pasiekimas (stipresnis srauto prieauglis) gali užtrukti, todėl rekomenduojame visada užbaigti sutartį su SEO specialistais, jei yra numatyta atskaitomybė už rezultatus;
  • Išorinio SEO metu sukurtas tinklas, po truputi mažėja (nes vienos svetainės yra atnaujinamos, kitos pašalinamos), todėl siekiant palaikyti pozicijas rekomenduojama nuolatinė gautų prarastų nuorodų kontrolė;
  • Tačiau tinkamai surinktas nuorodų tinklas yra pakankamai tvarus ir net sustabdžius SEO paslaugų sutartį rezultatai bus inerciški (jei neprisidirbsite kitose vietose): srautas keletą mėnesių gali net ir augti. Ši informacija ypač aktuali projektams kur investicijų grąža iš SEO nėra pakankamai didelė, tokiu atveju atsipirkimas vis dėlto bus pasiektas, bet per ilgesnį laikotarpį;
  • Nemažą įtaką siekiant geriausių rezultatų turi klientas. Jis gali gauti nuorodų, kurių negaus nei SEO specialistai nei konkurentai. Todėl maksimaliems rezultatams rekomenduojame aptarti galimus nuorodų gavimo kanalus su SEO specialistu.

Išorinio SEO kaina:

Siekiant pozicijų vien išorinio SEO būdu kaina yra labai sunkiai nustatoma, nes ji yra tiesiogiai proporcinga konkurencijai. Tam tikri paketai (pavyzdžiui, nuorodų rinkimas pagal duombazę) gali būti įkainoti (nuo 200 Eurų), tačiau ypatingai didelio konkurencingumo rinkose (Lietuvoje) gali prireikti 200 ir daugiau darbo valandų norimam rezultatui pasiekti.
Užsienio projektai visada skaičiuojami individualiai ir konkurencijos įvertinimą rekomenduojame atlikti dar prieš pradedant projektą.