Informacinių svetainių SEO rezultatų matavimas

Dažniausiai matuojamas SEO rezultatas – konkretaus raktažodžio ar kelių raktažodžių pozicijos. Tai ne visada tinkamiausias būdas sekti savo SEO agentūros darbo rezultatus.
Rekomenduojame prieš samdant agentūrą apgalvoti kokių rezultatų sieksite ir kaip juos matuosite. Jei naudojate daugiau reklaminių lankytojų srautą generuojančių kanalų – tikėtina, kad gali prireikti ir santykinių matavimų.

Dažniausi informacinių svetainių SEO rezultatų matavimo būdai (kaip klientui matuoti SEO rezultatus):

  • Pasirinktų raktažodžių imties pozicijų pokytis (vėliau stabilumas);
  • Organinio srauto minus atėjimų pagal prekės ženklo raktažodį srautas;
  • Organinio srauto minus atmetimo rodiklis (bounce rate) pokytis (atmetimo rodiklio išminusavimas leidžia skaičiuoti naudingų (naršančių svetainę) lankytojų pokytį);
  • Tikslų puslapių aplankymų pokyčiai (pvz kontaktų puslapio aplankymų pokytis);
  • Kliento išrašomų sąskaitų skaičiaus pokytis (juk to ir siekime, tiesa?:));
  • Gaunamų užklausimo elektroninių laiškų pokytis;
  • Skambučių skaičius (ypač tinka jei naudojama IP telefonija);
  • Registracijų skaičius (jei yra registracijos tikslas).

Informacinių svetainių SEO rezultatų matavimo kaina:

Paprastai turėtų būti įtraukta į kitų paslaugų kainą, išimtinis atveji – periodiškas labai didelių raktažodžių kiekių matavimas.