Išorinis SEO elektroninėms parduotuvėms bei e-komercijos projektams:

Išorinio SEO metu paprastai kuriamas nuorodų tinklas, kurio paskirtis – įrodyti paieškos sistemai, kad elektroninėje parduotuvėje esantis turinys yra aktualus ieškotojams, o pats elektroninės komercijos projektas yra savosios srities autoritetu. Todėl mes šį procesą vadiname autoriteto rinkimu.
Iš papildomų autoritetą įtakojančių faktorių galime paminėti populiarumą socialiniuose tinkluose, svetainės adreso paminėjimus, citavimo kiekį.
Nuorodų tinklas kuriamas, atsižvelgiant į elektroninės parduotuvės struktūrą, atskirų produktų ar jų grupių pelningumą, bendrą specifiką bei, labiausiai, konkurenciją. Nėra konkretaus kiekio nuorodų (autoriteto), kuris tiktų kiekvienai rinkai. SEO – kaip sporte, laimės surinkęs daugiausiai. Jei nelabai žinote rinkos – paprašykite specialisto įvertinti, kokia šiuo metu yra konkurentų išorinio optimizavimo būklė (konkurentams dirbant ji gali kisti), kiek resursų reikia norint pasiekti panašų ar, priklausomai nuo tikslų, panašų lygį.
Neretai nuo pasirinktos strategijos – lūžio taško siekimo, dominavimo, įsitvirtinimo ar augančio atsipirkimo priklauso ir išorinio SEO strategija.

Papildoma informacija klientams:

  • Elektroninės parduotuvės Lietuvoje paprastai turi nuorodų iš 160-400 išorinių šaltinių.
  • Jei išorinis SEO atliekamas elektroninei parduotuvei, kuri dar nėra paplitusi internete (pvz. nauja) ir konkurencija yra pakankamai aukšta, lūžio taško pasiekimas (stipresnis srauto prieauglis) gali užtrukti, todėl rekomenduojame visada užbaigti sutartį su SEO specialistais, jei yra numatyta atskaitomybė už rezultatus bei atkreipti dėmesį ne tik į pagrindinių kategorijų pozicijų augimą bet ir į produktų puslapių užimamas pozicijas.
  • Išorinio SEO metu sukurtas tinklas, po truputi mažėja (nes vienos svetainės yra atnaujinamos, kitos pašalinamos, todėl kartu su jų pokyčiais prarandamos išorinės nuorodos), todėl siekiant palaikyti pozicijas rekomenduojama nuolatinė gautų prarastų nuorodų kontrolė. Kita nuolatinės priežiūros teigiama savybė – tikėtinas ne tik esamų pardavimų išlaikymas bei ir tolimesnis augimas (atsižvelgiant į rinkos pokyčius, aišku :)
  • Tinkamai surinktas nuorodų tinklas yra pakankamai tvarus ir net sustabdžius išorinių SEO paslaugų sutartį rezultatai bus inerciški (jei neprisidirbsite kitose vietose): srautas keletą mėnesių gali net ir augti. Ši informacija ypač aktuali projektams kur investicijų grąža iš SEO nėra pakankamai didelė, tokiu atveju atsipirkimas vis dėlto bus pasiektas, bet per ilgesnį laikotarpį. Tačiau turėkite omenyje, kad elektroninės komercijos SEO rinka yra didesnio konkurencingumo ir kai kuriose rinkose pagrindinių raktažodžių pozicijų pokyčiai gali būti ganėtinai staigūs dėl didesnių konkurentų pastangų (mūsų projektas stovi vietoje, konkurentų auga)
  • Nemažą įtaką siekiant geriausių rezultatų turi klientas. Jis gali gauti nuorodų, kurių negaus nei SEO specialistai nei konkurentai. Todėl maksimaliems rezultatams rekomenduojame aptarti galimus nuorodų gavimo kanalus su SEO specialistu.

Išorinio SEO elektroninėms parduotuvėms kaina:

Siekiant pozicijų vien išorinio SEO būdu kaina yra labai sunkiai nustatoma, nes yra tiesiogiai proporcinga konkurencijai. Tam tikri paketai (pvz nuorodų rinkimas pagal duombazę) gali būti įkainoti (nuo 200 Eurų), tačiau ypatingai didelio konkurencingumo rinkose (Lietuvoje) gali prireikti 200-400 ir daugiau darbo valandų norimam rezultatui pasiekti.
Užsienio projektai visada skaičiuojami individualiai ir konkurencijos įvertinimą rekomenduojame atlikti prieš pradedant projektą.
Atskirai išorinio SEO paslaugos (išskyrus paketus) neteikiame – nesutinkame su projekto auginimu bei jo vidaus tvarkymo (norime auginti tik tvarkingas ir to vertas svetaines).